Bosch BSGL52530 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52530 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

h.m.jjanssen 14-11-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52530 zwart

Na een half jaar begint de motor steeds meer geluid te maken en de luchtuitvoer is veel te warm. Ook de wieletjes lopen niet meer goed en het oprollen van het snoer gaat steeds slechter. Heb hem ter reparatie moten binnen geven. Zit nu al 3 weken zonder stofzuiger. eentje moeten lenen bij familie. Dus ik ben slecht uitgevallen met mijn bosch.

Cornelia Elizabeth 14-08-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52530 zwart

Handig lang snoer, waardoor ik bijna het hele huis kan stofzuigen zonder elke keer een ander stopcontact te zoeken. Zeer wendbaar en "loopt" heel licht mee. Goede zuigkracht en goed te doseren. Ik hoop dat ik met deze net zo lang kan doen als met mijn vorige Bosch.

vol 1967 08-08-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52530 zwart

De stofzuiger is zeer wendbaar en een mooi rood snoer wat erg goed zichtbaar is.
De stofzuiger maakt geen hinderlijk hard geluid, alleen wat ik mis is een hulpstuk met een borstel om mee te stofzuigen.

Gebruikerbosch 07-08-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52530 zwart

Mooi vormgegeven degelijke stofzuiger met mooie functies. Lange kabel, zeer handig! Rubberen stootranden ter bescherming van het apparaat.