Electrolux ZUS 3359 P rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZUS 3359 P rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

abuela 01-12-2008
Geschreven voor: Electrolux ZUS 3359 P rood

Ik heb deze stofzuiger sinds begin oktober en hij bevalt prima; geen klachten over de oorverdovende herrie meer; het snoer en de slang zijn super lang, zodat je niet telkens een ander stopcontact moet zoeken. Het enige min-punt is het kleine zuigmondje, dat nog wel eens van de stang wil vallen en dat is bij het zuigen van de trap best lastig.

carla64 03-04-2008
Geschreven voor: Electrolux ZUS 3359 P rood

Prima stofzuiger. Zuigkracht goed. Stofzak van 2,5 liter gaat langer mee dan je zou denken. Het lange snoer is zeer handig. Superstil vind ik hem niet, maar hij maakt ook niet te veel lawaai.

YVSO 11-08-2007
Geschreven voor: Electrolux ZUS 3359 P rood

Na al de superlatieven op de Electrolux 3372 besloot ik deze te kopen. De leverancier zei echter dat er inmiddels een opvolger was de ZUS 3359 P. Deze heb ik nu sinds gisteren in huis. Nou alles klopt wat er aan positiefs over de 3372 in de reviews staat, bovendien heeft de nieuwe 3359 een snoer van 12 meter, meer dan de halve kracht heb ik nog niet gebruikt, want hij zuigt enorm, daardoor ook veel minder geluid. Hij is in één woord geweldig. Als ik hem langer heb, laat ik weten of ik hem nog altijd zo super vind in het gebruik.
meter