Nokia 5700 XpressMusic zwart, grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 5700 XpressMusic zwart, grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eel4141 30-04-2008

Ik heb deze telefoon nu al een jaar in bezit in dat jaar is hij 3 X stuk gegaan nou opgestuurd enzo was prima service daar heb ik niks over te klagen prima telefoon maakt prima foto's heeft goed geluid en verschillende thema's kan je erop instaleren via de pc .

jooh jooh 03-03-2008

ik heb toestel nu een paar weken , maar helaas, vergeleken met 7373 is het niks geen fijn toestel, wat een omslachtig menu zeg. geen favoriete, geen onlangs gebruikt bij sms, geef mij maar 7373 met vaak smsen , verschillende keren mee gebeld, maar ook dan is 7373 beter. camara is ook flup. 7373 zonder flits is nog beter, sorry, maar ben het niet eens met mensen hier op kieskeurig, ik vind he t een onhandig toestel!

jan19611 27-01-2008

Ik heb de Nokia 5700 nu een paar dagen in bezit. Wat bij deze telefoon opvalt is de geluidskwaliteit. Ik heb nog nooit een telefoon gehoord met deze goede geluidskwaliteit. Ook de handsfree spraak- en geluidskwaliteit is zeer goed.

Verder ligt de telefoon heerlijk in de hand. Niet te groot niet te klein. Echt een prettig toestel. Ik heb alleen nog wat synchronisatieproblemen met mijn Parrot 3200 bluetooth carkit. Maar zoals het zich nu laat aanzien ligt dit aan de software/firmware van de carkit.

Een hele fijne telefoon.

Gerrie48 15-12-2007

Heb deze toestel al 3 maanden moet zeggen ben er tot nu toe erg te vrede over ,het is een degelijke toestel alleen zou ik hem niet meer in het rood nemen je ziet er vlekken op dan in het zwart ,maar met al een dikke 10

Demimamma 05-11-2007

Ik heb de 5700. Een perfecte telefoon voor de muziek liefhebber met de bijgeleverde software heb ik er 11 uur muziek op staan en er kan nog meer bij.( met een ruime geheugen kaart). Hij staat bij mij 7 uur per dag aan met mp3 en op beide speakers ( geen headset wel mogelijk) en dan heb ik nog 3 streepjes Batt. over. Hij is op het moment naar de Nokia service center voor een software up-date en ik mis hem echt. Een perfect geluid komt eruit. Het enige min punt wat ik eraan vind dat is : als de telefoon op lock stand staat en je draait de camera is hij van de lock af ( minder voor kinderhandjes). Hij maakt perfecte foto's en filmpjes met goed geluid. Voor mij de beste telefoon sinds tijden als je van muziek houd.

pieter veendrick 14-09-2007

ik heb deze telfoon al een paar dagen en ben zeeer tevreden!! ik had hiervoor een 6233 en daar kwam super geluid uit, dat kwam vooral door de stereo speakers erop. de 5700 heeft ook stereo speakers en ook super geluid! het is ook niet voor niks een music phone;) het heeft een mooi fraai design door het draai mechanisme. zoals je al leest: dat je dit model niet elke dag op straat tegenkomt ik krijg al veel opmerkingen over dat het een mooi ding is. hij heeft een prachtig beeldscherm (16miljn kleuren) en daarom ook geschikt om films op te kijken, wat ik nog wel moet uitzoeken hoe dat moet... het smartphone menu gebruik is wel wennen, nadat je een gwone simpele nokia menu gewend bent... en de flits is ook super dat ze die erop zetten en zovaak zie je dat niet op een nokia toestel...

Jozuwa 11-08-2007

Ik heb deze telefoon nu enkele weken in bezit en ben er erg over te spreken! Het beeld is super, net als het geluid. Je kunt er films op kijken in .3gp formaat (16 mljn kleuren!). Erg mooi allemaal. Het enige minpuntje is dat wanneer je via de menu-toets naar het menu probeert te gaan je wel eens bij de inbox van je berichten kunt komen omdat die twee toetsten zo dichtbij elkaar zitten... Ten slotte wil ik er nog aan toevoegen dat ik het design van de telefoon erg mooi vind en dat je dit model niet elke dag op straat tegenkomt...

arjan632 10-08-2007

heb de telefoon nu een paar dagen

positief:
stevig toestel
draai gedeelte voelt solide aan
helder en scherp beeldscherm
goed stereo geluid
voldoende volume uit de speakers
Mp 3 speler
standaard 1 GB micro sd kaart bijgeleverd

min:
radio heeft niet echt heel goede ontvangst
geen RDS op de radio

Joyce Pastijn 02-06-2007

Super mooie telefoon! Mooi beeldkwaliteit, super scherp. Het is wel even wennen het draaien enzo maar dat heb je best wel snel onder de knie. Het enige minpuntje is dat ik heb echt een hele tijd gezocht naar de menuknop. En hij zit ook wel op een een hele rare plaats maar hij is gevonden. De speakertjes zijn echt mooi van geluid. Ik had eerst een Nokia 7373 maar dit is toch wel compleet iets anders. Maar echt een toppertje!!!