Kärcher A 2054 ME zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher A 2054 ME zwart, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Naar 06-10-2011

Apparaat gekocht om nat mee te zuigen. zet zelf dan ook een duikbril op want er komt net zoveel water langs de zijkant eruit als dat je opzuigd. ja je moet de filter er in laten maar die is van papier. kansloos apparaat!

Jasper 3 29-01-2011

Dit apparaat maakt een ongelofelijke herrie zuigt nauwelijks en valt spontaan uit elkaar bij optillen.
Gewoon een bouwmarkt prul dat je lekker in het schap moet laten staan. Die van mij verdwijnt nadat ie vandaag weer het hele huis onder het stof wist te blazen per direct richting schroothoop.

pietro 22-12-2007

1-de zuigslang was al na 3x gebruiken gescheurd. en dat bleef doorgaan op steeds weer andere plaatsen. Zo slecht dat ik de garantie niet heb gebruikt, maar een ander type slang aangepast heb aan de aansluitstukken.
2-netsnoer is nogal kort.
3-nat gebruik: vloer wordt zeer slecht droog. Je moet dus met n trekker het water naar 1 plek harken en dan opzuigen. het reservoir is heel snel te vol [slechts enkele cm hoogte van het reservoir].
4-de klemmen waarmee het motorgedeelte aan het opvanggedeelte wordt bevestigd kunnen gemakkelijk los schieten. resultaat: alle vuil [water] weer over de vloer.
5-als je m ook droog gebruikt, stinkt het gedroogde filter. en deze stank blaas je vervolgens de ruimte in.
6-filter en stofzak zijn duur.

dit is zo'n slecht product [van een merk waarvan ik dacht dat het gerenomeerd is] en daarom reden dat ik de moeite neem potentiele kopers te waarschuwen. ZONDE VAN JE GELD.

ArBee 01-05-2006

Ik heb de Karcher 2054 ME gekocht om naast droog en nat te kunnen zuigen, ook
een afzuigapparaat te hebben voor schuur, zaag en freesmachines. Daarvoor heb
ik hulpslangen aangeschaft. De zuiger maakt erg veel lawaai, terwijl de
zuigkracht tegenvalt. De zuigbuis en zuigmond stelt niet veel voor, slap spul.
Zuigen op een vloerbedekking is niet goed te doen. Zuigen op een gladde vloer
gaat redelijk. De stofzakken scheuren heel snel, daarna zit de hele ketel onder
de troep. Nat zuigen heb ik nog niet gedaan. Heel hinderlijk is, dat de klemmen
waarmee de zuigmotor op de ketel zit, heel snel los schieten. Bijv. door de
slang langs de ketel te trekken schieten de klemmen al los. Ik had er meer van
verwacht.