Bosch BSN1700 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSN1700 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

hansalex123 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch BSN1700 zwart, blauw

zeer sterke en komplete stofzuiger en handig in gebruik,
makkelijk om ergens tussen of onder te zuigen.

willem1961 29-01-2010
Geschreven voor: Bosch BSN1700 zwart, blauw

Ik heb deze stofzuiger compleet met hulpstukken voor 5 Euro in een hypermarche gekocht. Thuisgekomen was ik dermate aangenaam verrast over de zuigkracht, in vergelijking met een Dirt Devil stofzuiger, dat ik op internet een originele Bosch/Siemens turboborstel er bij heb besteld om de hondeharen op te kunnen zuigen.
Ook dit bleek een gouden keus. Wat eerst een uur zwaar zwoegen was met de andere stofzuiger, met eveneens een turboborstel, bleek nu zonder overmatige spierballen te kweken te kunnen in 20 minuten.
Daarnaast heeft de Bosch een inhoud van 3 liter hetgeen toch nog eens een halve liter meer is. De stofzuiger verbruikt 300 Watt minder in vergelijking met de andere stofzuiger en doet het werk in minder tijd. Tel uit je winst.