Sony Ericsson Cedar GreenHeart rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson Cedar GreenHeart rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Febo MC 14-05-2011

Verrassend goede en mooie telefoon. Zeer fijne toetsen. Eerste (goedkope) Sony Ericsson met micro usb aansluiting. Gekocht omdat de werk gsm wel heel erg goedkoop was. Nu maar met 1 oplader rond te lopen. Gebruik de telefoon om muziek te luisteren in de auto (aux aansluiting). Geen ervaringen met internet.

RiesB 08-05-2011

Ik ben erg verrast door de mogelijkheden die de SE Cedar biedt. Ik heb deze gsm via internet gekocht voor 74,- euro. Internet, widgets plaatsen, gemakkelijk snelkoppelingen maken, bluetooth, het zit er allemaal op. Muziek en video's zijn makkelijk te importeren via bluetooth. Ook foto's op je pc plaatsen gaat super gemakkelijk op deze manier. Ik ben ook erg tevreden over de kwaliteit van de foto's ondanks dat het maar 2mp is. De spraakbesturing is erg handig en werkt goed. Wat ik ook erg leuk en handig vind is de checkbook applicatie die standaard op het apparaat zit. Op die manier kun je altijd je saldo checken. Je moet wel zelf de inkomsten en uitgaven invoeren. De geluidskwaliteit van de mp3 is meer dan prima met een mooie volle bas die je via de equalizer gemakkelijk kunt aanpassen. Op dit moment heb ik geen internet abonnement. Dat wel nodig voor als je internetten wilt. Er zit helaas geen wifi op. Het scherm leek mij eerst wat aan de kleine kant voor internet, maar ik ben er nu van overtuigd dat dat prima zal gaan. Het beeld is scherp en helder zat. De batterijduur is ongeveer een week. Als je die wilt verlengen dan is dat mogelijk door bijvoorbeeld de helderheid van het scherm aan te passen. Verder voelt het toestel ondanks dat hij ook erg plastic aanvoelt wel heel solide. Het is mij al wel een aantal keer overkomen dat, omdat hij van hard en glad plastic gemaakt is, uit mijn handen gegleden is. Blijkbaar kan hij daar wel tegen want hij is nog steeds heel. De toetsen zijn daarintegen van een prettig zacht aanvoelend materiaal gemaakt. En wat ik bijna vergeet te zeggen is dat het smsen met t9 op dit toestel heel makkelijk gaat. Hij denkt als het ware met je mee. Kortom ik ben erg tevreden over dit toestel en ik ontdek dagelijks nog nieuwe mogelijkheden. Ik vind het voor dit geld echt een heel goed, gebruiksvriendelijk en leuk ding. En wat zeker niet onbelangrijk is is dat hij op een milieuvriendelijke manier geproduceerd is. Tenminste, dat doet de greenheartlijn van SE geloven.

VVouterr 12-11-2010

Ik heb deze gsm enkele weken geleden aangeschaft voor de lage prijs van 70EUR.
Wat mij opviel is dat deze gsm voor die prijs toch veel kan.

Geluidskwaliteit:
Er is een aparte uitgang voor muziek, niet echt superieur maar er is de mogelijkheid om met de 3,5mm ingang een eigen koptelefoon te gebruiken.

Mogelijkheden:
Er uitgebreid. Timer, stopwatch, camera, bluetooth, agenda, internetbrowser en handige mediabrowser. Voldoende voor de prijs.

Gebruiksgemak:
De handleiding zit op de gsm zelf, wat handig is als je onderweg met een probleem zit. De bediening spreekt voor zich en er zijn aan te passen snelkoppelingen.
Bij multitasken wordt hij wel een beetje traag, bijvoorbeeld bij sms'en en muziek luisteren tegelijkertijd.

Vormgeving:
Helder scherm, toetsen zijn aangenaam zacht en hebben een "kapjespatroon" wat sms'en aangenaam maakt. De 3,5mm ingang bovenaan is erg handig dan bv. aan de zij- of onderkant zoals bij andere modellen.

Degelijkheid:
Ondanks dat de gsm uit gerecycleerd plastic gemaakt is, voelt hij stevig aan. Het klepje zit goed vast en er zitten geen losse onderdelen die kwijtgeraakt kunnen worden.

Conclusie:
Uitstekende gsm voor een lage prijs, zeker aan te raden!