Marantz M-CR503

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz M-CR503 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Maggie2 02-09-2011
Geschreven voor: Marantz M-CR503

Van tijd tot tijd is het apparaat niet aan te zetten. hij is al eens opgestuurd en heeft een nieuwe voeding gekregen maar hij blijft hetzelfde probleem houden.

Fietsbel 09-08-2012

Dit was voor mij ook een bron van ergernis. Het is tijdelijk op te lossen door het resetten van de micro processor (zoals beschreven staat in de handleiding). Gelukkig is er ook een definitieve oplossing middels een firmware update. Dit wordt onder garantie uitgevoerd door de firma Audio Service.

281273pascal 06-01-2011
Geschreven voor: Marantz M-CR503

Sinds december de trotse eigenaar van dit pracht apparaat. Voorheen had ik mijn Wharfedale 10.1 aangesloten op een Pioneer surround receiver. Ik was eigenlijk eerst op zoek naar losse componenten, ook van Marants de 6003 serie. Maar na een luistersessie bij HOBO hifi Zevenaar kon ik niet echt een groot verschil horen tov de Cr 503. Dus de keuze was toen snel gemaakt. Eenmaal thuis aangesloten viel ik bijna van mijn stoel. wat een verbetering tov de Pioneer. Veel meer detail en ook bij lage volumes nog een krachtig geluid. Nu swingen de Wharfedales echt.
Radio is ook een enorme verbetering. Maar het mooiste van het systeem is eigenlijk het gebruikersgemak. Switchen tussen radio, cd of USB gaat razendsnel en de optie om je Ipod of USB stick is super. Ik draai mijn meeste muziek nu af via USB. Ik kan geen duidelijk geluidsverschil horen tussen CD Ipod of USB.
Voor dit geld heb je echt een superset samen met de Wharfedales supercombinatie!!