Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Geberit Drukplaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

v****************@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De sticks die bij de geberit horen werk goed en houden je wc schoon. Wel is jammer dat de sticks niet heel lang meegaan in de wc en je deze best vaak moet vervangen en ook best prijzig zijn. Als je ze koopt in bulkverpakking is het nog wel redelijk leuk aan de prijs. De houder is wel makkelijk te plaatsen in een bestaande wc van geberit.

MB-1982 29-07-2024

Fris en blauw spoelwater

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Afgelopen maand heb ik de Geberit toiletstickhouder mogen testen. Het systeem past eenvoudig op het huidige Geberit spoelsysteem en binnen 15 minuten is de installatie van het systeem gefixt. Bij iedere spoelbeurt heeft mijn toiletpot nu fris en blauw water waardoor een hangend toiletblokje in de toiletpot zelf nu overbodig is. Met 1 stick doe je circa 1,5 tot 2 weken. Ik raad het systeem iedereen aan.

Pluspunten

• Altijd een fris toilet
  • Geen toiletblokje in de wc pot meer nodig

Minpunten

• Sticks zijn niet in de supermarkt verkrijgbaar

Mr.Cgrs 29-07-2024

Blij mee!, frisse pot met fris blauw water.

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De Gerberit Duofresh mogen testen. Heel fijn want sinds ik een inbouwtoilet heb kon ik geen reservoirtabletten meer gebruiken. Duofresh bevalt erg goed. Bij ontvangst van het pakket even overweldigd door alle onderdelen. Het valt gelukkig erg mee, met een minuut of 10 is het gemonteerd. Resultaat is iedere keer een frisse spoeling en hele lichte geur. Daardoor ziet en ruikt het toilet goed bij ieder gebruik. Het verwisselen van de stick doe ik grofweg 1x per week. Na montage van de duofresh gaat dit vrij een voudig door de gelijder die je hebt gemonteerd. Ik heb zelf een jaarvoorraad gekocht. Dan ben je goedkoper uit dan het gemiddelde A-merk toiletborstel aan de rand van de pot. Al met al blij mee!

Pluspunten

• Toilet oogt en ruikt fris na spoeling.
  • Verwisselen eenvoudig

Minpunten

• Montage moet je ff aandacht voor hebben.
  • Levensduur van 1 stick =40 spoelingen

m***********@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht deze geberit toiletstick houder testen. Het leek me fijn om op deze manier altijd een schoon en fris toilet te hebben. Het installeren viel mee en ging best makkelijk. Ook het opnieuw plaatsen van de toiletstick is erg makkelijk. Het verfrissend effect vind ik wel een beetje tegenvallen, het is in mijn ogen vooral blauw water, en het zal ook wel schoonmaken maar ik had meer frisse geur verwacht. Ik vind de sticks best prijzig aangezien we deze toch elke 5 dagen ongeveer moesten vernieuwen. Het toilet ziet er fris en schoon uit en scheelt toch weer elke dag poetsen.

b******@g******** 29-07-2024

Top ding!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik was enthousiast over de Geberit Duofresh Toiletstickhouder vanwege de beloofde frisheid en geen sporen in mijn wc. De installatie verliep eenvoudig en snel. Het vervangen van de toiletsticks ging moeiteloos. Ze houden het toilet effectief fris en de geur is aangenaam en niet te sterk. Daarnaast is de discrete plaatsing van de houder een groot pluspunt.

Pluspunten

• Gewn sporen
  • Frisheid

s**************@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Tijdens het testen van de gebeurt toiletstick was het even een uitzoekwerkje om het goed te installeren.
Maar na installatie makkelijk in gebruik en een heerlijke frisse toilet. De geur is niet te sterk en zeer aangenaam en ook de blauwe kleur maakt het makkelijker om op tijd weer bij te vullen.
Ik vind wel dat de stick snel op is en je dus redelijk snel door je verpakking van 8 stuks heengaat.
Echter het niet meer aan de toiletrand een toiletverfrisser te hangen vind ik wel erg prettig.

e***********@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie ging vrij vlot en kostte niet al teveel moeite. Bij ons zie je het helaas wel zitten en dat vind ik jammer, de hele plaat komt nu iets naar voren. Dit is wel afhankelijk van welk plaatje je hebt. Ik heb bij vrienden gezien dat het er gewoon netjes helemaal achter valt. Het water is heel erg blauw en de toilet ruikt lekker fris. Het nadeel van dit systeem is dat het met een dag of 5 wel leeg is. Wij hebben dit getest in de wc van de badkamer dus hier komen niet eens andere mensen dan ons eigen gezin (4 personen). Wat ons betreft is het een mooi systeem maar wel vrij prijzig doordat het zo leeg is.

d*********@g******** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht de Geberit duofresh Toilet-stickhouder testen en daar was is erg blij mee.
Met een klein half uurtje zat het systeem ingebouwd in mijn toilet ( gebruiksaanwijzing was niet zo duidelijk, maar met een beetje denkwerk lukte het toch vrij snel.
Verder werkt het echt heel fijn, toilet stick is makkelijk in de houder te plaatsen.
Wat ook erg fijn is, is dat je geen toiletblokken meer in het toilet hoeft te plaatsen om zo toch een fris toilet te hebben.
Het enige minpuntje vind ik toch wel de duur van de toilet stick. Deze zou ongeveer een week meegaan, maar bij mij is deze na 6 dagen echt op.

Verder super blij mee.

r*************@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Het is erg handig om de wc blokjes zonder je handen vies te maken te gebruiken. Een voudig in gebruik. Het plaatsen kost even wat tijd, maar met de handleiding goed te doen. Enige punt is de blokjes gaan redelijk snel op in vergelijking met andere methoden. Maar het gemak maakt het voor mij een goede keuze. Even de klep opzij en het blokje erin. Zo gedaan.

t*************@g******** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik ben tevreden met de Geberit toilet stick ik heb het product goed ontvangen

Ik werdt enthousiast om de Geberit toilet stick te testen vanwege het product

De installatie ging goed en er is een duidelijke handleiding
Het bijvullen van de toilet sticks is makkelijk, het schuifje open maken en de vulling erin schuiven

De geur van de sticks zijn fris van geur

Het product werkt positief en maakt de rand goed schoon

Ik raad deze toilet stick aan vanwege de installatie van het toilet merk Geberit en het is handig in gebruik.

Dit is mijn geschreven review
Groetjes Eva,

RenateK 29-07-2024

Fijne oplossing bij jonge kinderen

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Met jonge kinderen in huis die regelmatig het wc blokje uit de wc vissen is dit de ideale oplossing.
Installeren gaat redelijk soepel, zelf met hulp van een youtube filmpje. De beschrijving vond ik niet duidelijk.

Een stick gaat ongeveer een week mee!
Het ruikt niet, dat vind ik wel jammer.
Het maakt goed schoon en nare geuren verdwijnen
Navullen gaat heel gemakkelijk

Pluspunten

• Nare geuren verdwijnen
  • Maakt de pot ook schoon
  • Navullen simpel

Minpunten

• Stick gaat een week mee
  • Geeft geen geur met doortrekken

j**********@l****** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Wij hebben een randloos toilet, dus geen mogelijkheid om een toiletblokje aan te hangen. Daarom was het leuk om Geberit Duofresh toiletstickhouder te mogen testen. Het installeren ging makkelijk, alles gauw klaar voor gebruik. De stick heeft even een paar uurtjes nodig om zich met het water te vermengen. Daarna is elke spoeling mooi blauw en geeft het een frisse geur af. Na een kleine week zie je het blauw lichter worden, dan kun je eventueel een nieuwe stick plaatsen. Mocht je dus een randloos toilet hebben en toch iets willen doen met een toiletblokje, dan is deze Duofresh een prima idee.

Sharr 29-07-2024
  • Product gekregen

Gekregen product, maar de moeite waard om aan te schaffen!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Een paar jaar terug zagen we dit bij andere mensen. En we wilden het altijd al hebben, maar toen was het nog wat duur. Je moest een hele nieuwe inbouw iets hebben. En nu dus niet. Want het is super makkelijk te installeren. Even het boekje volgen, en je hebt na een paar keer doortrekken blauw water.

Heel veel frisser vind ik het toilet niet ruiken. Vergelijkbaar met zo'n ander wc-blokje wat je aan de rand van het toilet hangt. Alleen vind ik die zelfs in het begin nog frisser ruiker dan de stick.

Nadeel is dat het jammer genoeg niet zo lang mee gaat. Ongeveer 4 dagen. We werken thuis, hebben wel twee toiletten.. Ook een nadeel is dat als je heel lang niet doortrekt het water wel steeds blauwe wordt. Wat betekent dat de stick alsnog net zo snel op gaat, want het lost dus op in het waterreservoir.

Maar we hebben nieuwe sticks gekocht, wat betekent dat het dus ook voordelen heeft! Het ziet er namelijk frisser uit. Of het geeft een frisser gevoel. En dat vinden wij prettig. Het toilet blijft ook wat schooner. Daarnaast kunnen wij nooit een wc-blok hangen aan de rand van de pot, dus zitten we altijd vast aan zogenoemde discs van gel die we zelf moeten plakken. Dan is dit handiger. Even de drukplaat aan de kant schuiven, stick erin en klaar!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Geeft een schoon gevoel

Minpunten

• Gaat snel op

Bianca 28-07-2024

Geberit toiletstickhouder

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de #Toiletstickhouder van #Geberit getest. De installatie was simpel met behulp van het installatiefilmpje op het Youtube kanaal van Geberit. Wat mij enthousiast maakte over dit product was het feit dat de toiletstickhouder in tegenstelling tot toiletblokken die in de pot hangen niet zichtbaar is en toch je toilet verfrist. De sticks zijn makkelijk te vervangen doordat de bedieningsplaat naar de zijkant te openen is. De geur is subtiel en lekker fris. Ook de aanblik van de blauwe kleur van het water geeft mij een fris gevoel. Het enige punt wat de toiletstickhouder nog beter zou maken is als de sticks langer meegaan, 40 spoelbeurten vind ik niet heel veel.

Sjtienuh 28-07-2024

Goed alternatief voor blokjes

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit duofresh toilet-stickhouder mogen testen. Mijn interesse in de test was gewekt omdat ik eerst met normale blokjes werken, iets wat minder hygiënisch is

Installatie:
Om de stickhouder te plaatsen dien je het voorfront te verwijderen en de overige toebehoren welke bij de standaard drukplaat zitten. Je hebt voor het plaatsen geen gereedschap nodig enkel een beetje het inzicht hoe dat alles vast zit. De handleiding welke erbij zit is in mijn geval niet geheel matchende waardoor ik iets meer tijd bezig ben geweest om deze te plaatsen. Goed is het om te onthouden waar welke onderdelen weer terug moeten. Al met al een klusje van ongeveer een half uur.

In gebruikstelling:
Na het inbouwen van de houder plaats je een blauw stickje inclusief folie in de speciaal ontworpen houden en plaatst de houder terug in de bestemde gleuf. Het stickje valt in het water en zal zorgen voor een fris ogend toilet.

Vervangen van sticks
De stickjes gaan volgens de handleiding ongeveer 50 spoelbeurten mee. In ons huishouden met 4 personen is dit gemiddeld iedere week. Dit valt me eigenlijk wel tegen omdat de traditionele blokjes langer meegaan. De sticks ruiken niet en laten daarom ook geen chemische geuren achter in het toilet.

Overig:
Wat ik merk is dat de drukknoppen na het plaatsen van de houder minder goed reageren. Ik heb na de installatie nogmaals gekeken waar dit aan kon liggen, maar dit niet kunnen vinden.

Prijs:
De prijs van de stickhouder valt me mee en je betaald er eenmalig voor zonder dat je daarna nog meer kunststof verbruikt aan nieuwe wc blokjes. De sticks zijn redelijk prijzig, zeker gezien de levensduur van ongeveer een week.

Pluspunten

• Geen gereedschap nodig
  • Geen kunststof wegwerp blokken

Minpunten

• Handleiding komt niet overeen
  • Sticks gaan relatief kort mee

Stukato 28-07-2024

Elegante vervanging voor reguliere toiletblokjes

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Deze Geberit DuoFresh toiletstick-houder had voor mij een interessante propositie, namelijk het toilet fris en schoon houden met een oplossing die nauwelijks zichtbaar is. Persoonlijk vind ik al die oplossingen die in de toiletpot hangen of geplaatst moeten worden niet altijd even hygiënisch. Dat was voor mij ook de reden om deze oplossing van Geberit te overwegen. Het installeren is, zelfs voor beperkt technische mensen, goed te doen. Er wordt een duidelijk stappenplan meegeleverd en aanvullend zijn er ook installatievideo’s terug te vinden.

Eenmaal geïnstalleerd is het een kwestie van een toiletstick in de houder te plaatsen en ik heb gemerkt tijdens het testen dat het daarna eigenlijk een kwestie is van gewoon gebruiken. Vanwege de aard van het systeem is het eenvoudig om het deel van de krukknoppen naar voren te halen en de houder voor de toiletsticks opnieuw te vullen met een nieuwe toiletstick.

Persoonlijk vind ik de geur fijn en fris en heb ik het idee dat dit een volwaardig alternatief is voor reguliere wc-blokjes. Daarnaast geeft de toevoeging van de blauwe kleur ook een fris gevoel en is het tevens een indicatie van of de toiletstick nog actief is. Of het ook echt effectief is in het schoonhouden van het toilet vind ik lastig te zeggen, want ze zullen ook echt nog wel wekelijks de pot even schoon moeten maken.

Wat ik verder heb gemerkt is dat de sticks het ongeveer anderhalve week tot twee weken volhouden en daarmee is dit in potentie wel een duurdere oplossing dan reguliere wc-blokjes.

Pluspunten

• Elegante oplossing
  • Effectief
  • Fijne geur

Minpunten

• Een stick circa 2 weken mee

x**********@h********** 28-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Een aantal weken terug de Geberit drukplaat in gebruik genomen om te testen. Wij hadden al een Geberit paneel, maar met dit paneel kun je de toiletsticks dus in je paneel stoppen waardoor je geen losse blokjes meer aan je toiletrand hoeft te hangen. Ideaal vinden wij! Nu zijn er geen kinderhandjes meer die de toiletblokjes proberen te grijpen. Ik moet zeggen dat ik het installeren wat ingewikkelder vond, dat heb ik uiteindelijk niet zelf kunnen doen; mijn man heeft het wel zelf geïnstalleerd. Voor hem was het een peulenschil. Daarna is het een kwestie van het paneel openmaken, dat gaat heel gemakkelijk, om daarna een toiletstick erin te stoppen. Direct na de eerste doorspoelbeurt komt er een blauwe gloed vanaf en een milde geur. Persoonlijk vind ik dat de geur wat sterker kan. De sticks gaan hier ongeveer 5/7 dagen mee. Dat vind ik wel wat kort, zeker omdat ze wel prijziger zijn dan reguliere toiletblokjes. Toch ben ik wel positief over het gebruik van de toiletsticks; je hebt niet meer een blokje in je pot, wat ik mooier vind en de kinderen kunnen er ook niet meer aan zitten. Het blauwe water geeft mij ook een fris gevoel. Ik zou dit product dus wel aanraden; maar houd er rekening mee dat het niet super lang meegaat. Aan de andere kant geeft mij dat ook een motivatie om wekelijks de stick te vervangen en het toilet meteen even grondig schoon te maken in plaats van dagelijks met de Franse slag een doekje eroverheen.

e***************@g******** 28-07-2024

Niet geschikt wanneer je erg onhandig bent

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb het product ontvangen om te testen, maar helaas blijken wij niet handig genoeg te zijn om dit te kunnen installeren. Na een aantal pogingen zijn we er dan ook mee opgehouden. Het leek me handig omdat je er zelf niets aan hoeft te doen en het bij elke spoel beurt automatisch aan het water wordt toegevoegd. Helaas dat het ons niet is gelukt…..

Pluspunten

• Wordt vanzelf aan het spoelwater toegevoegd

Minpunten

• Moeilijke installatie

Rianne 28-07-2024

Verrast

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Geberit Duofresh Toilet-stickhouder getest, en het had een onverwachte wending... Ik dacht ideaal, geen hangers in de wc die kinderen kunnen pakken en wel een lekkere geur... De installatie was zelfstandig te regelen. Er zat een voor mij duidelijke handleiding bij. Maar er zijn ook nog filmpjes over te vinden voor wie er zelf toch niet helemaal uitkomt. De toiletsticks zijn heel gemakkelijk te vervangen. Je frontpaneel is door de installatie van het nieuwe mechaniek namelijk opzij te bewegen. Hierdoor is de houder gemakkelijk te bereiken voor een nieuwe stick. Dan kun je meteen even met een doekje je frontpaneel weer een goede beurt geven. Dus dit mechaniek is ideaal om schoon te maken. Dat was de onverwachte positieve wending. De geur vonden we ook lekker. Alhoewel de regulatie van afgifte nogal grillig verliep. De stick komt rustig op gang. Maar daarna gaat het ineens heel snel. Veel kleur en geur afgifte. En daarna redelijk gelijk, tot die bijna op is. Wij wonen met vijf personen in huis. En dan heb je iets meer dan 1/1,5 stick per week nodig. Dat vonden wij toch wel heel snel gaan. De kleur is leuk voor kinderen. Maar, als je net in de fase van grilligheid zit, en er dus een stukje van de stick op je wc bril spettert tijdens het doorspoelen heb je een (bijna) onuitwisbare blauwe vlek op je wc bril. Wel geven de kinderen het snel aan als het blauwe water weer op is. Dat was grappig om mee te maken. Nog 1 nadeeltje hier thuis. De kids denken na het poepen dat ze geen strepen meer hebben achtergelaten, omdat ze die door het blauwe water niet zien. Dus voor mij meer boenwerk....., ik ben voorzichtig positief. Maar hier blij met het mechaniek. Ik hoop in de toekomst andere kleuren/ geuren, en misschien zelfs wel alleen geur, en geen kleur sticks terug te vinden. Want die gekleurde spetters op m'n toiletbril vind ik niet grappig. Dus wellicht in de toekomst een geurstick Geberit? Diverse geuren? Lavendel, dennegeur, citroen, .... We zullen het zien.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk te installeren
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• onregelmatige afgifte
  • veel kleurstof

Hhome 27-07-2024

Fijn product!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh toiletstickhouder mogen testen. We begonnen met de montage, dit had echt wel even wat voeten in de aarde. Ik ben totaal niet handig, maar met wat hulp van mijn handige man is het gelukt om de toiletstickhouder te monteren! We zijn meteen begonnen met testen. De sticks geven een blauwe kleur af, waardoor je wc fris en schoon oogt. Ik had ook het idee dat het toilet na enkele dagen meer glanste! Na een kleine week merkten we dat de eerste stick op begon te raken, omdat het water minder blauw werd. We besloten een nieuwe stick toe te voegen. Door het meegeleverde frame kun je de drukknoppen zo van de wand klikken en aan de kant schuiven. Een nieuwe stick plaatsen is dus zo gepiept! Ik vind dat de sticks niet echt een geur afgeven. Maar door de mooie glans die het achterlaat en doordat het makkelijk te vervangen is, wat mij betreft een ideaal product! Vooral omdat er nu geen toiletblokjes meer in de pot hangen en je toch een fris toilet hebt!

Pluspunten

• Geen toiletblokjes meer zichtbaar
  • Toilet krijgt meer glans

Minpunten

• Geeft geen geur af

Globetropper 27-07-2024

Netjes, schoon en geen gedoe met beweegbare extra blokjes

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Afgelopen paar weken heb ik de mogelijkheid gehad om dit product te testen. Mijn tilet is recentelijk vervangen , dus ik was helemaal blij dat ik mijn wc schoon kan houden, zonder zichtbare hangende toiletblokjes.
Voor het plaarsen heb ik de hulp van mijn zoon gehad. Hij had al ervaring mee. Plaatsen van de blokje ging ook redelijk mee. Men kan filmpjes vinden op internet waar het extra uitgelegd wordt.
Ik vind het geweldig dat mijn toilet na iedere spoelbuurt netjes schoongemaakt wordt. Het laat niet echt sterke parfuum geur achter, maar persoonlijk vind ik dat ook niet nodig. Subtiel fris is goed genoeg voor mij. Voor mij is het vervangen van de staafjes niet nodig geweest. Ik woon alleen en werk fulltime...Daarom is het voor mij ideaal.
Best tevreden mee. Ziet zo netjes zonder zichtbare extra middelen.

Pluspunten

• Niet zichtbaar
  • Constant schoon

Mireille 27-07-2024

Prima als je er echt op zit te wachten.

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik kreeg dit product om te testen. De installatie viel.me tegen. Ondanks de beschrijving die erbij zat. Eenmaal geïnstalleerd was er frisheid en een hygiënisch gevoel. Fijne geur. De sticks werken echter niet zoveel spoelbeurten als ze beloven, in mijn optiek.
Hoewel ik het een fijne innovatie vind, zou ik het niet zelf kopen. Als je een design toilet hebt, waarin je geen toilet blokhouder wilt zien, misschien wel.
Gezien de innovatie vind ik de prijs kwaliteit verhouding wel ok.

Pluspunten

• Frisse geur
  • Hygiënisch gevoel

Minpunten

• De installatie
  • Gaat niet zolang mee als het beloofd

j**********@l****** 27-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Een aantal weken geleden hebben wij de Duofresh #Toiletstickhouder thuis ontvangen om te testen voor ons toilet. De stappen van de installatie vond ik opzicht eenvoudig, alleen het systeem werkte niet lekker mee. Doordat er een gat in de tegel zit schoof de plaat van de nieuwe houder telkens in dat gat en kreeg ik de plaat niet recht. Na wat geruzie is het uiteindelijk gelukt. Het effect van het blokje was direct na doorspoelen zichtbaar, het toilet werd mooi blauw. We hadden meer geur verwacht, dat is wel een tegenvaller. Ook zijn er een tweetal staafjes verdwenen in de achterste bak na het vervangen. We vonden dat het vervangen sowieso wel vrij snel moest. Voordeel van het vervangen is, dat dit wel sneller gaat dan een wc blokje en er geen afval is (plastic).

Ellen 27-07-2024

Mooi blauw water

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht dit product testen van freeview, omdat wij net een nieuw huis hebben met uiteraard een nieuw toilet was ik enthousiast om de toiletsticks uit te proberen.
Het installeren is als je de gebruiksaanwijzing volgt makkelijk te doen, het koste mij een kwartiertje werk.
Het vervangen van de toiletstick is helemaal makkelijk, wel moet je goed kijken of hij in het waterbakje achterin is gevallen, hij blijft bij mij af en toe ook hangen.
Ik merk alleen niet dat ze ook een geur afgeven waardoor het toilet lekker fris blijft ruiken , het enige "leuke" is dat je blauw water hebt. Ook dat gaat, vind ik, erg snel op en moet je hem weer vervangen voor eigenlijk alleen maar blauw water, 40 spoelbeurten redt hij niet.
Ik zou het zelf niet aanschaffen qua prijs en de geurbeleving heb ik helemaal niet ervaren.

Pluspunten

• Blauw water

Minpunten

• Geen geur
  • Duur in aanschaf
  • Snel op

y*******@h********** 26-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik vind het belangrijk dat mijn toilet schoon en fris ruikt en de toilet stick houder van Geberit die ik mocht testen helpt hierbij! Bij elke keer doortrekken is het spoelwater blauw en geeft het een lekkere geur die lang blijft hangen. De reden dat ik dit product geen 10 geef is dat ik vind dat het blauwe spoelwater en de geur nog wat langer mogen aanhouden. Je moet het blokje ongeveer elke 2/3 weken vervangen. De installatie was voor mij met m’n twee linkerhanden een beetje een uitdaging maar uiteindelijk is dit gelukt.