Nokia 3600 slide Charcoal zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 3600 slide Charcoal zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kokkie65 19-09-2009

Ik heb dit toestel nu bijna een jaar en ben zeer tevreden. Het is een juweeltje (ik heb een paarse)en vooral ook gewoon een goed en degelijk toestel. Foto's en zelfs videos zijn van heel behoorlijke kwaliteit. Ook navigeren met java-navagatie en externe gps kan goed.Ik heb nog nooit klachten gehad, een echte aanrader!

Sylvia44 20-07-2009

Heel tevreden over dit toestel.
Ik heb de indruk dat de achtercover en de afsluiting van de micro-usb-connector wat degelijker hadden gekund. Kwaliteit van de camera is niet meer of minder dan redelijk. De cameratoets moet voor het nemen van een foto erg stevig worden ingedrukt, maar veel eenvoudiger is het om te fotograferen met de navigatietoets.
Een ding mis ik; een snelle manier om het trilalarm aan en uit te zetten. Als je die niet altijd wilt gebruiken is het nogal bewerkelijk. Bij mijn vorige Nokia kon je het trilalarm gewoon bij je favorieten zetten.

greyhound 09-06-2009

Een heel mooi toestel echter is het jammer dat het luidsprekertje aan de achterzijde van het toestel zit,daardoor komt het geuid er niet goed uit .De beltoon moet op maximaal gezet worden
om het geluid te horen.Als hij in je broekzak zit is het geen probleem maar als hij ergens op ligt is dit wel vervelend
De camera maakt mooie foto's
Toestel is gebruiksvriendelijk

explorer 02-06-2009

enkele dagen in het bezit. overstap van eenvoudig toestel naar deze met heel veel mogelijkheden.erg prettig maar handleiding is in dat geval onvoldoende.
sms gaat zeer goed, niets op aan te merken.
Helaas, bellen is heel wat minder dan alle voorgaande Nokia's.gesprekspartner moeilijk verstaanbaar zelfs in stille omgeving. Volume op hoogste stand gezet,nog problemen!Andere geluiden OK.
camera geeft mooie beelden; soms wel hard drukken nodig.

Chickieco 05-05-2009

Heb dit toestel nu ruim 3 maanden in bezit en hij bevalt nog steeds heel erg goed.
De camera functioneert goed, alleen staat hij vaak bij het opstarten op film i.p.v. foto en moet je soms hard drukken voor het nemen van de foto. Maar hij maakt hele mooie foto's.
Bellen gaat ook goed, heb geen last van mensen die mij niet verstaan, ook via de headset is het geluid zeer goed en kunnen mensen mij goed verstaan.
Smsen is helemaal top, heb eindelijk weer een mobiel die de woorden onthoud (bij T9). Had hiervoor een Samsung en die deed dat niet, maar gelukkig deze wel.

Ook de muziek die ik erop heb gezet klinkt goed en de radio werkt ook prima.

Al met al een hele goede telefoon met een mooie uitstraling.

Enia 20-03-2009

De 3600slide is voor een topgsmke :
het kan namelijk alles :
bellen -
sms -
mms -
e-mail -
foto's maken van goede kwaliteit -
je kan alles met de Nokia PCsuite overzetten op je computer -
Het heeft een agenda -
En je kan feilloos op het Internet -
Een 'instapperke' met alles wat je nodig hebt -
Goed zo Nokia - doe zo voort!

Sabine13 19-03-2009

Supergoed toestel!
gemakkelijke toetsen.
Bellen
Smsen
Mmsen
gaat allemaal fantastisch...!

Uitzonderlijk mooie foto's voor een 3,2megapixel en goeie flash.

Ben echt heel tevreden met dit Nokia slidertje.
Ps : ook e-mail Yahoo zeer snel.

Vincie 19-03-2009

Heb voor mijn verjaardag in februari dit toestel gekregen.

Het is zeer licht, ligt goed in de hand en de toetsen zijn gemakkelijk bereikbaar.

Duidelijk scherm met uitstekende kleuren.
Goede foto's die je zelfs kan afdrukken op postkaartformaat.

Echt tevreden.

IR 26-02-2009

Telefoon een klein maandje in bezit. Was erg tevreden over alles maar na een week begonnen de problemen met de microfoon. Mensen die mij belde hoorde mij niet terwijl ik hun wel hoor! Erg vervelend! Sinds gisteren kon niemand mij meer horen. Vandaag toestel weggebracht, blijken meer mensen dit probleem te hebben. Toestel moet waarschijnlijk terug naar Nokia.

Newbie9 12-11-2008

Dit was idd het probleem.

Toestel is verder een superfijn toestel.
Geluid is ruim voldoende ook de kwaliteit van het geluid is goed.
Heb hem nu pas 2x opgeladen en hij blijft al een week standby.
Mogelijkheden genoeg (voor mij helemaal).
Ben weer helemaal blij met mijn nokia (voorheen samsung)

Degelijkheid nog niet ingevuld maar lijkt in orde