Nokia 6070 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6070 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Wgreenfield 29-01-2009
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Hallo, ik heb mijn Nokia 6070 in juni 2 jaar en ik zeg het je het is een gsm zonder te veel poespas maar ook niet dat het zo'n ding is waarmee je niks kan.
hij heeft makkelijk toetsen en ook het menu is alles behalve moeilijk.
Je kan ook op vele manieren je achtergronden/ screensavers veranderen.

Ntje 26-05-2008
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

dit mobiel bijna een jaar in bezit. Was eerst zeer tevreden, maar na 3/4 jaar begint de telefoon kuren te vertonen. De mobiel herkent sommige toetsen niet of loopt vast. Ben al weer op zoek naar een volgende, en dat na een klein jaartje. Niet gewend van Nokia

zundap 28-07-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Telefoon heeft een hele fijne bediening. Belkwaliteit is goed. Alleen kun je het alarm signaal voor de agenda funktie niet wijzigen jammer genoeg.

Benniestake 11-06-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Een goede mobiele telefoon, heb al geprobeerd om via infrarood te connecten met laptop maar kon geen verbinding krijgen. Ga het nu proberen met datakabel CA-42. Jammer dat er weinig geheugen op zit. Verder prima telefoon.

Helle_Vhzb 22-04-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Een heel goeie Nokia gsm voor hetgeen hij me maar gekost heeft.
Mijne vorige Nokia 3200 heb ik ingeleverd omdat de batterij bijna dagelijks moest worden opgeladen,dus kreeg ik korting.
Nu kan ik met één oplaadbeurt heel lang weg.
De toetsen zijn ook veel makkelijker te bedienen dan mijn voorgaande.
Allee lukt het me nog niet om via infrarood contact te maken met mijne pc.
Ik heb al PC Suite geinstaleerd maar kan dus geen verbinding tot stand brengen.
Voor de rest zeer content.

johan456 19-04-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Prima apparaat. Er zit alles op wat ik nodig heb/gebruik. Is zeer degelijk, mooi afgewerkt. Gebruiksvriendelijk. Vooral zeer handzaam. Standby tijd is goed. En, niet onbelangrijk ...ziet er ook mooi uit.

Fototjes zijn aardig, maar verwacht niet teveel. Radiotje is ook geinig, en zoekt inderdaad automatisch de sterkste zender op. Werkt redelijk oke.

De wekker en ook de organizer (met herinneringsalarm) zijn erg handig. Ook je electronische agenda via infrarood (via USB kan ook maar gebruik ik zelf niet) gelijkschakelen is erg handig (benodigde software is gratis te downloaden vanaf de Nokia site) dan heb je deze nl. altijd bij je. Dit werkt boven verwachting prima.

Ik zou 'm zo weer kopen. Een echte aanrader. Echt goede value for money. Complimenten voor Nokia !

Coen21 12-04-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Een echte topper van Nokia. De camera maakt redelijk goede foto's en het toestel is zeer degelijk. Redelijk klein en de stand by tijd van ongeveer twaalf dagen klopt. De batterij is zeer goed en na 1x opladen hield hij het al een dag of tien vol.

Nokia 6070 is ook zeer makkelijk in gebruik met een overzichtelijk menu. Hij is zelfs zonder de handleiding te lezen goed te gebruiken. Bovendien is hij goedkoop, je krijgt echt een goede telefoon voor je geld!

ajf 11-04-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Voor de prijs is het een prima basic gsm, het is toch net iets meer dan de 1600 en dergelijke. Maar de camara is echt waardeloos, erg weinig intern geheugen, het scherm is ook geen topper en als je nokia kent, ben je vaak sneller dan de telefoon. Maar voor het geld zijn de bovenstaande kritiekpunten weer te verwaarloze.
Ps. volgens mij kan deze telefoon erg veel hebben, gisteren viel hij op straat en op een paar krassen, doet hij het nog prima.

Bergrijder 25-02-2007
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Dit toestel is een topper van Nokia, en kenmerkt zich vooral in gebruiksgemak. Het scherm is groot, helder en duidelijk. Ook in zonlicht prima leesbaar. De toetsen zijn net iets groter dan bij een gemiddeld toestel, waardoor het makkelijker is om de nummers in te toetsen, vooral bij gebruik in de auto. De luidspreker is helder en voldoende hard, ook indien deze in de handfree-mode staat. Geluidsniveau is zelfs met drukknoppen aan de zijkant ten alle tijden [ook tijdens gesprek] aan te passen.
Het toestel is heel licht en daarom in normale (jas)zakken niet merkbaar tijdens het dragen.

De functionaliteit is ruim voldoende indien het toestel vooral wordt gebruikt om te bellen. Veel gadgets die meestal niet worden gebruikt zijn ook aanwezig, zoals agenda, games, FM radio, fototoestel [vga met verrassend toch hele duidelijke en scherpe foto's] etc.
Accu levert inderdaad ongeveer 300 uur zonder bijladen stand-by tijd op. Klasse.

De prijs is zeer scherp. Gezien het geleverde is dit echt subliem. Geen ander merk of type levert zoveel waar voor zijn geld.

Als ik nu opnieuw een toestel zou mogen uitzoeken, zou ik opnieuw zonder verder te zoeken voor dit model kiezen. Ik ben bijzonder kritisch bij electronica aankopen, en na veel wikken, wegen en onderzoek ga ik pas tot koop over. Ik kan iedereen echter blind dit toestel adviseren, mits geen multi-media toestel verwacht wordt.

tommie1234 31-12-2006
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

leuk telefoontje voor een aardig prijs, mooi scherm, handig in het gebruik
alleen vind ik dat de menu's soms wat traag reageren, verder zijn de
mogelijkheden niet erg uitgebreid. de camera stelt weinig voor en het geheugen
is ook bijna niks, daar moet je deze telefoon dan ook niet voor kopen maar voor
de rest een prima telefoon.

Paul135 23-11-2006
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Prima, degelijke telefoon, met mooi kleurenscherm.
Veel beter dan m`n vorige telefoons,
die trouwens ook van Nokia waren.
Er zitten best veel mogelijkheden op,
en de geluidskwaliteit is heel goed.

Mr. reg weekx 02-10-2006
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

prima toestel om 'gewoon te bellen'
pro : lijkt me degelijk gemaakt, goede toetsen, makkelijke navigatie, ligt goed
in de hand, filmpje kan gemaakt worden, versturen van ingesproken boodschappen,
radio FM
contra : geen bluetooth (zou standaard moeten zijn bij elke gsm met camera),
achterzijde metallic bandje (aan de lens) zeer snel krassen

jan654321 26-08-2006
Geschreven voor: Nokia 6070 zilver

Deze telfoon bevalt me prima. Geen MP3 erop. Lekker licht. Goede agenda.