Bose Solo TV 15 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Solo TV 15 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Tadorna 17-12-2014
Geschreven voor: Bose Solo TV 15 zwart

Dit apparaat gekocht ter vervanging van de Philips soundbar HTS6100. Die had, zelfs met de bas op -5 en een oud t-shirt in het subwoofergat, het gedrag van een stampende olifant op een houten brug. Het ding kreeg ook allerlei electronische gebreken.
De Bose solo15 hoeft bij ons alleen maar het geluid van de platte tv te verbeteren. Dat doet hij prima. Bij nieuws en films op de tv kan hij heel zacht staan en dan blijft de verstaanbaarheid uitstekend.
Verwacht geen geluidsvolume voor een feestje of een voetbalwedstrijd, bekeken door 30 personen, maar een ingetogen en fraai (als je die dingen fraai kunt noemen) en stevig apparaat met een goede geluidskwaliteit. De aansluiting, bij ons over de digitale audio-kabel, is simpel. Veel meer kan er ook niet op.
De afstandsbediening kan zo ingesteld worden, dat de Bose tegelijkertijd met de tv inschakelt. Dat gaat goed, maar uitschakelen doet-ie dan weer niet samen.
Ook is de zg. 'universele' afstandsbediening nog niet erg uitontwikkeld. Bij ons moet hij, behalve de Bose, een Philips-tv en een UPC-kastje bedienen. Dat gaat, maar niet erg handig. Uitschakelen lukt dan weer wel. De Philips dvd-recorder lust hij niet, met geen mogelijkheid.

Conclusie: Goed en strak geluid met eenvoudige aansluitingen, lijkt degelijk, afstandsbediening niet helemaal volwassen.

doorfred 05-12-2014
Geschreven voor: Bose Solo TV 15 zwart

Apparaat geweldig zeker qua geluid, maar de universele afstandsbediening bleek niet comptabile met onze Samsung flatscreen. Pakt op geen enkele manier de opgegeven code. Na info via BCC bij Bose blijkt dit een probleem waar Bose nog geen oplossing voor heeft. "We
zijn er mee bezig". Juist die afstandsbediening in combinatie met Bose leek ons ideaal.
Apparaat weer teruggebracht. Nu Bose Solo gekocht ,uitstekend. Een heel super eenvoudig en prima geluid.kleine afstandsbediening