LevelOne 802.11g Wireless Broadband Router with QoS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LevelOne 802.11g Wireless Broadband Router with QoS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

H.Harteman 07-10-2008

Even een update,
Nu 1.5 jaar als accespoint in gebruik.
De connectie valt veel weg en de signaalsterkte varieert nogal waardoor gewoon langzaam.
Moet veel prutsen als de verbinding wegvalt met het IP adres.
Het was en is nog steeds een baggerding.
Hij gaat na alle ergernissen, vandaag in vuilemmer.
We gaan maar is een echte zoeken.

Recto 22-07-2007

Ik heb de LevelOne WSK-1000 gekocht met WBR-3408 router gekoppeld aan een @home aansluiting.
Maar ik word er knettergek van, de verbinding valt elke keer weg wanneer ik stop met internetten.
Heb een LevelOne USB ontvanger erbij een een PCI kaart met antenne. Beide hetzelfde probleem.
Heb de router al tig keer hard gereset.
Als ik 1 maal verbinding heb dan gaat het wel goed totdat ik dus stop.

Mr Lambert 21-05-2007

Enkele dagen geleden aangeschaft bij HCS en een hoop problemen gehad met de daadwerkelijke verbinding.
Leverancier hielp me bij mijn vragen en zodoende kreeg ik hem perfect aan de praat.
Bij nader onderzoek bleek dat Essent problemen had. Met het juiste MAC adres is de aansluiting zo gepiept.
Ik denk dat veel mensen daar een probleem mee hebben. Daarom dit berichtje. Router werkt als een speer. Snel, betrouwbaar en eenvoudig.
Bij routers komt er soms iets meer kijken...... beetje doorzetting en vakkennis, bedankt hcs!
Pluim verdiend.

Wouter19720 16-05-2007

Deze router enkele weken geleden aangeschaft met daarbij een extra sterke antenne. Hij werkt perfect wellicht als de verbinding weg valt zoals eerder geschreven heb je misschien de pech dat je een exemplaar hebt wat defect is. Dat had je ook kunnen overkomen met een Linksys netgear of elk ander willekeurig merk. Voordeel van de Levelone is dat ik bij mijn computerzaak ook sterkere antennes kon bijkopen. Tip!!! neem er een OAN 1070 bij en je ontvangst is werkelijk super.
Lees voor de grap eens de reviews van andere merken en je zal zien dat daar ook mensen ontevreden zijn wellicht omdat ze ook de pech hebben gehad en een defect produkt hebben meegekregen.

Neel 14-05-2007

2 dagen in bezit en een heleboel ergernis ,

steeds wegvallenden verbinding , zelfs met de nieuwste firmware .
gaat dus bij deze morgen terug naar de leverancier .

Met andere woorden , een flut apparaat dat in mijn ogen nog geen 10 euro waard is .

Ga wel voor een Linksys kijken .

Kresas 03-04-2007

Router aangesloten, via Wireless geconfigureerd en daarna beveiligd. Een fluitje van een cent! Werk draadloos met een 802.11g Notebook, een 802.11b Notebook, een bedrade HP Photosmart 3210 printer en een draadloze Axis 206W 802.11b IP Camera. Alles draait zonder problemen! Performance ten opzichte van de Belkin PreN router die ik hiervoor had is zelfs iets toegenomen, zelfs met WPA beveiliging ingeschakeld!
Ben zeer tevreden over het product en kan het iedereen aanbevelen. Maak hierbij wel gebruik van de laatste firmware 101c.

hharteman 21-03-2007

Dit apparaat genereert alleen maar problemen in mijn netwerk.
Benaderen van andere pc's is deadslow.
3x per dag moet ik het apparaat resetten want dan is hij de verbinding met de modem kwijt.
QOS (NB: Quality of service) werkt slecht.
Tegen de tijd dat de upload van de pc's naar beneden geschroefd is ben ik al klaar met bellen.
Het enig wat goed werkt is wireless.
Gebruik hem dan ook als accespoint en heb mijn 5 jaar oude E-tech router er weer tussen gezet die zonder problemen werkt.
Advies ga voor een merk dat zijn sporen al verdiend heeft want dit is 3x niks.

Sven1972 12-02-2007

Deze draadloze router gekocht op internet. Tot op heden zeer tevreden vooral het bereik is super. Snap niet dat mensen nog aan aan Sweex of dergelijke beginnen. En een Linksys is gewoon eigenlijk te duur en verhouding wat ze meer bieden. Dit is een prima alternatief met name de prijs kwaliteitsverhouding is top. En de firma komt uit Duitsland dat zal dan wel goed zitten.