Philips PowerPro Active FC9520 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9520 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Mo_ontje 20-10-2014

Heb deze stofzuiger mogen testen via Insiders.
Mooi, licht apparaat het zuigvermogen valt mij zeker niet tegen.
Opvangbak voor het stof is groot genoeg, en ondanks dat ik deze behoorlijk vol heb laten zitten tijdens het testen behoudt de stofzuiger een redelijke zuigkracht
Het enige nadeel van de stofzuiger vind ik dat er maar een mondstuk bij wordt geleverd en dat is een voor harde vloeren.

ms7805 17-10-2014

Ik mocht deze stofzuiger testen via Insiders, maar ben niet helemaal tevreden.
Uiterlijk is heel leuk, mooi klein dingetje, redelijk stil ook,.
Helaas heeft mijn gezin blijkbaar meer stof als dit ding aankan,..... bij het stofzuigen van de woonkamer was de opvang bak al 3 keer geleegd, is hij verstopt geraakt omdat er een papiertje opgezogen werd, en liet hij de loom elastiekjes liggen,.....
De stang moet ergonomisch zijn, maar door de harde vloeren borstel moet je hem heel laag houden, wat dus zeker niet ergonomisch is
klein/compact, redelijk stil, mooi design
kort snoer, niet ergonomisch harde vloeren borsten, weinig zuigkracht, snel verstopt

nijntje06 08-10-2014

Philips FC9520/09 ECO stofzuiger mag ik testen.
Makkelijk in elkaar gezet, stofzuiger weegt weinig, dus handig in gebruik op de trap. Helaas is het snoer 6 meter lang en dat is krap..
De stozuigerstang is verstelbaar en ik kan er goed mee vooruit. De voet die hierbij geleverd is, is speciaal geschikt voor harde vloeren. Het mondstuk is erg licht, op het mondstuk zelf is niets te verstellen. Twee harde borstels onder het mondstuk, maar het is erg licht van gewicht. Ben gewend dat het mondstuk zich ahw vast zuigt aan de vloer en je kracht moet zetten. Dat is hier niet het geval, je glijdt over je vloer.Ligt natuurlijk ook aan de 750 W.
Geen stofzuigzak is een heerlijkheid. Na iedere grote stofzuigbeurt leeg je de bak gemakkelijk. Wanneer je iets klein hebt opgezogen, zie je het meteen zitten in de doorzichtige bak.
De power is te regelen op de stofzuiger, er zijn 3 standen.
De stofzuiger rijdt gemoedelijk achter je aan tijdens het stofzuigen.Op de zuiger een handige handgreep. Persoonlijk houd ik niet van paars. De bijgeleverde hulpstukken bewaar ik in een kastje, ze zijn te bevestigen aan de stang, maar dat is niet praktisch.
Plus: lichtgewicht, geen zak
Min: zuigkracht
Conclusie: prima stofzuiger, maar ik houd van een krachtigere variant.

Sascha1975 07-10-2014

Heel blij met onze nieuwe stofzuiger. Gekozen op duurzaamheid (minder energieverbruik - toch hoge zuigkracht ECO model). De doorzichtige opvangbak voor het stof, geeft veel inzicht op hoeveel je daadwerkelijk opzuigt aan stof en rommel. Ook zie je goed of er zaken zijn opgezogen (bv lego oid) wat je er dan makkelijk tussenuit kunt halen. Dat is echt een voordeel ten opzichte van stofzuigers met zak. De borstel is zo gemaakt dat hij geen vuil voor zich uit duwt. Dat werkt prettig. De extra hulpstukken op de stang vind ik niet zo handig werken. Die heb ik eraf gehaald. Het snoer had wat mij betreft langer gemogen, maar het design is mooi en qua grote makkelijk op te bergen. Overall - zeker tevreden - goede prijs - kwaliteit verhouding

Nicole7373 06-10-2014

Deze Philips FC9520/09 ECO stofzuiger zonder zak met energieklasse A mogen testen via The Insiders.
Deze stofzuiger wordt geleverd met maar 1 mondstuk.Namelijk die voor harde vloeren.Het mondstuk is simpel en niet verstelbaar.
Aan de buis zit een klem waar je twee hulpstukken op kunt schuiven.Deze stoot je er erg makkelijk af.Er af laten was voor mij geen optie omdat ik de hulpstukken wel degelijk iedere stofzuig beurt gebruik.
De buis is in lengte verstelbaar en voor mij in principe lang genoeg(1.70m)
Echter is het mondstuk van de stofzuiger zo gevormd dat je de buis vrij laag moet houden om de borstels allemaal op de grond te krijgen.
Met als gevolg een verkeerde houding met het stofzuigen.
De buis zit ook niet vast geklikt waardoor deze makkelijk los schiet.
Het snoer met 6 meter lengte is te kort.Ik moet deze tijdens het zuigen een keer van stopcontact wisselen.
De stofzuiger maakt veel geluid en zuigt ,op de stand met de meeste zuigkracht, niet goed genoeg naar mijn beleving.Volgens de specificaties 750W.In vergelijking met mijn huidige 2000W stofzuiger dus minimaal.
De stofzuiger is licht van gewicht en erg wendbaar.En heeft ook nog eens een erg mooie warme paarse kleur.
Geen stofzuigerzakken nodig en de bak is makkelijk te legen.
Eind conclusie : prima instapmodel stofzuiger voor een bovenverdieping of om trappen mee te zuigen.Echter stel ik hogere eisen aan een stofzuiger die zijn werk goed moet doen in een huis met kinderen en langharige katten.
Misschien ben ik teveel verwend met mijn Philips FC9226 die ik inmiddels al 8 jaar tot volle tevredenheid gebruik.
Van mij krijgt deze stofzuiger een 6,5.