Sony STR-DH800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony STR-DH800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

BorreDuas2 25-01-2012
Geschreven voor: Sony STR-DH800

In oktober 2011 een review geschreven over dit apparaat. Vooral het gebrek aan service na een steeds terugkerende storing was daarbij mijn grote ergernis.
Uiteindelijk een klacht ingediend bij de directie van Sony. Dit heeft geleid tot vervanging van het probleem apparaat door een STR-DH820. De directie is dus wel gevoelig voor klachten in tegenstelling tot de klanten"service".

BorreDuas2 07-10-2011
Geschreven voor: Sony STR-DH800

Gekocht in augustus 2010. In november geen reactie meer op afstandsbediening. Inmiddels drie keer retour geweest ter reparatie. Nu weer defect. Dus erg onbetrouwbaar in functioneren.
Mails naar Sony met klachten over service worden niet beantwoord, dus ook geen service.
Prachtig apparaat, maar hij moet natuurlijk wel bediend kunnen worden.
Voor mij in het vervolg geen Sony meer.

rylfas 13-12-2009
Geschreven voor: Sony STR-DH800

Sinds een week in het bezit van de Sony STR-DH800 receiver. Hierop aangesloten een JBL SCS 178 satellietsysteem. Zowel de gewone Cd speler als een A.C. Ryan Playon!hd mediastreamer (via HDMI) klinken geweldig en het beeld ziet er via HDMI perfect uit. De receiver ondersteunt vrijwel alle surround standaarden.

Het instellen van de Sony is een beetje ouderwets (gaat allemaal via het display in de Receiver) maar is na wat bestudering wel te doen. Al blijkt de handleiding niet uit in gebruikersvriendelijkheid.

In deze prijsklasse zeker een aanrader.

bornfree 27-11-2009
Geschreven voor: Sony STR-DH800

Eerste instantie had ik mijn oude speakers op deze AV.
De subwoofer ging niet werken omdat hier een actieve SW op moet, en de oude Centerspeaker was te klein waardoor het te schel klonk geen bass.

Heb er nu een paar goede boxen op SW en Center en het klinkt al veel beter. Ben erg blij dat deze AV alle geluids bestanden kan afspelen waardoor het geluid super klinkt. Heb wel 7 speakers aangesloten alleen niet in de juiste positie dit is altijd lastig in een huiskamer maar goed dat kan voor mij de pret niet drukken.
Muziek heb ik alleen even de radio aan gehad en klonk goed kan daar weinig over vertelen. Film is goed maar heb hem eigenlijk nog te kort om daar goed over te schrijven.

Ben blij dat ik deze AV heb geocht en voor niet al te veel geld.