Bosch BSGL52245 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52245 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

MargrietVE 27-09-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Ik heb nog nooit zo'n slechte stofzuiger gehad. Na een maand had ik al tape op de stang geplakt omdat het onderste deel van de stang er steeds afvalt. Na een half jaar kon ik niet meer fatsoenlijk met de stang over de vloer gaan zonder dat hij steeds naar beneden schuift. Handig hoor, al die hoogte standen. Niet dus. En de zuigkracht is al voor meer dan de helft weg als de stofzuigerzak nog niet half vol is. Al met al ben ik er nu zo ontzettend klaar mee dat ik vanmiddag een nieuwe stofzuiger ga kopen. En dat gaat geen Bosch worden!

Mei13 14-05-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Superfijne stofzuiger. Lang snoer. Enige nadeel is dat de stofzuiger best zwaar is. Verder erg makkelijk dat de stang te verstellen is en dat je zoveel verschillende standen hebt.

Rupy 28-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Heb de stofzuiger nu 3 keer gebruikt.( vakantie) Heb laminaat en een pers. Wat ik minder vind,is dat ik de mondstukken moet vervangen als ik beide wil zuigen.
Hij rijdt soepel, snoer is lang genoeg,ziet er goed uit.
De stofopvangzak is heel solide, maar vraag me af, hoe duur die zullen zijn en of ik die overal kan kopen

pim70 09-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Handig lang snoer, goed wendbaar, grote regelbare zuigkracht, stevige doch soepele slang.
handige zuigmond en handige opbergruimte

W.Nijhuis 06-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Goede zuigkracht, extra lang snoer.
Goed snoer oprol systeem.
Volgt goed door middel van de zwenkwielen.

Martin Jongens 06-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

stofzuiger bevalt in alle opzichten uitstekend; er is tot nu toe niets op aan ter merken; ik ben dik tevreden

Z.Bijleveld 05-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

hij is licht en wendbaar
ook op half vermogen zuigt hij prima
flexibele slang erg prettig
mechanisme netsnoer niet fijn

Ad Peelen 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Ik ben tevreden met deze stofzuiger, geen bijna geen geluid.

Alleen ik mis het schuifje op de steel waar de slang aan vast zit. Je kunt daarmee de zuigkracht regelen, nu moet je dat met de knop doen op de stofzuiger zelf.

Ook mis ik de knop op de stofzuiger die het elektrasnoer automatisch oprolt.

zorroo 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

prijs/kwaliteitsverhouding niet overtuigend voor dit geld zijn betere stofzuigers te verkrijgen en bovendien ligt de prijs van stofzuigers niet vast en is het een echt stunt artikel geworden

kikker46 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Fijne, lichte stofzuiger met flinke, regelbare zuigkracht. Het lange snoer is prettig
en de stootbumpers zorgen er voor dat je niets beschadigt. De bijgeleverde parketborstel was een welkom extraatje. Voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen en ik kan hem van harte aanbevelen.

aankoop op Texel 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

geweldige aankoop en erg gebruiksvriendelijk. Ik heb er meteen 2 aangekocht 1 voor beneden en 1 voor boven

Koolwijk 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

De stofzuiger zuigt goed, is goed wendbaar mede door draaibare slangaansluiting. Heeft een erg lang snoer wat prima oprolt

Betsy Hommel 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Lange snoer alleen als je hem wilt oprollen moet je hem helemaal uittrekken, een knop om hem terug in de stofzuiger te laten oprollen zou wel makkelijker zijn.
Door de 4 wielen heel erg wendbaar, geen reserve stofzuiger zakken erbij, dus daar weer achter aan om te bestellen. Ben er heel tevreden over.

Anny Klaassen 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Het bereik is ruim voldoende, maakt weinig kabaal, er zijn voldoende hulpstukken bij, dus voldoet hij gewoon goed aan onze wens.

Christina50 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Het is een mooi apparaat wat erg flexibel is iets wat zeer prettig is in het gebruik. Alleen het snoer is snel en vooral erg snel in het weer naar binnen gaan, ook wanneer hij niet naar binnen hoeft te gaan, dat is wel een min puntje. De zuigkracht is prima, vooral het stellen voor diverse vloeren is prettig en handig. Ook vind ik het apparaat totaal niet zwaar voor bv de trap te zuigen, kortom ben zeer tevreden over deze stofzuiger, echt een goede aankoop geweest!

Naam0104 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Fantastisch wendbare stofzuiger, ook licht om mee te sjouwen als dat moet en voorzien van een lang snoer dat soepel weer inloopt. Kom zo overals met gemak bij en de zuigkracht is prima.

Kees Snijder 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Voordelen:
Alles aan boord voor het gebruiksgemak. Mooi lang snoer. Voelt licht maar degelijk aan. Alles loopt soepel en zuigt prima. Maakt niet veel herrie.
Nadelen:
De verstelbare telescoopzuigbuis is handig, maar de schuifmanchet is veel te dik. Hierdoor beschadig ik regelmatig randen van het bed of de open trap als ik er onder zuig.
Het vloermondstuk zuigt prima op harde vloeren, maar op vloerbedekking zuigt hij zich snel vast. Ook op de tapijtstand. Ook als de zuigstand wordt verdraaid naar hoog of laag. Niet voor uit te duwen. Wel achteruit te trekken.

jopie10 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

goede stofzuiger; prima zuigkracht, wendbaar en prettige snoerlengte.
De vorm van de handgreep is hoekig en zit op enkelhoogte. Bij verplaatsing kan dit tot een pijnlijke confrontatie leiden.

prinselaar 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

lang snoer, grote zuigkracht, groot bereik, mooie vormgeving, volgt goed, ziet er degelijk uit

hanneke63 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

snoer en oprolmechanisme is prima
zuigkracht soms te sterk, ook bij minderen van watt
mondstuk trekt de vloerbedekking omhoog
Stofzuiger is licht van gewicht wat belangrijk is bij het transporteren naar de verdieping.
Snoerlengte is erg gemakkelijk, niet zo snel van te hoeven stopcontact wisselen
qua duurzaamheid, geen mening, dit moet nog blijken in de loop van de gebruiksperiode

Josje2014 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Vooral de lengte van het snoer bevalt ons uitstekend. Daarnaast is het prettig dat het oprolmechanisme start d.m.v. een rukje aan het snoer, i.p.v. het ingedrukt houden van een knop.
De blauwe kleur vinden we heel bijzonder.

Bert5 31-03-2014

Fijne stofzuiger.
Stil,krachtig, zuigkracht goed regelbaar voor verschillende ondergronden.
Onderdelen handig weg gewerkt in de stofzuiger.

Van Etten 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

De gebruiksaanwijzing is op het gebied van de filterd niet duidelijk. De motor wordt erg warm. Het inschakelen lukt soms niet(verder indrukken)
Ik mis een roterende borstel en een paar stofzakken

Fijn lang snoer, oprollen snoer is fijn, handig en makkelijk kliksysteem van de buizen en borstel.

Adrie 77 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Is een prima zuiger ,maar ik heb wat moeite met de slang en borstel verwisselen is voor mij vrij zwaar maar is misschien ook nieuwigheid.

A.H.C. Marshall-Engelbrecht 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch BSGL52245 blauw

Het is een prima stofzuiger. Makkelijk in gebruik en eenvoudig weg te zetten.
Het enige min puntje is dat het snoer eerst helemaal uitgetrokken moet worden
voordat het oprolt.