Braun 4875

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 4875 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Ralf1 16-10-2009
Geschreven voor: Braun 4875

Als trouwe 'Braun scheerder' is dit inmiddels mijn 3e model in zo'n 20 jaar. Overigens ook de meest slechte,...-haalt 't niet bij mijn vorige apparaten- 't scheren duurt lang met daarnaast een matig resultaat.De tondeuse is ook al geen hoogvlieger,..dus kortom.....niet doen!

rinus7 07-12-2008

Update:
Na iets meer dan een jaar weigert de tondeuze dienst: bij het uitklappen blijft hij haken. Valt me tegen,want hij is altijd netjes behandeld. maar gelukkig 2 jaar garantie. Apparaaat is opgestuurd, heeft een nieuwe ommanteling gekregen en ik moet zeggen, werkt weer als nieuw. Scheert nog steeds prima en ik hoop dat er zich verder geen storingen voordoen.

Migiel 20-05-2008
Geschreven voor: Braun 4875

Goed scheerapperraat, ik ben nu binnen 3 minuten klaar met scheren. Dat was bij mijn Braun cruzer toch wel wat anders, daar deed ik er makkelijk 15 minuten over voor dat alles weg was. Je moet wel wat ervaring hebben met Braun scheerapperaten, als je van een Philips overstapt naar Braun duurt het wel even voordat je het doorhebt.

Ger 56 28-10-2007
Geschreven voor: Braun 4875

Na een paar jaar een een philips te hebben gehad waarvan de accu erg slecht was (bijna dagelijks opladen).
Toch maar weer over gestapt op een braun, eerst wilde ik mij een braun cruzer aanschaffen, maar na de vele negatieve reacties op deze site, hier toch maar van afgezien.
Uiteindelijk gekozen voor de braun 4875 smartcontrol 3,
Prima scheerapp. scheert heerlijk glad, accu gaat erg lang mee bijna 2 weken.
voor de lange haartjes in de nek zet ik de tondeuze aan en scheer gelijktijdig met de tondeuze en scheerapp. werkt perfect.
Al met al een prima scheerapp.

RY 25-01-2007
Geschreven voor: Braun 4875

Ik heb 18 jaar met mijn eerste philips scheerapparaat gedaan. Daarna 2 stuks in 8 jaar versleten. Voor het eerst overgegaan op een Braun en ik heb er tot nu toe nog geen spijt van!! Hij scheert erg glad is prettig in gebruik en ziet er degelijk uit. Ik ben er erg blij mee.

Marco_V71 17-11-2006

Dit is mijn 3e Braun in 15 jaar, en absoluut de slechtste van de 3. Onmogelijk
om hiermee glad te scheren. Deze gaat dus terug.. Zeer teleurstellend om een
gloednieuw scheerapparaat gebruikt welke slechter scheert dan mijn, helaas
overleden, 8 jaar oude Braun.
2x mee geschoren nu.