Sony Ericsson W580i zwart, wit, grijs, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson W580i zwart, wit, grijs, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dymwhiss2 29-03-2010

Ik heb de mobiel nu bijna twee jaar en me abonement is nog niet eens afgelopen en ik kan hem al niet meer gebruiken.
heel het beelscherm doet het niet meer en ik heb hem niet eens laten vallen.
Ik had al eerder problemen met het toestel dat de toesten het ineens niet meer deden. maar dit kon ik gelukkig gratis laten maken.

Voor de MP3 was hij wel erg fijn en de oordopjes ook.

Maar ik neem nooit meer een sony, want bij mij in het gezin hebben we allemaal een sony en bij de een zijn ook de toesten kapot, bij de ander doet het dingetje het niet meer goed waar de oplader en de oordopjes in moeten, die doen het trouwens bij mijn mobiel ook niet goed.

De sony verkoopt goede tv's maar ze kunnen geen goede mobiels maken.

BabyBill94 07-12-2009

hallo, hier even een review van iemand die de telefoon nu 1 jr in het bezit heeft.

Ik heb zelf het toetsenprobleem absoluut niet !
ik vond het heen heerlijk telefoontje tot een maand of 2 geleden.
Hij begon (wanneer de toetsblokkering aanstond) zomaar willekeurige nummers uit mijn lijst bellen EN zo af en toe op internet.Wat mij (prepaidbeller) veel geld heeft gekost.
Verder laat de kwaliteit van het voorste kapje (bij het scherm) ook te wensen over.van het scherm naar het kapje zit een paar mm ruimte (ja het is wel het kapje wat erbij geleverd is)
De geluidskwaliteit is wel geweldig evenals de meegeleverde oordopjes.

dit was mijn review,ben inmiddels aan het kijken voor een touchscreen...

kortom :
ik vond het een hele lekker werkende telefoon, tot helaas een maand geleden. Ik vind dit erg jammer...

mvg Tim

peter0139 08-11-2009

Nou nog maar eens een goede review. Ik heb dit toestel nu 2,5 jaar in bezit en ik vind het een goed toestel.

Het bekende probleem van de toetsen heb ik ook, maar ik heb het niet gratis laten maken. De toetsen werken goed en ik zie het probleem niet zo.
De behuizng heeft hier en daar wel slijtageplekken van het gebruik. Dit vind ik wel jammer.

Kwa degelijkheid en mogelijkheden is het een aanrader.

De accu word wel iets minder, meestal moet ik hem om de 2 dagen opladen. Een nieuwe accu is ongeveer 20 euro dus dat is ook nog wel te overzien.

kortom ik ben zeer tevreden over het toestel, volgende keer weer een S.E.

pevekoo 17-10-2009

Ik heb deze telefoon nu meer dan 2 jaar in bezit. Heb (gelukkig) nooit de problemen gehad die ik hier allemaal lees. Ben er altijd heel tevreden over geweest. Muziekkwaliteit is bv. voortreffelijk. Na meer dan 2 jaar is behuizing nog zonder beschadiging. Ik wil nu wel een nieuwe GSM ivm meer gebruik internet, e-mail en SMS. Vandaar liever eentje met full qwerty. Wacht nog op E72.

Hermione 15-10-2009

Ik heb dit toestel nu iets meer dan anderhalf jaar en ik ga er beslist niet voorzichtig mee om (denk laten stuiteren op een metalen drempel, van de trap laten vallen, op stenen vloer, etc.) en wonder boven wonder doet het toestel het nog steeds.
Soms weinig bereik in huis, maar dat kan dus komen doordat ik niet zo voorzichtig met mijn toestel ben.
Smsen gaat goed, bellen ook. Foto's maken redelijk. Muziek luisteren is soms lastig omdat het toestel niet altijd iTunes nummers pakt.
Dit is het tweede Sony Ericsson toestel dat ik heb en ben nu toe aan een nieuwe en ga zeker weer voor een Sony!

lisbjorn 30-09-2009

Degelijk mobiel. Heb het toestal nu al bijna 2 jaar, nooit problemen met de toetsen gehad, FM radio werkt zoals hoort, meerdere malen op de grond uit elkaar gevallen maar doet het steeds prima, camera OK voor z'n toestel, geluid OK & leuk als walkman met ruimte voor heel veel liedjes. Internet traag (vw abonnement) en scherm eigenlijk te klein voor internetten, maar werkt goed binnen de beperkingen! Makkelijk in gebruik. Ik ben zeer tevreden!

Glenn 25-08-2009

ik vind hem heel slecht ik heb hem ruim 6 maanden en alle toetsen doen het haast niet meer geluid begint slecht te worden en te storen en zo kan ik wel door gaan.

LeonJ 08-07-2009

Ik heb de W580i nu meer dan een jaar, en ik b en blij dat mijn abonnement is afgelopen.
het is eerlijk waar een prima toestel, maar als de knoppen niet werken schiet het natuurlijk niet op.
bij mij deden na enige tijd mijn navigatie toetsen en mijn terugknop het niet meer.
ook mijn aan/uit knop deed het niet altijd. voor de rest is het een goed mobiel met genoeg opties.
toch raad ik hem mensen niet aan.

Anne W 23-06-2009

Ik heb deze telefoon al 2 jaar en hij bevald me prima, nog geen 1x kapot geweest.
Voor de rest vind ik het een heel fijn toestel.

Cristel 22-06-2009

Ik heb het toestel vanaf november vorig jaar. Hij is nu voor de 6e keer naar de reparatie. de toetsen gaan telkens kapot, ook de navigatietoetsen.
Het toestel is erg leuk en handig maar de kwaliteit laat veel ten wensen over. Ik ben blij als mijn abbonement verlopen is.

Arie Overbeeke 16-04-2009

Toestel, Sonyericsson W 580i is nu een jaar in gebruik en in die tijd twee keer voor reparatie aangeboden. Momenteel beginnen de klachten zich weer te herhalen zodat apparaat weer voor reparatie kan worden aangeboden. Degelijkheid van het toestel is minimaal in vergelijking van wat we gewend zijn met andere toestellen in het gezin. We betwijfelen of we de twee jaar van ons abonnement zullen kunnen volmaken met dit apparaat. Geen aanrader dus.

diekd71 19-03-2009

Fijn toestel!!
Echt een toestel als je van muziek houdt. Het geluid is beter dan ik verwacht had.
Enigste nadeel vind ik dat je goed moet kijken of hij op toetsenslot zit.Daar gaat het bij mij nog wel eens mis.
Veel mogelijkheden zitten er op dit toestel!!!!!!
Eens een sony ericson/altijd een sony ericson

Yv92 16-03-2009

ik heb deze telefoon nu bijna een jaar en ben er wel redelijk tevreden over..
als ik zo hoor hoeveel problemen er zijn met de voorganger van deze telefoon ben ik toch blij dat ik deze gekocht heb..

maar ik heb ook wel een aantal problemen gehad met mijn telefoon:
- de rechtertoets is eruit gevallen (onder de garantie er wel weer netjes ingezet) maar nu zit er een barst in.
- de toetsen 2 en 5 zijn ook door de midden gebroken.. zeer onhandig smsen kan ik wel vertellen.. binnen 2weken is er een nieuw toetsenbord ingezet en daar is alles nog goed van..
- de telefoon raakte inneens alle bestanden, telefoon nummers en foto's kwijt.. na het uit en aanzetten kreeg ik na een half uur mijn bestanden automatisch weer terug..
- je moet goed controleren of de telefoon wel toets beveiliging aangezet heeft anders ga je broekzak bellen..

de verf is bij mij ook beschadigt maar dat hebben al mijn telefoons gehad dus daar stoor ik me niet zo aan.. over het algemeen ben ik wel zeer tevreden met deze telefoon..

moon123 15-02-2009

Ik heb dit toestel nu ruim een jaar en ik ben er niet zo erg te spreken over.
Ik blijf me maar rot poetsen op dat schermpje en er zaten na twee dagen al irritante krassen op.

Op mijn vorige mobiel (motorola) kreeg ik na een gemist sms-je of gesprek om de minuut een herinneringspiepje, dat mis ik onzettend bij deze.

Nee, zodra ik weer een ander toestel kan krijgen op dit abonnement, dan direct weer een motorola.

winterroosje 18-01-2009

Ik ga binnenkort weer opzoek naar nieuwe telefoon, maar zeker weten dat het weer een sony wordt...
Al die andere merken kan ik niets mee, heerlijk vind ik sony... perfect in gebruik en die van mij gaan nooit stuk.

d3s1r33 14-01-2009

toesten waren bij mij ook gebroken al na 2 weken.

Nu heb ik het probleem dat mijn gesprekken als ik bel opeens stil worden en de andere persoon mij wel hoort maar ik diegene niet. Ook heb ik het probleem dat het opnemen niet altijd goed gaat dan doe je hem open om het gesprek aan te nemen en dan gaat ie nog steeds over maar je hoort niks maar de andere persoon weer wel. Heel iritant.

Over een paar maandjes mag ik weer een ander en dat word geen Sony ericson meer.

MVG Desi

Emmanuel 14-01-2009

Hallo,

Ik heb deze telefoon nu al 3 en halve maanden, maar ik ben er tot nu toe erg tevreden mee.
Hiervoor had ik de K750 ( dit was ook een geweldige telefoon).
Het nadeel ervan was dat hij geen walkman had en je kon er niet op internetten of video's afspelen ( je moest ze eerst converten).
Met deze telefoon kan ik mp4 video's bekijken.

ik ben erg tevreden over deze telefoon.

De enige 2 nadelen zijn :
-Er zit geen flits op voor de camera
-En de achterkant is een beetje bekrast doordat hij tegen de achterkant aan schaaft als hij slijdet.

Maar ik ben echt supertevreden.

Ilse1985 14-01-2009

Ik ben erg ontevreden over deze telefoon en de service van SE.

Ik heb hem nu bijna een jaar en hij is nu voor de 5de keer terug naar de fabriek.

Speaker 2x stuk, beeldscherm 2 keer stuk, toetsen stuk 2x. Ik krijg telefoon zelfs beschadigd terug van de fabriek :s

Er word steeds van alles beloofd maar niks word er waargemaakt, kreeg ik maar een nieuwe telefoon! Ik krijg steeds restjes van andere telefoons die niet op elkaar passen waardoor er ruimte tussen de boven en onderkant zit waar je vinger bijna in past!

Zeer ontevreden dus!!

Niels T 22-12-2008

Zeer fijn toestel in gebruik, maar degelijk is die absoluut niet!!!
Binnen 1 jaar zijn alle toetsen van het voorscherm onbruikbaar geworden en de nummertoetsen kregen binnen een paar weken al scheurlijntjes.
Heeft wel een mooi geluid, maarja daar koop ik geen GSM voor.

judith de jonge 07-12-2008

ik vind de telefoon super alleen is ie wel een beetje traag maargoed. een vriendin van mij heeft de sony ericsson s500i maar ze heeft nu al 9 toetsjes gebroken en dat heeft die van mij lekker niet! bij de camera was het eerst wel even uitvogelen waar je in kon stellen hoe je in kon zoemen en bij het bluetooth ook maar dat heb ik nu al een tijdtje voor elkaar:P. hij is bij mij ook nog niet zo erg beschadigd maar dat ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf.

groetjes judith

1234sander 04-12-2008

Ik heb de telefoon nu een jaar. Prima telefoon, mooi apparaat en fijn in gebruik. Alleen de degelijkheid is werkelijk bedroevend! De toetsen zagen als heel snel versleten uit. Na een paar maanden deed de camara niets meer, alleen als ik er hard in knijp wil het nog wel eens lukken. Nu na een jaar, net nadat de garantie is verlopen doen de terug-toets en de gesprek-toets het niet meer, waardoor de telefoon feitelijk onbruikbaar is geworden. En dat terwijl ik de telefoon i.c.m. een 2-jarig abonnement heb gekocht. Erg handig dus!!

skatjuhh90 26-11-2008

Ik heb deze telefoon op 4 december een jaar.
Ben erg tevreden, is makkelijk in gebruik, geen moeilijke dingen.
De accu is wel na 2 of 2,5 dag leeg maar achja..
Heb al een keer gehad dat de nummer 4 toets kapot ging, ze deden niet moeilijk en vervingen hem, was 'm wel 3 weken kwijt.. ook nu gaattie weer kapot..
Verder heb ik nergens problemen mee!

Chris89 05-09-2008

Wat een prachtige telefoon :) Alleen hij heeft zo zijn maandag ochtend keuren...

Telefoon is 1 gemaakt voor kapot scherm (scherm spontaan te flikkeren en daarna deed hij niks meer). Bij deze reparatie kwam hij terug met hetzelfde probleem nog steeds dus weer terug gegaan! Komt hij weer terug staat er opeens een paswoord op maar ik wist niet welke.

Maandag toestel weer ophalen na 1,5 maand zonder me telefoon gezeten te hebben..

Nu denk je hoe gebruikt hij die telefoon maar er zit nog geen 1 krasje op! Dus het legt niet aan mij maar aan SE.

Sophie4 04-09-2008

Ikzelf heb deze telefoon al meer dan een jaar. Ik vraag me toch werkelijk af wat jullie wel niet allemaal met jullie telefoon doen als de problemen echt zo zijn als jullie zeggen. Ik heb nog nooit problemen gehad met toetsjes en of software o.i.d. Toch bel ik er zeker elke dag mee, maak zeer regelmatig foto's en ben een echte smser! Ik zou deze telefoon aan iedereen aanbevelen!

Maxima 24-08-2008

Ik heb de W580i nu 10 maanden in bezit.
Het is een mooie telefoon, maar zoals ik al eerder geschreven heb in deze rewiews, breken de toetsen keer op keer!
Ik heb de mobiel al 4 x laten repareren, en de 5x werd mij een beetje teveel!
Krijg iom Sony Ericsson nu een nieuwe W508i, ik hoop dat deze beter is, al heb ik zo mijn twijfels.
Maar ben heel erg blij dat hij toch omgeruild kon worden.
Voor iedereen die te horen gekregen heeft dat het maken van de toetsen buiten de garantie vallen:
Het maken valt WEL onder de garantie!
Via de winkel kreeg ik in het begin ook al te horen dat het niet onder de garantie valt, en met een verzekering zou dit wel zijn..
Dat vond ik erg vreemd, daar de de tel. nog maar net in het bezit had. Heb gebeld met Sony en alles uitgelegd, dat ik niet akoord zal gaan met enige kosten.
De monteurs zouden bepalen of het wel of niet binnen de garantie valt. Als er geen stoot of waterschade is, dan valt het binnen de garantie.
Gebroken toetsen, wat zomaar ontstaat, valt nmi binnen de garantie.
Al die keren is hij binnen de garantie gevallen.
Dus ga NIET akoord met antwoorden dat het niet binnen de garantie zal vallen.
Sony erkent inmiddels het probleem!
Neem zn zelf contact op met Sony of anders met de consumentenbond.
Je staat in je recht!!

Verder vind ik het dus een mooie telefoon met veel mogelijkheden.
Mooi geluid uit de walkman, waar ik overigens nooit probelemen mee hebt gehad.
Foto kwaliteit is iets minder dan met mijn vorige Sony, maar wel goed.
Leuke lichteffecten.
Alleen gaat de batterij snel leeg, dat is ook wel een minpunt.
Maar het schijnt dat je hem vele keren helemaal leeg moet laten lopen en dan een hele nacht laten opladen.

Ben erg benieuwd hoe het straks verder gaat met de nieuwe W580i..
Als er weer toetsen breken, dan neem ik gewoon weer contact op met Sony, ze zijn niet zomaar van mij af!