Bosch BSGL5310 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL5310 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Bloemeke83 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Het schuiven van de stofzuigerstang werkt erg prettig. Ook is de stofzuiger ligt en wendbaar. Dit samen met het extra lange snoer maakt het een ideale stofzuiger.

Mobbie 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

het is een mooie stille stofzuige met goede zwenkwielen. De Bosch Free e is redelijk stil en krachtig en heeft een lange slang.

CT215 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Licht in gewicht, zeer laag geluidsniveau, goede zuigkracht, degelijk apparaat. Erg blij met deze aankoop! Ook heel fijn dat hij energiezuinig is.

M.Koldemeule 05-06-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Ons vorige model (geheel gelijkwaardig) beviel ons zo goed, dat we zonder nadenken het zelfde type hebben besteld. En super handige machine met lang en flexibel snoer waarmee onze praktijkruimte in mum van tijd weer schoon is.

RapsOdy 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Stofzuiger net ontvangen. Keuze gemaakt obv prijs/prestatie verhouding, waarbij met name het lange snoer doorslaggevend was. Vormgeving had moderner kunnen zijn.

tammy30 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Voldoende zuigkracht ook voor een hoogpolig vloerkleed.
vergeleken met onze oude stofzuiger is deze een stuk aangenamer als het gaat om geluid.

debbie hoekman 27-05-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Ruim bereik, laag in volume, voldoende zuigkracht en rolt lekker mee. Mooi strak uiterlijk en meerdere hulpmiddelen aanwezig

Mirjam29 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Eerste indruk. Lichte stofzuiger, krachtige zuigkracht, stil. Slim en praktisch opbergvak voor de extra opzetstukken. Draait en rijd heel licht tijdens het stofzuigen, erg fijn is het zeer lange snoer. Ik mis een handvat voor snel optillen en het opzetstuk voor de harde vloer, maar deze laatste kan zo bijgekocht worden. Draaiknop voor verstellen zuigkracht is handig, kleine kinderen zien het vooral als een leuk speeltje :s

Sven vd Vlies 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Sinds dag 1 al blij mee. Apparaat is makkelijk te installeren en qua geluidsoverlast vind ik het mee vallen. De extra hulpstukken voor de bank en kieren zijn ideaal. En met de 4 wieltjes `onder` de stofzuiger geen geduw en getrek meer, ook door het zeer lange snoer. Oftewel, weer een tevreden klant !

S-L.B. 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Mooi en makkelijk te gebruiken stofzuiger, goede zuigkracht, lang snoer, waardoor het hele huis te bereiken is.

Arjan4 09-05-2015
Geschreven voor: Bosch BSGL5310 zwart

Mooi stofzuiger vanwege zijn vormgeving. Praktisch in gebruik.En voor prijs/kwaliteit zeker een aanrader.