Linksys Wireless-N Broadband Router

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Linksys Wireless-N Broadband Router op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Ben de Hoog 08-10-2008

Ik heb deze router nu meer dan een jaar, en alles zonder enig probleem. Toshiba laptop beneden en de PC boven. Installeren (UPC) ging in een paar minuten. Ik vind het vreemd dat er meerdere negatieve reviews zijn omdat het bij mij al een jaar probleemloos werkt. Ik weet niet eens hoe dat is, dat er een signaal weg valt. Nooit meegemaakt. Ook na het herinstalleren van XP op één van de machines was alles in een wenk weer geconfigureerd. De beide apparaten vinden elkaar weer snel en zonder hiaten (WPA2-beveiliging). Het bereik is helemaal super. Met de laptop kan ik tot 40 meter van mijn huis lopen en dan toch nog streaming video kijken vanaf internet. Ik moet er wel bijvertellen dat de beide PC's nog met de G-standaard werken. De PC boven heeft een simpel Sweex-USB-stokkie met een uitstekend ontvangst. De laptop op de TV aansluiten en ik kan een DVD5 bekijken die boven op de PC staat.

kosl 02-06-2008

Goede router, werkt naar behoren. Bereik goed. Externe hdd aansluiten werkt prima. Het instellen van access restrictions is een drama, maar dat was het bij linksys altijd al. Als je hier mee gaat rommelen is de kans groot dat de hele router een reset nodig heeft. De problemen welke sommigen hebben om deze router te laten werken herken ik helemaal niet.

WSSC 02-05-2008

De 350N gekocht wegens bereik, nu zeeer goed, installatie via CD-rom gedaan perfect. Ook extern HD aangesloten en via nternet goed tebereiken en snelheid is goed.
Internet valt bj nooit weg, komt door multikabel goede provider .

canejan 15-03-2008

Zeer eenvoudige installatie? Niet dus. Ben vandaag 10 uur aan een stuk bezig geweest, maar krijg hem, ondanks toch ruime ervaring, niet aan de praat. Ik zou hem willen gebuiken achter mijn Zyxel 2602H modem.
Hij lijkt internet te kunnen bereiken. Via Diagnostics kan ik een extern adres pingen evenals een geslaagde traceroute test. Maar ik krijg geen verbinding via mijn browser met internet en de webinterface van het modem. Maandag maar terug naar de winkel.

Eenvan de redenen was oa. het Gb verbindung en de local storage via usb. De snelheid van de usb verbinding blijft ondanks de theoretische snelheid van 480 Mb/s ver achter bij de 10/100 Mb ethernet verbinding van mijn netwerkschijf (Freecom met utp en usb interface). Dus daarvoor hoef je hem ook al niet te kopen.

In navolging op een eerder post:
MENSEN MET TISCALI (met bijbehorend Zyxel modem), KOOP NIET DEZE ROUTER!

Compuface 07-03-2008

Linksys WRT350N is een heel slecht product van cisco dat zij hun goede naam hier mee verbinden in mij een raadsel, de router is zeer slecht onstabiel netwerk en de storagelink is een laggertje tijdens copieeren van grotere bestanden klapt het helenetwerk er uit en de schijven zijn spoorloos verdwenen. heb al vanalles gedaan, de forums staan verder vol met elende over de WRT350N en volgens mij is dit geen uitzondering een schande dat dit product verkocht wordt. in de auto industrie wordt zoiets door de fabrikant terug gehaald maar bij Linksys denken zij meer aan de centen!!!!

Daman 04-03-2008

Drama! Met draad werkt de router prima. Maar daar koop ik geen draadloze router voor. Draadloze verbinding houdt niet lang stand, wordt regelmatig onderbroken, router niet zichtbaar en/of contact niet meer mee te maken. Eerste exemplaar voor tweede ingewisseld. Zelfde probleem. Firmware upgrade en resetten geven geen verbetering. Diverse specialisten komen er niet uit. Dit product is Cisco niet waardig!