Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Geberit Drukplaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

a**************@g******** 03-09-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie van de Geberit Duofresh Stickhouder verloopt vlot. Een duidelijk planning is toegevoegd.
De eerste indruk is heel positief. Mooi blauw water dat licht geparfumeerd is. Het product ontsmet en gaat kalk tegen. Jammer dat het aantal spoelbeurten beperkt is, zodat je snel aan vervanging toe bent.

Bloempje_ 30-08-2024

Aangename ontdekking !

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder mogen uittesten en deel graag mijn ervaringen ervan met jullie.
Initieel had ik mij ingeschreven voor het mogen uittesten van dit product, vanwege het feit dit een nieuw ongekend systeem voor mij was en ik al een tijdje op zoek was naar een efficiënt geurproduct en/of systeem voor het toilet.
Allereerst is het gemakkelijk te installeren. Het heeft ongeveer 10minuten in beslag genomen, omdat het ook de allereerste keer was dat ik zo’n systeem installeerde.
Na het plaatsen van de stick duurde het slechts 1 spoelbeurt om de stick actief te maken. Bij het doorspoelen komt er een mooie blauwe kleur vrij, die ook een subtiele frisse geur teweegbrengt. Positief is dat het geen chemische toiletgeurtje is , maar vrij subtiel de toilet een aangename geur geeft. Na ongeveer een 50 tal spoelbeurten hebben we de stick moeten vervangen (de blauwe kleur was weg), en ook dit ging gemakkelijk. We merkten ook opvallend minder plekken op van kalkaanslag of andere verkleuringen. We zijn dus zeer tevreden over dit product.
Voordelen:
- gemakkelijk te installeren
- heel gebruiksvriendelijk
- aangename subtiele geur
- geen chemische toiletgeur
- mooie blauwe kleur in het toilet
- doeltreffend tegen plekken van kalk
Nadelen:
- stick moet relatief snel vervangen worden (na ongeveer 50 tal spoelbeurten)

Pluspunten

• Aangename subtiele geur
  • Heel gebruiksvriendelijk
  • Geen chemische toiletgeur
  • Werkt goed tegen plekken van kalk
  • Mooie blauwe kleur

Minpunten

• Sticks moeten relatief snel vervangen worden

P*****************@g******** 28-08-2024

Geberit fresh stickd

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Het plaatsen vergde wel wat zweet,maar door You tube is het toch gelukt.De fresh duo sticks ook getest en we vonden dat deze snel op waren.Wij zijn maar met 2 pers.,dus zou men denken dat deze wat langer zouden meegaan.Wij moesten om de 2 dagen een nieuw stick steken om toch maar mooi blauw water te verkrijgen.

Pluspunten

Minpunten

• Snel opgebruikt

Stefan 28-08-2024

Geberit sticks

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie is gemakkelijk. Wanneer je de handleiding en het filmpje gebruikt is dit goed te doen.
De stick is makkelijk toe te voegen. Dat maakt het gebruiksvriendelijk. Je kunt de stick toevoegen door het druksysteem opzij te bewegen. En vervolgens de stickhouder naar je toe te trekken. De afwerking ziet er netjes uit.

Ten opzichte van het alternatief, een wc blok die je in de wc drukt of hangt is dit veiliger. De kinderen kunnen er niet aanzitten en bijkomen.

Het geeft het water een blauwe kleur. De eerste dagen donkerblauw, daarna meer aquablauw. Dit geeft een frisse indruk. Er zit geen frisse geur aan, dat missen we wel.

Over de duur van de tabletten ten opzichte van de prijs kunnen we nog niets zeggen ivm tekort gebruik. De tablet is na twee weken nog niet op in ieder geval.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk te installeren
  • Mooie afwerking
  • Veilig voor kinderen
  • Frisse kleur

Minpunten

• Frisse geur is er vrijwel niet of zo weg

Ilona 27-08-2024

Een fris èn vrolijk toilet!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de kans gekregen om de vernieuwde geberit duofresh toiletstickhouder te testen. In het toilet in de badkamer heb ik een oudere versie en ik was benieuwd naar de veranderingen t.o.v. de huidige versie.

Het installeren van de toiletstickhouder was enerzijds gemakkelijk, anderzijds toch ook ingewikkeld. Vooral de houder voor de drukplaat terug te plaatsen was een opgave. Als dat eenmaal geïnstalleerd is, kan de verfrissing beginnen. Het plaatsen van de toiletsticks is eenvoudig, de stick is wel iets groter dan de houder die hiervoor gemaakt is, dus je zult een klein beetje kneed-skills moeten gebruiken. In tegenstelling tot mijn verouderde versie is dit wat onhandiger gemaakt. Overigens is het wel cool dat de drukplaat tegenwoordig opzij beweegt om bij het element te komen!

De sticks wanen je, vooral in de zomer, naar Zuid Europese sferen, zo'n helder blauw water heb ik nog niet eerder dicht bij huis gehad. Het toilet ruikt tijdens het doorspoelen, maar ook bij het betreden van de toiletruimte lentefris en de blauwe kleur vrolijkt je stiekem op. Ik gebruik normaliter geen toiletblokjes vanwege een rimless wc-pot en vind het uit principe ook een beetje overbodig, maar eerlijkheidshalve is het toch wel prettig om zo'n frisse ruimte binnen te stappen.

Enige minpuntje dat ik tijdens de testperiode opgemerkt heb, is dat er korreltjes van het blokje meespoelen het toilet in en in de pot blijven liggen. Dit ziet rommelig uit, echter is dat ook het enige.

Ik kan mij voorstellen dat, afhankelijk hoe vaak het toilet doorgetrokken wordt, iedere week een toiletstick gebruiken best een dure hobby kan zijn. Echter heb ik tijdens deze testperiode in mijn andere toilet een vergelijkbaar B-product gebruikt; het blokje was groter, veel blauwer en schuimender water, rook niet zo fris als deze sticks van Geberit en waren eerder op. Ik vermoed dan ook dat in dit verhaal goedkoop uiteindelijk duurkoop zal zijn.

Pluspunten

• Frisse geur
  • Vrolijk kleurtje

Minpunten

• Brokjes ''stick'' blijven in toiletpot hangen
  • Installeren is even een dingetje
  • Sticks toevoegen zou gemakkelijker kunnen

Hanneke 26-08-2024

Geberit toiletsticks

Hanneke:

Ik mocht de toiletsticks testen. Mijn man heeft het geïnstalleerd en dit was goed te doen met de handleiding. Wij vinden het erg hygiënisch, want als je doorspoelt spoelt er blauw fris water door je toilet. We hebben wel het gevoel dat er iets met de waterdruk veranderd is. Lijkt wel minder te zijn dan voorheen. Na een week was het blokje al helemaal op, daar keken we wel van op. Het is dus een goed product, maar waarschijnlijk kost het wel een en ander.

Pluspunten

• Erg hygiënisch
  • Geen zichtbaar toiletblok

Minpunten

• Waterdruk lijkt af te nemen
  • Na een week al opgelost en een nieuwe nodig

Heike V. 26-08-2024

The blue lagoon in 't echt..Een fris toilet dankzij Geberit!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Wij ontvingen de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder om te testen. Dit leek me wel interessant omdat we dan niet meer met onze handen in het toilet moeten zitten om ze te gaan vervangen. Uiteraard heb je er wel een Geberit toilet voor nodig 😉.

In de verpakking zat een vrij duidelijke producthandleiding. Een gemakkelijk te vinden Youtube-video nam nog wat laatste onduidelijkheden weg. Hierna ging de installatie van een leien dakje. Het demonteren van de huidige duwplaat was voor mijn man vrij evident, gezien hij het hangtoilet zelf had geplaatst. Echter is de installatie volgens ons wel niet weggelegd voor mensen met twee linkerhanden, zij schakelen best de hulp in van een installateur 😊.

Een stick gaat één week mee, maar het water is veel blauwer en ruikt veel frisser dan bij de goedkopere supermarktmerken die wij eerder gebruikten. Wanneer het water terug doorzichtig is, weet je dat de stick op is en je een nieuwe moet installeren. Dat laatste gaat trouwens supervlot, en op de verpakking van de navulsticks staat dit ook met duidelijke foto’s uitgelegd.

Tenslotte oogt het geheel ook strakker, omdat er geen wc-blokje zichtbaar is. Niet alleen wij, maar ook onze poetsvrouw is tevreden!

Pluspunten

• Zeer frisse geur
  • Duidelijk wanneer aan vervanging toe
  • Vlot te vervangen
  • Oogt netjes

Minpunten

• Wekelijks een blokje nodig
  • Installatie voor handige Harry's

Kimmetje 26-08-2024

Schoon en fris na iedere spoelbeurt

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De #Gerberit Duofresh #toiletstickhouder met alle onderdelen zit in een kartonnen doos met handige stap-voor-stap installatiehandleiding.
Samen met mijn vader heb ik deze geïnstalleerd. Als je de stappen opvolgt is het, samen, eigenlijk relatief gemakkelijk en snel te doen.
Ik houd van een frisruikende en uitziende toilet, na iedere spoeling, daarom was ik ook zeer aangenaam verrast da tik deze toiletstickhouder mocht gaan testen.
Na iedere spoelbeurt heb ik een blauwe soort van sop in mijn toilet. Dat ziet er niet alleen fris/schoon uit, het ruikt ook nog een lekker.
Wanneer de blauwe kleur minder wordt, wordt het tijd om een nieuwe (blauwe) stick in het reservoir te doen. Dit gaat heel gemakkelijk door het bedieningspaneel van het toilet een gedeeltelijk los te klikken en naar voren te haren. Dan een nieuwe stick erin, sluiten maar en ik kan weer even Voort.
Ik ben zeer te spreken over dit product en kan het iedereen aanraden. Geen gedoe meer met tussentijd bleekwater te spuiten 😉

Pluspunten

• Relatief een voudige installatie
  • Schoon en fris na iedere spoelbeurt

s************@h********** 26-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb deze duofresh toilet-stickhouder van Geberit al enkele weken in huis. En ik ben er meteen fan van. Makkelijk te instaleren en handig in gebruik. Door het product dat rechtstreeks in je waterreservoir terecht komt, wordt je wc proper houden nog makkelijker dan hiervoor. Geen gedoe meer met de toilethouders. Enigste nadeel dat ik wel vind is dat de blauwe stick maar 1 week meegaat. Wat ik wel langer had verwacht van dit product.

RonaldHK 26-08-2024

Super frisse uitvinding, aanrader

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mag deze Toiletstickhouder met sticks testen en het bevalt super.
De installatie was met het filmpje eenvoudig te doen.
Bedieningsplaat eraf halen, het vul element installeren, een blokje aanbrengen en het bedieningspaneel terug plaatsen. Als je hem door hebt is het vervangen eenvoudig.
Wat ideaal dat je niks in de toiletpot hebt hangen en wel fris ruikend en uitziend water hebt om mee te spoelen.
Top uitvinding.

Pluspunten

• Fris toilet
  • Eenvoudige installatie
  • Geen elementen die in de pot kunnen vallen

h******@g******** 25-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht de toiletsticks van Geberit testen. Beter dan zo'n toiletblok wat in je toilet hangt. De installatie was wel te doen, maar de drukplaat staat iets verder naar voren. Bij mij krijg je soms als je doorspoelt dat hij blijft hangen en dan blijft het water doorlopen. Zodra je doorspoelt krijg je blauw water wat fris oogt en normaal ruikt. Ik vind het daarom wel heel fris, maar je moet minstens een blokje per week gebruiken dus dan is het best prijzig.

devrieskim 25-08-2024

Installatie gemakkelijk

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de geberit toiletstickhouder getest. De installatie was vrij makkelijk. De blauwe kleur in het toilet is verfrissend net zoals de geur. De toiletstick gaat niet zolang mee 1 week. Wat ik niet erg lang vind voor dit product.

Pluspunten

• Installatie makkelijk
  • Blauwe water
  • Werkt tegen kalkafzetting

Minpunten

• Toiletstick werkt niet lang

MichaelG 25-08-2024

Toiletstickhouder!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit toiletstickhouder gekregen om te testen, en ik moet zeggen dat ik geen seconde spijt heb hiervan! Bij het openen van het pakket dacht ik even, ik moet mijn toolbox gaan halen, maar na het lezen van de handleiding, en het duidelijke filmpje van Geberit was de installatie zo gebeurd!

Mijn toilet is aangesloten op regenwater, en rimless, waardoor het gebruik van reguliere toiletblokjes nogal een nutteloos gedoe is. Bij deze sticks ervaar ik alvast wél een algemene propere indruk van het toilet. De geur mocht van mij net wel meer zijn, maar met het aantal reservoirs dat één stick kan vullen is het ook wel te begrijpen dat dit niet zo is.

Het bijvullen is een ervaring op zich, met de knoppen die kunnen uitschuiven! Stiekem vind ik het leuk om te doen ;)

Al bij al dus een zeer goed product, aan te raden voor mensen die dus een rimless toilet hebben!

Pluspunten

• Algemene properheid
  • Gemakkelijk bij te vullen

Minpunten

• Mocht iets intenser ruiken

Julie Goossens 24-08-2024

Geberit toiletstickhouder

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Wij zijn super enthousiast dat we de nieuwe toiletstickhouder van Geberit mochten testen.

Aangezien ons toilet is aangesloten op regenwater (wij hebben een plat dak) zag ons water nooit mooi helder. Wij hebben dan ook nog is een “rimless” toilet waar de houders die je aan de rand van je toilet hangt niet goed blijven zitten.

De Geberit toiletstickhouder is een super innovatief product dat daar een praktische oplossing voor biedt, het netjes en hygiënisch opbergen van toiletsticks in het doorspoelsysteem van je toilet.
Geberit staat bekend om zijn hoogwaardige sanitaire oplossingen, en deze toiletstickhouder is daarop geen uitzondering.

Het installeren van de toiletstickhouder is eenvoudig als je de handleiding goed volgt (als zelfs ik dat kan!🤪).
De houder is zo ontworpen dat het super gemakkelijk is voor het verwisselen van toiletsticks. Daarnaast zorgt de houder ervoor dat de toiletstick op een discrete manier wordt opgeborgen, zonder dat je de blokjes ziet liggen in het toilet, wat bijdraagt aan de nette uitstraling van je toilet.

De blokjes zelf vervangen wij om de 5 a 7 dagen. Wat opzich vrij snel is, die hadden voor ons wat langer mogen meegaan.

Conclusie, de Geberit toiletstickhouder is een must-have voor iedereen die graag een proper en helderblauw toiletwater wil, op zoek is naar een functionele en stijlvolle oplossing voor het opbergen van toiletsticks.

Pluspunten

• Mooi helderblauw water
  • Frisse geur
  • Geen zicht van toiletblokjes in je toilet
  • Makkelijk te instaleren

Minpunten

• Gaat maar 5a7 dagen mee
  • Snel op

m********@g******** 24-08-2024

Fris en properder

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb Geberit toiletsticks mogen testen.
Toen ik de doos opende, was er wel even een paniekje. Hoe moest ik dat installeren ?
Maar de te volgen stappen stonden duidelijk omschreven in het bijgevoegde boekje.
Na wat puzzelwerk is het mij toch gelukt.

Het water kleurt bij het doortrekken mooi blauw. Geen last meer van blauwe reststrepen in de toiletpot.
Dit geeft een frisser en properder gevoel.

Het vervangen van de sticks was eventjes zoeken maar wijst zichzelf uit.

Ik ga deze toiletsticks zeker blijven gebruiken ook al moet ik ze na ongeveer 1 week al vervangen.
Maar dit is een klein detail in vergelijking met de voordelen die deze toiletsticks hebben.

p****************@g******** 07-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Bij het openmaken van de verpakking schrok ik behoorlijk, ojee hoe ga ik dit voor elkaar krijgen??!!! Maar na de beschrijving goed bekijken, was het totaal geen probleem, en is de installatie zo gedaan!

Wat ik erg jammer vind is dat je elke 5 dagen de stick moet vervangen. Daardoor wordt het toch best prijzig. Het geeft absoluut een fris se en schone aanblik.

Nu opzoek naar een leuke aanbieding van de sticks, zodat ik er profijt van blijf houden!

D************@h********** 05-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de geberit toiletsticks mogen testen.
De installatie was wel even een dingetje.. Toen ik zag dat ik van alles uit elkaar moest halen bij de druk knop schrok ik eerst. De stappen stonden duidelijk omschreven in het bijgeleverde boekje. Ook online was hiervoor hulp te vinden. Al met al heeft het een half uurtje geduurd en is het me mee gevallen.

Het vervangen van de toiletsticks gaat eenvoudig. Ik dacht eerst dat ik de drukplaat weer moet verwijderen, maar er zat een handig systeem ingebouwd waardoor je een soort deurtje krijgt. Je schuift hem opzij en kunt het staafje zo vervangen.

Na een aantal spoelbeurten was het plastic 'gesmolten' en kleurt het water blauw. Dit geeft een fris gevoel. Ook zie je bij elke spoelbeurt schuim op het water. (Iets wat ik zelf irritant vindt omdat je niet goed kan zien of de pot nu echt schoon is na een #2..)

Ik vond wel dat de sticks snel op zijn. Na een week moest ik hem alweer vernieuwen. Dat vind ik persoonlijk een dure bedoeling. Het is wel fijn dat je de toiletsticks niet ziet, maar ik geloof dat ik dan toch liever iets heb waar ik minder vaak naar om hoef te kijken..

Prettygetty5 05-08-2024

Het geeft een fris gevoel

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik was onderdeel van de campagne om deze Geberit Duofresh Toiletstickhouder te testen. Ik ben niet handig, maar met de stapsgewijze instructies en de instructiefilm op YouTube kon ik hem in een mum van tijd installeren. Ik moet zeggen dat hij er fris uitziet en aanvoelt, omdat de kleur van het water verandert naar blauw als je hem laat flitsen. Wat betreft de geur, ik ruik geen enkele geur. Ik vind dat de stick snel oplost, want als het water weer helder wordt, is het tijd om de duostick te vervangen, wat ik op de lange termijn duur vind, maar het frame dat erbij zit, maakt het gemakkelijk om de sticks te vervangen.

Pluspunten

• Makkelijk te vervangen
  • Het geeft frisheid en glans

Minpunten

• Stick vaak vervanging

gihannah 05-08-2024

Schoon en fris

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De toiletstickhouder van Geberit mogen testen. De installatie is goed te doen als je de gebruiksaanwijzing goed leest ook de aanvullende filmpje die je kunt bekijken zijn handig.

De toiletstickhouder vulling is eenvoudig te plaatsen en geeft heerlijk blauw water met een licht subtiele geur.
Geen onhygiënische toiletblokjes meer die in de pot hangen.

Het nadeel is dat de blokjes niet heel lang mee gaan en met een groot gezin vaak moeten worden vervangen.

Ook onze katten die als ze de kans krijgen wel eens uit het toilet drinken waren niet zo gecharmeerd van het blauwe water.

Pluspunten

• mooi blauw water
  • hygiënisch

Minpunten

• Snel uitgewerkt

e***********@h********** 05-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de afgelopen weken de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder mogen testen, en ben er tevreden over! De installatie kost even wat tijd en moeite, dus het is zeker aan te raden om dit samen met iemand te doen die handig is. Eenmaal geinstalleerd is het ideaal dat de drukplaat gemakkelijk open te schuiven is zodat je de sticks in de houder kunt installeren, dit werkt echt heel soepel. Over het algemeen ben ik tevreden met het product, omdat het zorgt voor frisheid en een heel schoon gevoel, de geur is ook heel erg fris en niet té aanwezig. Een nadeel vind ik wel dat de sticks maar heel kort meegaan, echt binnen een week is een stick al uitgewerkt. Al met al dus redelijk prijzig als je dit goed bij wilt houden!

h***************@h********** 02-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh toiletstickhouder mogen testen. We begonnen met de montage, dit had echt wel even wat voeten in de aarde. Ik ben totaal niet handig, maar met wat hulp van mijn handige man is het gelukt om de toiletstickhouder te monteren! We zijn meteen begonnen met testen. De sticks geven een blauwe kleur af, waardoor je wc fris en schoon oogt. Ik had ook het idee dat het toilet na enkele dagen meer glanste! Na een kleine week merkten we dat de eerste stick op begon te raken, omdat het water minder blauw werd. We besloten een nieuwe stick toe te voegen. Door het meegeleverde frame kun je de drukknoppen zo van de wand klikken en aan de kant schuiven. Een nieuwe stick plaatsen is dus zo gepiept! Ik vind dat de sticks niet echt een geur afgeven. Maar door de mooie glans die het achterlaat en doordat het makkelijk te vervangen is, wat mij betreft een ideaal product! Vooral omdat er nu geen toiletblokjes meer in de pot hangen en je toch een fris toilet hebt!

v**************@g******** 02-08-2024

Informatief

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De Gerberit toiletstick houder is super handig en ziet er ook nog eens mooi uit. Het houdt je toiletblokjes netjes op hun plek en geeft je badkamer een opgeruimde uitstraling. Echt een handig en stijlvol accessoire voor je toilet!

Pluspunten

• Handig
  • Netjes
  • Schoon

Dennis 02-08-2024

Een fris toilet is een fluitje van een cent.

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder mogen testen. In de doos van dit product zat een duidelijke handleiding voor de installatie, aangevuld met foto's en video's. Het vervangen van de drukplaat was hierdoor een fluitje van een cent. Het vullen van het reservoir met de stick door middel van de bijgeleverde tool is ook erg eenvoudig. Het was is voor een dag of 4-5 verfrissend blauw van kleur met heel subtiele geur. De geur had iet sterker gemogen en de gebruiksduur van de sticks is was aan de kortere kant. Desondanks erg tevreden. Het oogt toch net wat netter dat er blauw water door je toilet spoelt zonder dat er een toiletblok in je toilet hangt.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • geen zichtbare aanpassingen
  • geen losse toiletblokhouder

Minpunten

• stick gaat vrij kort mee
  • geur iets te subtiel

Eenvoudige installatie 31-07-2024

Makkelijke installatie

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit toiletstickhouder mogen testen.
De installatie van de toiletstickhouder was heel eenvoudig d.m.v. de handleiding die erbij zat.
Het vullen van de toiletsticks gaat heel eenvoudig door de drukplaat soepel aan de kant te schuiven. Bij het doorspoelen wordt het water blauw en komt er een fris schuimpje in de wcpot. Dit oogt heel hygiënisch. De geur mag wat sterker zijn. Je ruikt het frisse geurtje niet goed genoeg in het toilet. Stick moet na een paar dagen alweer nagevuld worden. Gaat niet lang mee. Huishouden van 4 personen.

+ makkelijke installatie
+ blauw water en fris schuim bij het doorspoelen
+ stick is eenvoudig bij te vullen
- geurtje mag sterker
- gaat niet lang mee in een huishouden met 4 personen

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Blauw water
  • Fris schuimpje na doorspoelen

Minpunten

• Vaak bijvullen in een huishouden met 4 personen
  • Geurtje is nagenoeg niet te ruiken

EJ9797 31-07-2024

Fris en schoon gevoel, tevreden

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de afgelopen weken de Geberit Drukplaat met duofresh sticks mogen testen en ben er redelijk tevreden over. De installatie kost even wat tijd en moeite, dus het is aan te raden om dit samen met iemand te doen die redelijk handig is. Eenmaal geïnstalleerd zie je er niks van, en is de drukplaat enorm eenvoudig aan de kant te schuiven om zo de sticks te kunnen installeren, dit werkt echt ideaal. Het blauwe water vind ik echt ideaal, het ruikt fris, geeft een leuk effect en zorgt voor een schoon gevoel in het toilet. Het enige nadeel vind ik dat de sticks niet lang blijven werken. Na ongeveer een week moet je de stick al vervangen (huishouden van 2 volwassenen) en aangezien de sticks niet goedkoop zijn, is het redelijk prijzig om dit vol te houden.

Pluspunten

• Ruikt fris
  • Geen houders in je wc
  • Blauw water geeft leuk effect

Minpunten

• De sticks gaan maar kort mee
  • Redelijk prijzig om bij te houden (sticks)