Samsung SC 9560 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC 9560 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

shbos 15-01-2008
Geschreven voor: Samsung SC 9560 zwart

een paar weken in bezit, prima stofzuiger. Still en krachtig. Maakt amper herrie in de laagste stand met de standaard borstel. Maakt meer herrie in de hooste stand met de parket borstel of hulpstukken. Geluid productie (herrie) was voor ons belangrijk omdat ons kindje van twee bang was van onze oude stofzuiger. Met deze niet hij wil zelfs mee helpen. In de winkel was het geluid in midden stand gelijk aan de stille zuigers van electrolux, de prijs was min of meer gelijk en deze was zak loos de de kuize was snel gemaakt. filter is zeer goed geen stof achter uit de stofzuiger. De auto mode is ook heel handig en zeker de kleine prijs premie waard. De btterijen die in de afstand bediening in het handvat gebrijkt worden zijn voor mij geen probleen. De IR remote geeft voledige contole over de stofzuiger. De standaard AAA (2x) battrijen gaan lang mee (net als TV) en als de controle via draaden langs de slang zou moeten gaan zal de speciaale slang heel duur worden om te vervangen. Al met al een prima apparaat.

TimenAurely 06-12-2007
Geschreven voor: Samsung SC 9560 zwart

Stofzuiger net gekocht. Design, voor degene die er iets om geven, strak en modern. Handig om de stofbak eruit te halen. Ziet er degelijk uit en voelt ook zo. Duurzaamheid cijfer is gevoelsmatig gekozen. Gewone borstel voor kort polig tapijt en harde vloeren + aparte parketborstel bijgeleverd. Groot verschil met onze vorige Phillips met stofzak.

de minpunten
Bij het rechtop opbergen van de stofzuiger, is deze niet aan een handel vast te pakken. Als er ook een turboborstel had bijgezeten, was hij tot zover geheel top.

de pluspunten
Zuigkracht en aan/uit schakeling op de slang met afstandsbediening. Ook auto functie dan regelt de zuiger hetzelf. Stofbak en filters zijn er makkelijk uit te halen en te reinigen. Zuigkracht lijkt qua geluid tegen te vallen, maar niets is minder waar. Constante zuigkracht door cycloon techniek. Handig bijgeleverd 3 in 1 kleine hulpstuk voor meubels, plinten en kleine oppervlakten. Geen enkele moeite om van ons tapijt de honden haren eraf te halen.