Denver SW-171BLACK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Denver SW-171BLACK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk 19-09-2020

Duidelijk scherm, moeilijk oplaadbaar, hartslagmeter slecht

Geschreven voor: Denver SW-171BLACK zwart

Gekocht omdat mijn oude activity tracker het begeven heeft. Met airmiles dus gelukkig niet duur. Het horloge heeft in schaduwplekken een redelijk goed afleesbaar scherm maar is in zonlicht niet af te lezen.
Het horloge heeft voor mij voldoende mogelijkheden maar de gebruiksaanwijzing is onduidelijk. Gelukkig heb ik ervaring met soortgelijke artikelen.
Het opladen is lastig. Je moet heel goed opletten of de pennetjes wel contact maken want het plaatsen van de oplaadring luistert erg nauw.
De hartslagmeter tijdens een activiteit is slecht. Deze geeft geen goede waarde weer. Normaal heb ik tijdens sporten een hartslag tussen de 130 en 140 (met oude tracker en met ingebouwde meter). Deze geeft een hartslag tussen de 80 en 110.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Prijs

Minpunten

• Hartslagmeter
  • Opladen
  • Afleesbaarheid display in fel licht