Pioneer VSX-421

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-421 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Steavy 29-01-2012
Geschreven voor: Pioneer VSX-421

Afgelopen week deze versterker gekocht bij internetshops online. Levering verliep goed en de volgende dag in huis.

Installatie ging niet helemaal zonder problemen. Aangezien ik nog een HD Ready tv heb, die door mijn mediacenter PC wordt aangestuurd alleen 720P beeld doorgeeft. Hierbij krijg ik als ik mijn mediacenter pc opstart geen beeld meer te zien als ik hem via deze pioneer versterker laat lopen.

Ik was dus genoodzaakt om ook mijn mediacenter pc via een optische aansluiting te laten lopen, waar ik dus geen mogelijkheid heb (zonder te schakelen op mijn mediacenter tussen geluidsingangen) om mijn versterker standby te laten staan en het geluid van de TV te gebruiken. Dit is waarom ik deze versterker maar een zes geef qua mogelijkheden.

Voor de rest een prima versterker met goed geluid! Helemaal als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding een prachtige versterker!

Eigen configuratie:
- Sony kdl32s2530 (TV)
- Pioneer VSX-421
- MSI E55-H55M (Mediacenter)
- Infinity zuilen (6 Ohm, 120 watt)
- Mordaunt-Short (8 Ohm, centerspeaker)
- Magnat symbol pro 110 (rear speakers) (4-8 Ohm)