Bitdefender Premium VPN

• Test panel 8.2 feb 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bitdefender Premium VPN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

S. Bouw 05-07-2024

Prima virusscanner

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik moest nieuwe antivirus software hebben en kreeg de kans Bitfinder uit te proberen. Installeren ging erg makkelijk. Nadeel in het begin kreeg ik mijn mail niet binnen op mijn telefoon en werden er sites geblokkeerd. Dit is makkelijk te verhelpen via menu. Ik vind het een fijne virusscanner doet waar hij voor bedoelt is.

Raymond 04-07-2024

Prima product , word zeker aanbevolen.

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Mijn huidige vpn abonnement was afgelopen, en ik wilde mij opnieuw oriënteren om een nieuw abonnement af te sluiten. Ik kreeg ineens de mogelijkheid om Bitdefender Premium VPN te testen.

Het installeren gaat super makkelijk. De software regelt bijna alles. De 1e keer werkt alles pas nadat ik mijn pc opnieuw had opgestart.
redelijk snel. Heb er meerdere getest (o.a NL, DE, USA)
Alles draait prima.

Het is handig om in het buitenland je software alsnog te kunnen gebruiken. Je kunt aangeven dat je virtueel in NL bent en dan je app gebruiken zodat je toch sport wedstrijden of iets dergelijks kunt bekijken.

Soms zit er vertraging in de snelheid , maar veiligheid staat boven alles

Pluspunten

• Duidelijk.
  • Eenvoud
  • Veiligheid

Minpunten

• soms langzamere verbinding.

A. de Boer 04-07-2024

Doet wat het beloofd, zou het aanraden

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Mijn huidige vpn abonnement liep af en wilde mij opnieuw orienteren om een nieuw abonnement af te sluiten. Ik heb de mogelijkheid gehad om Bitdefender Premium VPN te testen.

Het installeren gaat heel makkelijk. De software regelt zichzelf verder in. Wel valt me op dat ik na het opstarten vanuit een standby modus van mijn laptop in eerste instantie geen verbinding heb met mijn wifi. Ik moet de vpn software dan even uitschakelen en mijn wifi herstellen om dan vervolgens mijn vpn verbinding te herstellen. Ik heb de functie blokkeer al het internet verkeer indien PVN wegvalt niet ingeschakeld.

Verbinding maken met de vpn servers gaat verder prima. Heb er een aantal getest (NL, US, DE)
Als het draait, draait het verder ook prima.

Het is handig om in het buitenland je lokale software die door toch te kunnen gebruiken. Je kunt aangeven dat je virtueel in NL bent en dan je app gebruiken zodat je toch sport wedstrijden of iets dergelijks kunt bekijken.

Daarnaast is het fijn dat je betere bent beschermd tegen mensen die mee willen kijken op je PC of telefoon.

Soms vertraagd het wel wat maar veiligheid is ook wat waard.

Pluspunten

• Goede bescherming
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Soms geen verbinding na herstart
  • Belast het systeem soms, maar niet hinderlijk

Aafke 03-07-2024

Veilig surfen en overal je favoriete wedstrijd kijken

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Nadat de telefoon van mijn tante gehackt is ben ik op zoek gegaan naar de mogelijkheden om mijn gegevens beter te beschermen. Via review.nl kreeg ik de mogelijkheid om Bitdefender VPN uit te proberen.

Het begin verliep niet helemaal vlekkeloos maar dat komt denk ik omdat wij vanwege het testen niet op de reguliere manier zijn binnen gekomen. Het installeren ging heel goed, de informatie hoe dat in zijn werk gaat is erg uitgebreid en makkelijk toepasbaar. Daarna kwam ik in een veld waardoor ik even niet wist hoe ik verder moest. Na opnieuw inloggen werd het duidelijk. Wat ik wel verwarrend vind is dat als ik op mijn MacBook het dashboard van Bitdefender open onder apparaten een waarschuwing blijf zien dat zowel mijn MacBook als iPhone een risico lopen. Ik kan dan opnieuw gaan installeren maar het blijft staan.

Ik heb Bitdefender voornamelijk op mijn iPhone gebruikt en ben daar erg tevreden over. Ik word niet meer geconfronteerd met allerlei reclames op website. Iets waar ik erg makkelijk aan wen want voor de review ging ik even kijken hoe de websites eruit zien zonder dat het aan staat en dan wemelt het dus van de reclames. Het kijkt zoveel rustiger zonder al die reclames. Nu maakte ik al gebruik van duckduckgo en die haalt ook al veel beveiligingsrisico's weg tijdens het surfen op internet. De app laat toch duidelijk zien dat er nog een hoop extra's tegengehouden wordt aan trackers en extra reclames.

Je kan een hoop zelf instellen. VPN altijd aan als je het internet op gaat of bijvoorbeeld alleen bij het gebruik van openbare of niet beveiligde wifi-netwerken. Daarnaast kun je websites instellen die direct verbinden met internet en de VPN omzeilen. Dat is handig voor websites die je vertrouwt. Ik mis daar wel de mogelijkheid om apps aan toe te voegen. De filmpjes op de NOS app werken bijvoorbeeld niet met de VPN aan maar het toevoegen van NOS.nl gaf daar geen verschil in. Mogelijk is daar wel een weg in die ik nog niet gevonden heb.

Ze zijn erg toegankelijk en hebben meerdere mogelijkheden om tot een oplossing of antwoord te komen. Zo is er een ondersteuningscentrum waar je de meest gestelde vragen kunt vinden maar ook contact op kunt nemen met het ondersteuningsteam. Daarnaast kan je het op een laagdrempelige manier ook aan de community zelf vragen. Toch altijd fijn als je elkaar kunt helpen.

De VPN heeft daarnaast een tweede voordeel als fervent wielrennen kijker. Als ik in het buitenland ben en ik wil graag een wedstrijd zien dan loop ik regelmatig aan tegen georestricties. Deze zijn te omzeilen door de VPN op het land te zetten waar de wedstrijd wordt uitgezonden.

Al met al ben ik erg blij met Bitdefender Premium VPN. Ik ga nog contact opnemen over de waarschuwingen en dan komt dat ook vast goed. Het is fijn als alles goed werkt maar nog fijner dat als er nog problemen zijn daar actief naar gehandeld wordt en daar hebben ze zo te zien wel alles voor opgetuigd!

Piewiesou 01-07-2024

geduld met installatie Bitdefender

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb Bitdefender premium VPN mogen testen. Na het verkrijgen van de plek waar ik de download moest halen en een separaat verzonden code, kon ik aan de slag. De download leek heel goed te gaan. Na de installatie zag ik dat de installatie gelukt was en op mijn apparaat was geïnstalleerd. Echter stond in het menu dat ik voor activering de code moest gebruiken. Hierdoor kon ik geen gebruik maken van het linker menu van het programma. Dat was allemaal uitgegrijst. Nu ben ik geen digitaal expert, maar kan er wel mee omgaan. Ik kreeg deze echter niet werkend. Je kunt tot 10 apparaten beveiligen met deze aankoop, dus dat is wel heel fijn. Dus op een andere laptop deze geïnstalleerd en dat verliep beter. In het menu kan je van alles aanvinken, zoals bijvoorbeeld live meekijken met wat geblokkeerd wordt. In de verschillende webbrowsers moet je zelf in de instellingen het DNS verkeer uit zetten. Tot op heden nog geen last gehad van niet werkende websites. Het idee van een niet traceerbaar IP adres is ook wel fijn.

Pluspunten

• live meekijken met blokkeringen
  • diverse instellingen
  • VPN verbinding

Minpunten

• installatie lukte eerste niet
  • iedere webbrowser nog afzonderlijk instellen

Turkish 30-06-2024

Veilig en betrouwbaar

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Lang geleden had ik software gehad om mijn computer te beschermen. Na een lange tijd had ik er weer behoefde aan en heb ik Bitdefender geprobeerd. Ik heb het nu voor een paar weken uitgeprobeerd. Over de VPN kan ik zeggen dat het wel prettig is de extra`s die er bij komen. De software was redelijk goed te installeren. Je moet wel een account aanmaken. Hij geeft een veilig gevoel en ik voel mij beschermd. Hij beschermt mijn gegevens goed. Het was voor mij even afwachten of hij echt te vertrouwen is maar nu kan ik het met een gerust hart aanraden.

Pluspunten

• veilig

Wilfrednieuwdorp 28-06-2024

VPN die betrouwbaar is

Goede VPN ter vervanging van die op Android zat

Het is een goede VPN, ook merk je dat je online af en toe op een buitenlandse server terecht komt.

Hij schakelt niet snel uit. Je ziet ook een melding dat je verbonden bent dat is prettig.

Het grote nadeel is dat als je verbonden bent en je hebt Android Auto, dat je echt handmatig de VPN moet verbreken, Vanwege dat anders Android auto niet werkt. Dit zou opgelost kunnen worden door indien je met een bepaalde bluetooth verbonden bent de VPN uitgaat. Maar dat heb ik nog niet kunnen vinden

m****************@g******** 27-06-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb dit product mogen testen en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. De VPN doet wat het moet doen, het verbindt snel, blokkeert ongewenste ads en trackers en heeft zelfs een automatische kill-switch welke ervoor zorgt dat het internet verkeer gepauzeerd wordt wanneer de VPN verbinding is verbroken. Echter heb ik wel bij enkele websites de VPN kort uit moeten zetten omdat de site niet bezocht kon worden, maar gelukkig is dit incidenteel. Al met al een goed werkend product/

testvandef 26-06-2024

Betaalbare beveiliging

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

De extra bescherming komt goed van pas tijdens het surfen. Bitdefender beschikt over degelijke interface en beveiliging. het leuke is dat er VPN als extra bijzit niet dat je het moet gebruiken maar kan misschine handig zijn. Zelf gebruik ik deze niet.
De functies om je apparaten te beheren en te beveiligen zijn van zeer goed niveau

Pluspunten

• betaalbaar
  • eenvoudig
  • vpn

Colin 25-06-2024

Super VPN: veel keuze in landen en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb Bitdefender Premium VPN via Review.nl mogen testen. Ik ontving een digitale activatiecode en het installeren van het programma was heel eenvoudig. Het mooie is dat de software te gebruiken is op meerdere platformen en devices - in mijn geval zowel op de iPhone als op de Macbook Air. Maar hij is dus ook goed te gebruiken op Windows en Android.

Dan de VPN zelf, je kunt gemakkelijk een land kiezen dat je wilt gebruiken. En je kunt kiezen uit een behoorlijke lijst: van Algerije tot Cambodja, van Frankrijk tot de Verenigde Staten en van Taiwan tot Singapore. Voor ieder wat wils dus. Uiteraard heeft de keuze wel wat impact op de snelheid, maar dat heeft een VPN eigenlijk altijd. Ook handig is de 'double-hop' functie. In dat geval zorgt de VPN dus voor een extra beveiligde verbinding die over twee landen (vandaar double-hop) loopt.

Daarnaast zijn er nog wat andere functionaliteiten die handig zijn. Denk aan het instellen van een 'kill-switch' die de verbinding automatisch verbreekt mocht de VPN uitvallen. En ook is het mogelijk om verschillende protocollen te kiezen. Dat is soms handig als een bepaalde site of dienst even niet werkt in de standaard modus, dan switchen naar bijvoorbeeld het Wireguard protocol deed wonderen.

In principe werkt het allemaal eenvoudig en snel out of the box en hoef je dus niets echt in te stellen of te veranderen aan de instellingen. Maar je kunt dus zelf nog wat meer keuzes maken als je technisch onderlegd bent. Wat mij betreft een top product dat handig van pas komt in een tijd waar privacy steeds meer onder druk (lijkt) te staan.

Pluspunten

• Ondersteunt meerdere platformen
  • Veel landen om uit te kiezen
  • Double-hop en 'kill-switch' functie

Minpunten

• Sommige landen vertragen
  • Standaardprotocol werkt niet altijd direct

kay_n@n76 25-06-2024

Makkelijke VPN

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender premium VPN voelt als een fijne en betrouwbare VPN. De app is makkelijk in gebruik wat het gebruiksvriendelijk en toegankelijk maakt.
Ook het instellen van de VPN is heel makkelijk. Een kwestie van op een knop drukken en accepteren.
Wel merkte ik dat op mijn iPhone de snelheid soms ineens wat lager was en op een ander moment weer niet, dat is het enige minpunt die ik heb. Op mijn laptop had ik hier gelukkig geen last van.

Al met al gewoon een goede VPN die ik iedereen kan aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Toegankelijk

r********@g******** 25-06-2024
Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb de afgelopen weken de kans gehad om de Bitdefender Premium VPN te testen, en ik ben bijzonder onder de indruk van de prestaties en betrouwbaarheid van deze service. Ik gebruik de VPN voornamelijk vanaf mijn laptop, en ik moet zeggen dat het een naadloze ervaring is geweest.

Een van de meest opvallende eigenschappen van de Bitdefender Premium VPN is hoe goed het verbonden blijft. Gedurende mijn testperiode heb ik geen enkele keer een onderbreking ervaren, zelfs niet tijdens lange sessies. Dit is een groot pluspunt, aangezien een stabiele verbinding essentieel is voor mijn werk en online activiteiten.

Wat ik ook geweldig vind aan deze VPN is de snelheid. Ondanks dat ik via een versleutelde verbinding werk, merk ik nauwelijks verschil in snelheid. Dit maakt het streamen van video's en het downloaden van bestanden net zo snel en efficiënt als wanneer ik geen VPN gebruik.

De gebruiksvriendelijke interface is ook een pluspunt. Het installeren en configureren van de VPN was eenvoudig en binnen enkele minuten was ik klaar om te beginnen. De opties zijn duidelijk en gemakkelijk te begrijpen, zelfs voor iemand die niet heel technisch onderlegd is.

Kortom, de Bitdefender Premium VPN heeft aan al mijn verwachtingen voldaan en zelfs overtroffen. De combinatie van betrouwbaarheid, snelheid en gebruiksvriendelijkheid maakt het een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare VPN-service. Ik kan deze VPN dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die zijn online privacy en veiligheid serieus neemt.

Globetropper 25-06-2024

Veilig en beschermd !

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Sinds korte 2-3 weken gebruik ik dit product. Installatie is erg makkelijk. Instellen eist een beetje IT kennis.. Ik heb het op standaard achter gelaten.
Ik vind de dashboard met statistieken erg gebruiksvriendelijk.
Het draait op de achtergrond en scant zonder enige vertraging van de laptop.
Het enige punt dat ik vervelend vindt is. Ineens moet ik bij DisneyPlus en Netflix steeds extra inlog stappen ondernemen. En mijn wachtwoord steeds veranderen.
Verder een prima bescherming.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren

Piet Versteeg 24-06-2024

Snel, betrouwbaar en veilig

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik ben al een tijdje op zoek naar een betrouwbare VPN en heb de kans gekregen Bitdefender Premium VPN uit te proberen. En ik moet zeggen, ik ben erg onder de indruk.

Snelheid en betrouwbaarheid:
Het eerste wat me opviel, was de snelheid. De verbinding was super snel, zonder haperingen of vertragingen. Dit is perfect voor mij, want ik gebruik VPN voornamelijk zakelijk (tijdens reizen) maar ook om te streamen. En tot nu toe heeft het me nog niet teleurgesteld.

Onbeperkte bandbreedte:
Een groot voordeel van Bitdefender Premium VPN is de onbeperkte bandbreedte. Ik kan zoveel streamen, downloaden en online werken als ik wil, zonder me zorgen te maken over limieten.

Privacy en veiligheid:
Natuurlijk is het belangrijkste bij een VPN de veiligheid en privacy. Bitdefender stelt me hierin niet teleur. Ze gebruiken naar wat ik begrijp goede encryptietechnologieën en hebben een no-logs beleid. Zo kan ik er in principe van uit gaan dat mijn online activiteiten privé blijven.

Gebruiksgemak:
De UI is heel gebruiksvriendelijk, zelfs voor iemand die niet zo technisch is. Je kunt eenvoudig verbinding maken met een server in het land van je keuze en alle functies zijn duidelijk zichtbaar.

Reizen:
Voor mijn werk reis ik veel en heb Bitdefender toen veel gebruikt in verschillende landen. Het was erg fijn om te weten dat ik veilig kon internetten op openbare wifi-netwerken.

Minpunten:
Er zijn eigenlijk maar twee kleine minpunten die ik kan noemen. Ten eerste, er is een gratis proefversie maar is beperkt door een data limiet die niet toereikend is. En ten tweede, de prijs, het is namelijk niet de aller goedkoopste.

Conclusie:
Al met al ben ik erg tevreden over Bitdefender Premium VPN. Het is een snelle, betrouwbare en veilige VPN met een gebruiksvriendelijke interface. Ik kan deze VPN zeker aanbevelen, vooral als je op zoek bent naar een VPN die je ook veilig kunt gebruiken op reis.

Pluspunten

• Snelheid en betrouwbaarheid
  • Onbeperkte bandbreedte
  • Privacy en veiligheid
  • Gebruiksgemak
  • Reizen

Minpunten

• Proefversie
  • Prijs

r********@g******** 22-06-2024
Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik hen deze software twee weken mogen testen. Bitdefender VPN is snel en gemakkelijk te downloaden, voor je smartphone is er een handige app (zowel IOS als Android,
Wat opvallend is met andere VPN software is dat deze VPN verbinding erg snel en stabiel is.
De software/app werkt simpel en intuïtief. Wat jammer is, is dat de VPN niet automatisch aan gaat, het zou bijvoorbeeld mooi zijn als hij automatisch aan zou gaan of een pop up geeft als je op een openbaar netwerk aangesloten bent. Je moet er dus wel zelf iedere keer aan denken, daarentegen is het een piece of cake om de VPN verbinding aan te zetten.
Zoals wel vaker met VPN verbindingen reageren sommige sites vreemd als de verbinding aan staat. Instellingen aanpassen of de verbinding even uitzetten lossen het probleem snel op.
Al met al eeg tevreden over het gebruik!

Ferdi Tas 21-06-2024

Prima software

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

De mogelijkheid om zowel op een pc/laptop als op de smartphone de VPN te kunnen gebruiken is een welkome aanvulling. Je bent hierdoor volledig gedekt op meerdere apparaten. Sommige sites reageren erg vreemd op de VPN-verbinding als je deze activeerd. Soms wilt Google niet dat je gebruik maakt van de VPN en weigerde dan je toegang. Gelukkig kun je dit via de instellingen gemakkelijk tackelen.
De gebruikers interface is erg gebruiksvriendelijk en eenvoudig in gebruik. Kortom een goede VPN applicatie die je voorziet van een complete ervaring.

Pluspunten

• Goede VPN
  • Zowel pc als smartphone etc
  • Interface gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Sommige sites vinden het niet leuk.

H*******@g******** 18-06-2024
Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb de VPN mogen testen en ben er redelijk tevreden over. Het is een aanvulling op de veiligheid van mijn laptop en telefoon. Het probleem zit hem dat ik dan bepaalde apps/ sites niet kan openen als de VPN actief is. Ook staat hij niet automatisch aan op de achtergrond waardoor ik hem soms vergeet aan te zetten. Het grote voordeel aan dit product is dat ik bijvoorbeeld op bepaalde filmaanbieders verschillende films kan bekijken die je normaal gesproken niet kunt kijken vanuit Nederland. Het installeren van de VPN bestaat uit 2 programma's en is ook snel gedaan.

Gozen 17-06-2024

Gebruiksgemak en betrouwbare prestaties

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender's Premium VPN is een gebruiksvriendelijke oplossing die uitblinkt in snelheid en stabiliteit. De duidelijke interface maakt de applicatie makkelijk om te navigeren en met de snelle en vloeiende installatie was het een probleemloze setup. Eenmaal geïnstalleerd, biedt de VPN een uitstekende verbinding met bijna geen snelheidsverlies, waardoor het ideaal is voor streaming en browsen. Je kan ook snel wisselen van verbinding zonder stabiliteitsverlies en hebt toegang tot voorzieningen buiten Nederland, wat een grote meerwaarde is voor reizigers en expats of mensen die graag buitenlandse series of websites etc. willen bekijken.

Er zijn wel enkele nadelen die overwogen moeten worden. De VPN ondersteunt een beperkt aantal platformen (iOS, android en Windows) en heeft een apparaatlimiet van 10. Per persoon zal dit verschillen of dit een nadeel is of niet. Het aantal servers is beperkt tot 51 landen en ongeveer 1.300 servers, wat de dekking en snelheid kan beïnvloeden (tijdens testen geen last van gehad). De VPN dienst heeft een zero-logs beleid maar in de voorwaarden staat dat er enige gegevensdeling met derden (bevoegde autoriteiten) plaats kan vinden, wat privacyzorgen zou kunnen oproepen.

Samenvattend, Bitdefender's Premium VPN biedt een sterke basis voor online veiligheid en toegankelijkheid, maar gebruikers moeten de beperkingen afwegen tegen hun persoonlijke behoeften en voorkeuren. Het is een solide keuze voor diegenen die waarde hechten aan gebruiksgemak en betrouwbare prestaties.

Pluspunten

• Stabiele verbinding
  • Geen snelheidsverlies
  • Makkelijke installatie
  • Duidelijke interface

Minpunten

• Beperkt aantal platformen
  • Apparaatlimiet van 10

Marcy154 28-05-2023

Super bescherming

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb dit product nu toch meerdere maanden en heb helemaal geen klachten. Het doet wat moet op de achtergrond. Ik zou soms zelfs vergeten dat ik dit geïnstalleerd heb. Ik krijg waarschuwingen als ik een link aanklikt die niet veilig is, zodat ik onmiddellijk deze kan verwijderen. Ik werk heel veel met mijn gsm en voel mij zo gerustgesteld wetende dat bitdefender de extra veiligheid bied.

Review 2-2-23
Ik mocht bitdefender testen, en kreeg een code om deze via het internet te downladen op mijn laptop, en nog 4 andere toestellen. Bij de eerste poging om deze op mijn laptop te installeren ging er iets fout. Gelukkig verliep het zeer vlot bij de 2 poging . Bij het installeren op mijn gsm ging het onmiddellijk vlot. Het resultaat van bitdefender werd mij was pas na enkele dagen duidelijk. Ik werd al een 3-tal weken dagelijks gebeld vanuit een europees land, met telkens de informatie dat ze van amazon zijn en er iemand mijn credit card gegevens wil misbruiken. Het nummer blokeren of zo, helpt niet omdat ze telkens met een ander nummer bellen. Nu meer dan een week verder, valt het mij op dat deze vervelende telefoontjes zijn gestopt. Het is ook geruststellend als ik manueel vraag om mijn accounts te scannen en te lezen dat zowel mijn gsm als de laptop in order zijn, geen inbreuken te melden. Voor de prijs krijg je wel een zeer uitgebreide beveiliging. Ik ben natuulijk niet professioneel op mijn laptop aan het werken en ook niet met de gsm. zelf ben ik geen technieker die alle laatste snufjes op electronica gebied kent, maar wat bitdefender premium aanbied vind ik zeer ruim en ruim voldoende. Het is heel gemakkelijk om met de app; te werken.
Ik raad dit product zeker aan, vooral nu ik niet meer die dagelijkse telefoons krijg van zogezegd amazon.

Miejannie 09-02-2023

Eenvoudig installeren

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Om onze apparaten te beveiligen hebben we de afgelopen weken de Bitdefender Premium VPN mogen testen. Met een code kan de software downloaden en op je apparaten zetten. Het werkt redelijk eenvoudig, er zijn meerdere apps die je hiervoor dient te downloaden. Het is voor mij echter alleen nog niet precies duidelijk hoe het exact werkt. Zo blijft de webbeveiliging op mijn telefoon niet standaard aan staan en zit er niet een duidelijke handleiding bij hoe je hier nu het meest optimaal gebruik van maakt. Het is voor mij dus nog wel een zoektocht hoe ik dit het beste kan gebruiken. Ook het is mij nog gelukt het op mijn MacBook te installeren, sommige apps zijn op de mac niet beschikbaar.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Niet exact duidelijk hoe alles werkt

k************@g******** 08-02-2023

mooi en veilig

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik heb Bitfender uitgeprobeerd en tot nu toe is het gewoon ideaal. Het installeren ging zo gemakkelijk, je moet er echt geen computerexpert voor zijn! Een verassing was het ook toen ik er achter kwam dat je tot 10 toestellen kan beveiligen hiermee. Smartphones inbegrepen.
Beveiligd zeer goed met mooie meldingen. De instellingen zijn overzichtelijk en mooi te zien. Het heeft veel verschillende beschermingen: wachtwoorden, antidiefstal, advertenties, VPN, scam alert, ... En als je iets nog niet ontdekt hebt krijg je melding om uit te vinden, zeer interessant. Je hebt altijd de keuze of het iets voor je is of niet. je kan het inschakelen of niet zoals je wilt.
Handig met app, je vindt alles gemakkelijk terug in 1 app zowel op mobiel als op je laptop.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • handig
  • veelzijdig

g*************@h********** 07-02-2023

Goede en makkelijke vpn service

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Makkelijke en goede vpn service. Dashboards zijn duidelijk en alles is goed en makkelijk in te stellen en te gebruiken. Heb het eerst alleen op mijn eigen pc geïnstalleerd. Later waarschijnlijk alle apparaten maar gaan doen voor de veiligheid.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Makkelijk in gebruik

k*******@h********** 07-02-2023

Prima veiligheidssoftware voor je devices!

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Dit product heb ik een aantal weken mogen testen. Ik kreeg een code waarmee ik de inmiddels gedownloade software kon installeren. Dit kan overigens tot op 10 verschillende apparaten. Ik heb het alleen op mijn pc en telefoon geïnstalleerd. Omdat er nog oude antivirus (die verlopen was) op de pc stond kreeg ik van Bitdefender keurig een melding dat dit er eerst af moet om het programma goed zijn werk te laten doen.
Je kan de verschillende elementen los van elkaar gebruiken: wil je alleen een VPN of alleen een wachtwoordmanager, of alleen antivirus of nog een ander element zoals parental control: geen probleem. Alles is naar wens in te stellen en is via het dashboard goed toegankelijk. Het installeren wijst zich vanzelf. Op de telefoon kan je een app downloaden of je creëert vanuit de pc een link voor bijv. de telefoon waardoor je gemakkelijk het programma op – in dit geval een telefoon - zet zonder opnieuw in te hoeven loggen op het Bitdefender-account.
Het programma zorgt er in ieder geval op de laptop niet voor dat zaken trager werken. Op mijn telefoon (iPhone 6S) had ik op een gegeven moment wel wat last: sommige pagina’s laden heel traag en sommigen helemaal niet. Ook kon ik ineens niet meer via bluetooth bellen terwijl er wel een verbinding tussen de bluetooth-apparaten was. De batterij van de telefoon ging overigens ook nog eens sneller leeg. Ik heb daarom de Bitdefender-app gister van de telefoon gehaald om die reden. Ik heb ook best een oude telefoon, wellicht speelt dat mee en is Bitdefender beter ingespeeld op nieuwere versies van iOS.
Op de laptop heb ik nergens last van en vind ik het via het dashboard allemaal erg overzichtelijk. Je kan het dashboard personaliseren en kiezen welke functies je het meest gebruikt, heel fijn. Je krijgt niet overmatig veel meldingen, alleen dat wat echt noodzakelijk is, dus je hebt er geen ‘last’ van dat dit programma draait.
Al met al geeft dit product in vele opzichten digitale veiligheid en heeft het zich als betrouwbaar partner getoond.

Nini 05-02-2023

Super fijne beveiliging en snelle VPN

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Bitdefender Premium VPN is een uitstekende VPN-service die zijn gebruikers een soepele en veilige internetervaring biedt. Ik heb deze VPN zelf uitgeprobeerd en ben onder de indruk van de eenvoud waarmee het te gebruiken is. Het installeren van de VPN was een fluitje van een cent en het aanmelden was nog eenvoudiger.

Eenmaal ingelogd, was ik in staat om de VPN-service te gebruiken op al mijn apparaten, waaronder mijn laptop, tablet en smartphone. De gebruikersinterface is intuïtief en ik had geen enkel probleem om te navigeren en te verbinden met verschillende servers. Ik was verrast door de snelheid van de VPN en hoe weinig impact het had op mijn internetprestaties. Ik kon zonder problemen video's streamen en zonder buffering en had een vloeiend internetbrowsersessies.

Een van de grootste voordelen van Bitdefender Premium VPN is de privacy die het biedt. Ik hoef me geen zorgen te maken over mijn gegevens die zichtbaar zijn voor anderen op het internet. Ik kan gerust mijn privégegevens delen en online bankieren doen, wetende dat mijn informatie beschermd is.

Ik kan me concentreren op het verkennen van het internet en het doen van mijn dagelijkse activiteiten zonder me zorgen te maken over mijn online privacy.

In conclusie is Bitdefender Premium VPN een topkeuze voor mensen die op zoek zijn naar een VPN-service die makkelijk te gebruiken is en betrouwbare privacy biedt. Ik raad deze VPN aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en eenvoudige VPN-service. Die in het Nederlands te installeren is en ook elk toestel ondersteunt.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snelle installatie

v******@g******** 05-02-2023

veilig en begrijpelijk

Geschreven voor: Bitdefender Premium VPN

Ik mocht Bitdefender Premium Security testen voor een onafhankelijk consumenten testpanel. Ik heb het op mn laptop geïnstalleerd (op mn telefoon komt later)

Op de website staat heel duidelijk op zn Nederlands uitgelegd hoe het werkt. Ondersteund door een (Engelstalig) filmpje.
Met de ontvangen code download en activeer je het programma heel gemakkelijk.
Je wordt er stap voor stap doorheen geleid, weer lekker begrijpelijk en gewoon op zn Nederlands. Wat een verademing! Hij helpt je zelfs je oude beveiligingsprogramma's op te sporen en verwijderen.
Tijdens het gebruik helpt hij je het programma verder te personaliseren met pop-up vragen. Eerst dacht ik, nee he krijg ik nu nog pop-ups (net als bij mn gratis anti-virus). Maar deze zijn wel functioneel en helpen je alles zo goed mogelijk in te stellen. Het zullen er dus ook steeds minder worden denk ik.

Het is een breed programma met veel mogelijkheden. Ook weer allemaal heel overzichtelijk en op zn Nederlands in een duidelijk menu ondergebracht.
Ik heb nog niet alle functies onderzocht, maar volgens mij draait het gewoon op de achtergrond mee zonder dat ik er iets van merk.
Mijn laptop is er zeker niet trager van geworden.

Ik heb het nog maar kort in gebruik, maar ik heb er zeker een veilig gevoel door.
Mijn laptop draait er goed op en het is heel gebruiksvriendelijk.
Wat mij betreft een blijvertje

Pluspunten

• Nederlandstalig
  • begrijpelijke uitleg
  • het wijst zichzelf
  • helpt je optimaliseren met simpele vragen