Remington R6130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington R6130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

zorrro 28-06-2012
Geschreven voor: Remington R6130

Ben zeer tevreden deze scheerapparaat heeft wel niet het lift en cut systeem wat Philips wel heeft maar als je een poosje niet geschoren hebt dan doet het ook niet zo zeer want anders trekt het aan je baard haren, deze heeft dubbele scheerringen waardoor het scheren lekker snel gaat ook het display werkt prima met de rest tijd als de tijd verstreken is dan heb je nog ruim voldoende tijd over om je scheer beurt af te maken

zorrro 10-03-2012
Geschreven voor: Remington R6130

Heb jaren met Philips geschoren maar die werden mij te duur de Remington heeft een leuk display en rest tijd aanduiding iets wat bij Philips niet is
hij scheert zeker net zo goed en snel en misschien wel beter dan alle toestellen die ik van Philips heb gehad zeker een aanrader ik ben er heel tevreden mee de volgende wordt ook weer een remington

P. van Hoepen 06-05-2011
Geschreven voor: Remington R6130

Na jarenlang met een simpele Philipshave te hebben geschoren waarvan het scheerresultaat altijd optimaal was werd het tijd voor iets nieuws en qua prijs viel de keuze op deze Remmington R6150. Dit is een hele slechte keuze gebleken ! volgens de bijgevoegde gebruiksaanwijzing zou je zeker een paar weken elke dag moeten scheren om je huid te laten wennen..... nu na enkele maanden heb ik geen zin meer om nog langer mijn huis te laten wennen en durf ik wel te zeggen dat én het resultaat , én het apparaat Bagger zijn gebleken. Binnenkort weer vaderdag...Ik weet al dat ik weer een Philipshave ga vragen.

Anoniem 03-09-2010
Geschreven voor: Remington R6130

Paar maanden geleden gekocht en ik ben vol lof over deze Remington. Scheer mij normaal altijd nat met een mesje, maar voor een snelle tussendoor scheerbeurt op zoek gegaan naar een elektrische. Wilde niet meteen de hoofdprijs betalen, deze kwam goed uit een Duitse test en kost niet veel...let's give it a try. Eerste 2 a 3 weken moet je er elke dag mee scheren om te laten wennen, zeker de eerste week scheert hij niet goed glad en denk je: wat heb ik nou voor troep gekocht. Nu paar maanden in gebruik en merk dat ik mij steeds vaker met deze scheer ipv nat met mesje. De 360 flex & pivot systeen scheert echt goed en glad zonder irritatie. Met een volle oplaadbeurt kan je 60min scheren, de ingebouwde accu timer telt correct af dwz 60 min is ook daadwerkelijk 60min. Schoonmaken is simpel door kop open te klappen en af te spoelen onder de kraan. De afwerking en degelijkheid is op ten top voor het geld. Mooie behuizing met deels rubberen grips, ligt lekker en goed in de hand. Hij weegt net niet te zwaar en lawaai maakt hij niet (stiller dan mijn vorige Philips). Het opberghoesje ziet er een beetje goedkoop gemaakt uit. Is niet erg, deze Remington moet je niet opbergen, is ie te mooi voor. TOP!

wma1302 05-07-2009
Geschreven voor: Remington R6130

Gekocht ter tijdelijke vervanging van mijn Philips, welke even terug naar een reparatiecentrum moest. Deze Remington is qua scheerresultaat goed te vergelijken met de Philips HQ9190 die ik tevens bezit. Hij maakt alleen iets meer geluid, maar dat is verder niet storend. Ik hoop alleen dat de accu beter zal blijken te zijn dan die van de Philips HQ9190. Vooralsnog echter een prima product, helemaal indachtig de relatief lage prijs.

rambi1 18-02-2009
Geschreven voor: Remington R6130

Na negatieve ervaringen met Philips scheeraparaten wilde ik deze eens proberen.
Helaas, dit is nog grotere rommel dan wat ik ooit tevoren had. Bij een draaiende scheerbeweging draaien de scheerkoppen namelijk los. De eerste keer kun je eea nog terugplaatsen maar na een paar keer niet meer. Gevolg: na twee weken al een totaal onbruikbaar apparaat.
De helpdesk zit in Duitsland en begrijpt geen jota van wat je bedoelt. Bovendien is opsturen naar Duitsland bijna net zo duur als een nieuwe kopen. Weggegooid geld dus, ik ga eens een Braun proberen.

zoeff50 09-12-2008
Geschreven voor: Remington R6130

Na vele jaren Philips recent deze Remington gekocht.
Scheert net zo goed als Philips maar wel veel goedkoper. Altijd zeer tevreden geweest over scheerresulaten van Philips maar mechanische degelijkheid slechter geworden in de loop der tijd. Erg uitgekookt produkt, je kunt zien dat het op alle mogelijke manieren zo goedkoop mogelijk moet voor Philips. Echter de verkoop prjzen zijn veel te hoog.
3 maanden geleden nieuwe Philips gekocht voor mijn vader; scheerkoppen van oude Philips waren versleten en oplaadbare batterijen waren defekt. Nieuwe koppen, nieuwe batterijen, apparaat 3-4 jaar oud (jong), koop maar een nieuwe... Oude apparaat meegenomen om batterijen eruit te halen en netjes weg te doen. Je weet niet wat je tegenkomt, buitenste behuizing verwijderd, komt er een soort universele scheermodule uit. Ook deze opengemaakt en er bleef een (1) batterij over met een klein motortje en een printplaatje. Als je alle onderdelen op tafel legt zou het niet meer dan € 10 moeten kosten voor Philips. En dat heeft dus veel meer gekost 3-4 jaar geleden. Je voelt je echt bekocht.
Ikzelf heb een Coolskin van 4 jaar oud, scheert prima, maar nu ook voor de 2de keer nieuwe koppen nodig en nieuwe oplaadbare batterijen. Sommige delen waren voorzien van een gele rubberachtige coating die er echter binnen een jaar al afbladderde. Nieuwe Coolskin staat mij niet aan, ook maar een (1) batterij, korte scheergebruikstijd, duur in gebruik door nieuwe Nivea scheeremulsie en het regelmatig moeten vernieuwen van emulsie reservoir van appparaat. Marketing mensen van Philips zijn erg inventief om klant zoveel mogelijk te laten betalen.
Al met al even geen Philips meer, jammer voor een Nederlands produkt.
Remington heeft goed naar Philips gekeken. Konstruktie m.i net even beter dan Philips, 2 batterijen, 60 minuten scheertijd, maar wel veel goedkoper. Remington heeft ook goed naar Philips gekeken voor prijzen nieuwe scheerkoppen, maar je kunt niet alles hebben.

patricksimone 07-11-2008

goede prijs/kwaliteit verhouding.
stuk goedkoper dan Philips met het zelfde resultaat.
hij scheert perfect!