De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Boost CX1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

j*********@g******** 04-04-2023

Zeer krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Miele Boost CX1

73 jaar is mijn leeftijd. Heel wat stofzuigerervaring. Mijn huis deel ik met twee honden. De nieuwe stofzuiger is perfect! Er zijn veel accessoires zoals een verlengstuk voor de zuigslang en een turbo borstel. Ik ben er heel erg tevreden over. In beoordelingen stond dat deze zuiger erg veel lawaai maakt, daar ben ik het niet mee eens. Wat je wel goed hoort is de luchtstroom, maar dat komt omdat het een zeer krachtige stofzuiger is. Een geweldig goede machine, dus een aanrader voor wie zijn huis een beetje schoon wil houden.

r********@h****** 08-01-2022

Zeer content

Geschreven voor: Miele Boost CX1

Een compact apparaat. Hierdoor snel wendbaar en licht in gewicht. Fijn dat je geen zakken meer hoeft te verwisselen. Zuigkracht is prima. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Wendbaar
  • Geen zakken meer

Minpunten

• Geen aan/uit op de steel

FrankJM 03-01-2022

een echte stofzuig topper

Geschreven voor: Miele Boost CX1

Heel mooi design, mooie kleuren, ziet er fraai uit. Fijne compacte krachtpatser; super wendbaar en stabiel en met lang snoer. Ook de hoogte is prima regelbaar en ook lekker hoog instelbaar; erg fijn voor mensen met een lange rug. De (verstelbare) zuigkracht is super goed te doseren.
3 Extra onderdelen in handige onderdelenhouder meegeleverd. De stofzuiger was in no time in elkaar gezet.
De stofzuigerborstel vind ik wat minder prettig. Ik had nog een aantal borstels liggen van andere stofzuigers maar die passen helaas niet; ook nog geprobeerd de steel te verwisselen zodat ik mijn oude borstels misschien zou kunnen gebruiken maar helaas, ook die vlieger ging niet op dus ik overweeg de parketborstel erbij aan te schaffen ook al hebben we geen parket. Maar die parketborstels stofzuigen tenminste wel heel prettig.
De motor is behoorlijk stil, enkel de stofzuigerborstel maakt herrie.
De stofzuiger is voorzien van een filter dat je kunt uitkloppen + een hepafilter. Het stof reservoir heeft voldoende inhoud en is gemakkelijk te legen. Ideaal zo’n stofzakloze stofzuiger; dat bespaart je de prijs van een nieuwe stofzuiger aan stofzuigerzakken.
Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• prachtig design
  • krachtpatser
  • compact
  • lang snoer
  • ruim stofreservoir

Minpunten

• matige stofzuigborstel

Inverness 31-12-2021

Krachtig en compact!

Geschreven voor: Miele Boost CX1

Ik heb dit product mogen testen in ruil voor mijn eerlijke mening. De stofzuiger is zeer compact en heeft een zeer mooi design. De installatie was eenvoudig. De opvangbak is eenvoudig te reinigen. Er zijn twee filters aanwezig die beide ook eenvoudig zijn te reinigen en na een bepaalde tijd ook dienen te worden vervangen. Na het eerste gebruik is er direct de vraag of we deze kunnen houden! De stofzuiger is krachtig, compact en zeer eenvoudig te hanteren. De buis is daarnaast handig in hoogte te verstellen. Geen enkel nadeel kunnen ontdekken aan deze stofzuiger!

Pluspunten

• Krctig
  • Compact
  • Goed hanteerbaar

DannyR 31-12-2021

Krachtige, wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Miele Boost CX1

De stofzuiger is super wendbaar door de grote wielen. Rijdt makkelijk achter je aan en blijft niet achter tafelpoten hangen.
Het snoer is echt heel lang, waardoor je heel de kamer met gemak door komt, zonder van stopcontact te hoeven wisselen.
We waren bang dat een zakloze stofzuiger de kracht zou missen van een ouderwetse stofzuiger met zak, maar dit bleek volledig onjuist. Goede zuigkracht! Tevens makkelijk te legen.
De stofzuiger voelt verder erg degelijk aan, de stang is zeer hoog te verstellen, waardoor de stofzuiger ook voor lange mensen prima de gebruiken is. Materialen voelen stevig en duurzaam aan. Al met al een heel fijne stofzuiger!

Pluspunten

• Krachtig
  • Lang snoer
  • Wendbaar
  • Makkelijk te legeb

kim 29-12-2021

echt een aanrader!

Geschreven voor: Miele Boost CX1

Ik mag de stofzuiger testen en evt behouden na het testen. Ik ga hem zeker weten houden, het is een fijne sterke, maar stille stofzuiger.
Ik heb zelf een huis met laminaat en tapijt, huisdieren en een kind ook heb ik hem getest in de periode van kerst, dus veel naalden e.d. op de grond.
maar ondanks dat ik alle nadelen heb (de dieren, kind en kerst) was het huis zo schoon en zoog hij alles vlot op.
Ook de ruimte voor het stof is lekker ruim waardoor je niet elke keer je bak hoeft te legen.
Door de grote wielen is hij ook lekker wendbaar en blijft ie niet snel hangen achter meubels.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • grote opvangbak
  • redelijk stil

Laura van dorp 17-12-2021

Miele Cx 1 stofzuiger kleine krachtpatser

Geschreven voor: Miele Boost CX1

De Miele CX1 is een kleine handige stofzuiger.
Er zitten handige opties op en de stofzakloze functie werkt supermakkelijk .
De stang is lang genoeg en schuift makkelijk in en uit.
De hulpstukken zitten met een klem boven aan de slang waar je geen last mee hebt tijdens het stofzuigen, dit vind ik wel erg handig omdat je dat soort extra borsteltje vaak los hebt liggen.
Het schoonmaken is ook erg eenvoudig een druk op de knop en leeg is hij.
Het enige minpuntje vind ik dat het snoer niet erg lang is met 6,50 meter dat had van mij iets langer mogen zijn.
De zuigkracht is supergoed niks op aan te merken.41

Pluspunten

• klein handig
  • geen zakken nodig
  • zuigt heel erg krachtig
  • mooi design

Minpunten

• te kort snoer