Miele S5 EcoLine geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S5 EcoLine geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ingdia 10-06-2014
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Ik heb deze stofzuiger nu ruim 4 jaar gehad, tot grote tevredenheid. Helaas door mijn onoplettendheid nu kapot (iets nats opgezogen, motor geplofd).

Super zuigkracht! Ideaal met al mijn boskatten. Geluidsniveau zeer aangenaam, vergeleken met mijn vorige stofzuiger.
De accesoires die ik gebruik liggen standaard op de plaats waar ik gebruik (omdat ik dat al jaren zo doe), dus ik kan niets zeggen over dat klepje waar ze achter zitten.
Het apparaat heeft meer gewicht dan mijn vorige, waardoor deze niet bij het minste geringste omkiept, maar gewoon stabiel achter je aan komt. Ik ervaar dat dus als een plus.
Ik heb in die 4 jaar ook geen problemen ondervonden met de slang, zoals iemand beschreef.

Ik koop nu weer een nieuwe Ecoline, dat zegt genoeg denk ik.
De stang, slang en accesoires van de oude leg ik dan boven neer, zo hoef ik enkel de stofzuiger zelf mee naar boven te nemen en dan kan het antiekje dat nu boven staat met pensioen.

Jo100 01-03-2014
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Hij valt erg tegen, we had er zoveel van verwacht, is tenslotte niet de goedkoopste stofzuiger.
De slang gaat vaak dubbel, en dat heeft te maken met de kwaliteit/stijfheid.
Hij zuigt niet goed, onze oude Bosch deed dat veel beter (half keer zo duur).
Hij is tevens lomp en zwaar bij dagelijks gebruik.
Indicatie van dat de zak vol zit is ook 'twijfelachtig'

We hebben hem nu enkele jaren,maar gaat nu ook al af en toe haperen qua zuigkracht.(val soms terug in laagste stand)

Erg jammer(en boven al zonde van de centen), volgende machine geen miele meer...

Officiele reactie van Miele 03-03-2014

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw stofzuiger niet goed functioneert en daarom willen wij graag in contact met u komen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres en telefoonnummer in een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met u op.

Miele Nederland Webcare

Luc 321 21-01-2012
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Pas gekocht. Ik heb het toestel 5 minuten kunnen gebruiken, daarna is het plots stil gevallen. Niet meer aan te krijgen.
Ik ben zeer teleur gesteld. Zoiets mag niet bij een miele.
Geeft weinig vertrouwen.
Sluitklep voor de accesoires is ook niet bepaald handig.

HV1979 12-09-2011
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Hiervoor altijd een miele gehad, laatste 7 jaar mee gedaan (inclusief 2 kleine verbouwingen), nooit orginele stofzakken gebruikt.
Nu deze Ecoline Green, bijna een jaar oud. Na een half jaar de motor kapot (garantie), weer na een paar maanden motor kapot. Volgens miele is de motor kapot gegaan door viezigheid naast de stofzak. Altijd orginele stofzakken gebruikt en binnenhuis gebruikt (geen bouwafval opgezogen) Valt niet onder garantie. (nog geen jaar oud). Miele er is geen slechtere!

Teun Bos 10-08-2011

Hierbij een oordeel over de miele S5 Ecoline
de stofzuiger is met zijn zuigkracht heel goed en zijn vormgeving is ook mooi alleen een klacht over het klepje van de opberg voetjes die schiet steets open als je aan het stofzuigen ben zeer lastig mijn vrouw word er boos over
De klacht voorgelegt aan miele kijken wat ze er van zegen ik denk zelf dat het kom dat ze die druk knop te slap gemaakt hebben het veertje wat hem tegen houw
dit is mijn verhaal over de miele stofzuiger

Auke Pol 04-08-2011
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Een goede stofzuiger met genoeg zuigkracht en met handige hulpstukken. Alleen is de klep voor het opbergvak voor de hulpstukken niet solide. Sluit slecht en ik vraag me af hoelang dit nog heel blijft.

vegt75 30-03-2011
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

wow, wat een stofzuiger 1300W maar veel te sterk voor zeil, ik heb hem op 650W staan en zuigt nog als de beste. echt heel goed en ook superzuinig.(oude stofzuiger was ook miele en 1800W) maar dit is 20 keer beter.
Wel dat stomme assecoire klepje, bij de 2e keer openen er al af(bij die oude ook)(niet kapot gelukkig)dus voorzichtig doen daarmee. ook de voet is wat groot, even wennen
grote stofzak, volgt goed, flexibel. topding!!

Esse 29-06-2010
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Verbazend stille stofzuiger met ook op laag vermogen een goed resultaat. Je kunt door middel van een draaiknop het vermogen instellen (6 standen) zodat je het energieverbuik kunt aanpassen aan de mate van bevuiling of de ondergrond (zoals gordijnen). De bijgeleverde mondstukken kunnen in de stofzuiger opgeborgen worden, behalve het extra grote meubelmondstuk. Mooie mat-rvs stang met vergrendeling aan de slang. Nadeel is dat hij wel wat zwaar is.

Keezzzzz 23-02-2010
Geschreven voor: Miele S5 EcoLine geel

Een topper, dit is ook door de duitse warentest (test.de) en de nederlandse consumentenbon bevestigd. perfect zuigresultaat en dat met een lager wattage (minder energiegebruik)

een topper waarvan we lang plezier verwachten te hebben