Tefal InfinyForce HB94L8 Infinyforce HB94L8 staafmixer met XL hakmolenaccessoires - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

StefanWal 19-03-2024

Goede krachtige staafmixer, goed hanteerbaar

Met het maken van cakemix de mixer gebruikt. Het toerental regelen met de knop vergt wat oefening maar dat komt vanzelf. Het onderstuk erop zetten door het draai-klik systeem werkt goed waardoor je zeker weet dat de draaiende onderdelen goed aansluiten. Dit is bij voorgaande mixer vaak een probleem geweest. Schoonmaken was ook geen probleem, onderstuk kan gewoon in de vaatwasser. Koude boter mixen tot een egaal beslag zonder overbelast te raken is erg fijn! Ook nog een smoothie gemaakt met de grote blender module. Deze, en de snijmodule hebben geen kliksysteem voor motorunit en snijunit. Dit is even wennen, maar wel makkelijk omdat de motormodule nu makkelijk aan de kant gelegd kan worden zodat het geheel niet snel om zal vallen. In de smoothie module zit een anti spat dingetje. Die voorkomt dat het gedeelte waar de tandwielen in zitten te vuil wordt. Die hoef je dus alleen maar schoon te vegen met een doek, dat anti spat dingetje kan gewoon in de vaatwasser. Dit is erg fijn! Kortom, een kind kan de "was" doen.

Pluspunten

• Goede connectie motor en andere units
  • Wordt niet warm
  • traploos instelbaar

Minpunten

• niet alle unit vaatwas bestendig

b**********@h********** 15-03-2024

Wat een feestje

Wat een heerlijk apparaat!
Van een heerlijke slagroomtoef op het toetje, de koffie of het gebak, naar uien in kleine stukjes zonder tranen over je wangen!

In een handomdraai gaat het in de keuken een stuk sneller momenteel, het apparaat is de kast nog niet in geweest en elke dag weer in gebruik. Er mist eigenlijk niets aan het pakket behalve een "pannenlikker'. Die heb je toch echt nodig om dat laatje beetje room uit de maatbeker te halen of om zonder beschadigingen hetgeen je vermalen danwel klein gemaakt hebt moeiteloos eruit te scheppen.
Hij is ietwat aan de zware kant als je grotere hoeveelheden slagroom op wilt kloppen, maar gaat moeiteloos van zacht kloppen naar wat sneller, dmv een beetje meer indrukken.
Een kind kan de was doen zeggen ze dan, maar in dit geval: zelfs een kind kan de slagroom kloppen nu.
Vanaf nu is elke dag een feestje!

Pluspunten

• Makkelijk switchen in standen
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Zachte groenten worden snel moes

Margrit11 08-03-2024

Klein van stuk, groots in gebruik

Ik mocht de Infinyforce staafmixer met hakmolens proberen en ben blij verrast, Door de staafmixer zelf, hij is gemakkelijk in gebruik, door met de knop in te drukken krijg je de snelheid die bij je gerecht past. De veiligheid dat je beide knoppen moet indrukken om hem te starten voorkomt ongelukjes, de bij geleverde garde zorgt in een handomdraai dat je beslag klontenvrij is en je slagroom in no time goed stijf geslagen is. De hakmolens in twee maten zijn gemakkelijk in gebruik, bevroren fruit en chocolade is geen probleem en in de grote molen is het zelfs mogelijk om kipgehakt te maken van een kipfilet. Het is een kleine machine om in je keuken op te bergen, maar in gebruik een flinke jongen. En dan het schoonmaken, eigenlijk een heel gemakkelijk werkje , al kunnen de schalen in de vaatwasser, Let op de deksels kunnen niet in de vaatwasser en de staafmixer ook niet!
Alles bij elkaar is het een fijn apparaat, zo gepakt, gemakkelijk in gebruik en zo weer opgeruimd!
Een aanrader dus!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • makkelijk op te bergen
  • door knop gemakkelijk te doseren

Minpunten

• deksels van de hakmolen kunnen niet in vaatwasser

M Tigchelaar 05-03-2024

Goede staafmixer

Het is een krachtige staafmixer die doet wat hij moet doen. Even wennen aan de bediening omdat je twee knoppen in moet drukken.

De staafmixer heeft scherpe mesjes en zorgt voor gladde sauzen en soepen.
Het metaal verkleurt niet en het schoonmaken gaat gemakkelijk.

Het doseren van de snelheid vind ik wat lastig.
Al met al wel een heel fijn apparaat met goede resultaten.

Niet alles kan in de vaatwasser (wat op zich logisch is, maar net als het deksel van het potje vind ik wel jammer). Daarnaast vind ik het snoer aan de korte kant en zou hij iets stiller mogen zijn. Ook zou het potje iets groter mogen zijn.

• Krachtige motor

Minpunten

• Traploze snelheid is wennen

Blankie 04-03-2024

Kwaliteit spat er vanaf

Na jaren afscheid moeten nemen van de oude mixer, meerdere alternatieve gekocht maar deze vielen helaas tegen. Tot ik deze aanschafte. Bij het uitpakken was het eigenlijk al duidelijk. Degelijke kwaliteit, voelde erg goed aan. En bij eerste gebruik gelijk de bevestiging. Fijn dat er ook een beveiliging opzit zodat je niet per ongeluk hem aanzet terwijl je bij de messen zit. Het grote pakket met extra's waren een verrassing. Met name de blender. Echt super. En de schoonmaak was perfect. Zo makkelijk schoonmaken. Al met al nu al wel een goede review waard. Top

Pluspunten

• Deglijk
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Beetje lawaaiig

Mitsi12 04-03-2024

Handige keukenhulp

Wat een handige hulp is dit in de keuken. Wij hebben heerlijke smoothies gemaakt met de XL- hakmolen o.a. met bevroren spinazie dit hakt hij perfect fijn. Verder hebben we met het hakhulpstuk guacamole en salsa dip gemaakt ook dit gaat ideaal. En met de staafmixer hebben we al meerdere keren tomatensoep gemaakt, en de favoriet van de kinderen: spaghetti saus (ui, knoflook, courgette paprika en tomaat) hij hakt het allemaal perfect! Het was even wennen hoe je hem zachter kon laten draaien, maar dat hebben we nu ook onder de knie.
Verder is hij met de deksels echt spatvrij, je draait de deksels er makkelijk op.

Het enige nadeel vind ik dat niet alles in de vaatwasser kan, voor de rest ben ik zeer tevreden!

Pluspunten

• Hakt en snijdt gemakkelijk
  • Meerdere snelheden mogelijk
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet alles kan in de vaatwasser

j**************@k*********** 03-03-2024
Ik ben zeer tevreden. Mijn verwachtingen waren hooggespannen. Tefal is het merk voor kwaliteit en ja het is geheel volgens de verwachtingen. Fijne machine die krachtig is en zeer degelijk aanvoelt. Ook het complete set met accessoires is een feest. Met name de blender is een groot plezier om te gebruiken. De hand mixer ook enkele keren gebruikt om slagroom te maken en eiwit te kloppen. Top product

h*******@g******** 03-03-2024

Mooie complete staafmixerset

ik heb deze mixer een aantal weken in gebruik. Het is mooi complete set waarmee je allerlei eten kunt bereiden. De mesjes zijn zeer scherp waardoor het hakselen snel gaat. De mixer heeft een veiligheidsknop die je moet indrukken voordat je de mixer aan kunt zetten. Mijn pluspunten:
+ zeer goed traploos te regelen + weinig tot bijna geen gespetter + set ziet er mooi en degelijk uit, goede materialen gebruikt. + alles kan in de vaatwasser. Mijn minpunten: - set is prijzig - door hoogglans zwarte kleur ziet alles er snel "vuil" uit.

conclusie: zeer fijne mixer met veel accessoires en mogelijkheden.

Pluspunten

• traploos regelbaar
  • veilig
  • scherpe messen
  • complete set
  • vaatwasserbestendig

Minpunten

• kleur
  • prijs

Melike1986 01-03-2024

Doet wat het moet doen. En erg snel ook.

Ik heb de handblender nu een paar weken in gebruik en het in gebruik nemen is erg simpel. Alles uit de doos, stekker erin en je bent good to go. De triggerknop is heel handig, maar moest wel even wennen dat je twee knoppen ingedrukt moet houden. Ik heb tot nu toe de hakmolen gebruikt om uien te snipperen. Dit ging met de scherpe mesjes erg snel. Daarnaast maak ik babyhapjes en smoothies. Dit gaat allemaal prima en dankzij het antispatdekseltje geen geklieder. Na gebruik alles in de vaatwasser en het is weer schoon voor de volgende dag. Al met al compleet en goed product. Een bewaarbakje of bewaarzak zou wel handig zijn gezien alle accessoires. Maar zeker geen deal breaker, zolang de blender doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Scherp en snel
  • Veel accesoires

Minpunten

• Twee knoppen indrukken

San1971 01-03-2024

Degelijke staafmixer met accessoires

Sinds kort deze staafmixer met diverse accessoires in mijn bezit nadat de vorige overleden was. Wat een fijne set is dit, allereerst de uitvoering in het zwart, echt zo mooi! De staafmixer heeft aan het handvat twee knoppen, 1 aan de voorkant en 1 aan de achterkant, beide knoppen moet je ingedrukt houden. Aan de voorkant hoe harder je drukt hoe meer snelheid en de achterkant is voor de veiligheid/vergrendeling. De staafmixer heeft een goede snelheid en de verse smoothies worden hiermee dagelijks bereid.

De kleine hakmolen is ook ideaal, wij gebruiken deze vaak om lekker gesnipperde uitjes te maken of om kaas fijn te maken. Werkt ook heel fijn,

In eerste instantie dacht ik dat de garde niet zo stevig was, maar niets is minder waar. Deze doet het heel goed mixt prima!

Pluspunten

• mooi zwart
  • stevig en degelijk
  • staafmixer houdt fijn vast, ook met veiligheid

Marlies 207 01-03-2024

Fijne staafmixer

Mijn eerste brownie gemixt met garde en ging prima. Niet al te zware mengsels gebruiken. Beetje oefenen met de knoppen om de snelheid te regelen. Hij past goed in je hand om de knoppen te bedienen. De grote hakmolen werkt erg goed om bijvoorbeeld bloemkoolrijst te maken en de kleine hakmolen voor nootjes/verse kruiden. Ook hier is het even spelen met de knoppen om het mooi fijn te hakken. De staafmixer spettert niet tijdens het mixen van de soep in de pan waardoor de omgeving en jezelf schoon blijven. Doordat alles los kan is het makkelijk schoon te maken in een sopje of vaatwasser. Voelt goed in de hand. Heel tevreden met alle hulpmiddelen die erbij zitten.

Pluspunten

• 2 soorten hakmolens
  • Voelt goed in de hand

Minpunten

• Prijzig
  • Snoer mag iets langer

Minkx 01-03-2024

Staafmixer+

Indien je opzoek bent naar een staafmixer inclusief extra functionaliteiten is dit een hele goede machine. Naast de standaard staafmixer is dit ook een blender en hakmolen in 1! Ideaal om ruimte te besparen en veel functionaliteiten in 1 machine te hebben.

Geomini 29-02-2024

Fijn product

Fijn product, ligt fijn in de hand, accessoires zijn handig in gebruik, makkelijk te reinigen, de extra spatdeksel is zeer handig in gebruik
Doet wat het beloofd, bevroren fruit fijn kunnen malen voor een smoothie en pompoensoep gepureerd, heerlijk glad.

Pluspunten

• handzaam
  • doet wat het beloofd
  • uitgebreide accessoires

Minpunten

• niet alle accessoiers mogen afgespoeld worden

k*********@l****** 27-02-2024
De staafmixer is niet alleen krachtig, maar ook gebruiksvriendelijk, dankzij het ergonomische ontwerp en de eenvoudige bediening. Het resultaat is altijd een perfect gladde textuur, of ik nu soepen, sauzen of smoothies maak. Bovendien maakt het compacte formaat en de gemakkelijke opslag van de accessoires deze staafmixer een waardevolle aanvulling op elke keuken.

Kortom, de Tefal Staafmixer met XL Hakmolenaccessoires HB94L8 overtreft mijn verwachtingen en maakt koken een plezierige ervaring.

d**********@y******** 27-12-2023
Tefal Infinityforce Staafmixer Model HB94L8 is een Geweldig product.Ik heb wel een familie milkshakes voor mijn 5 personen gezin direct met het aanschaf gedaan en de milkshakes was fantastisch,romig en extra lekker in en snel in een omdraai zo gemaakt.Hij is echt handig, stabiel met extra grote kom voor smoothie, milkshakes enz,met klein haker enz en hij is onmisbaar in iedere keuken.
Nog belangrijker is dat de messen zijn vergold en met titanium voor 2 keer langer leven.Super makkelijk en efficiënt product. Aanbevolen aan iedere culinair liefhebber.