Philips Jewel FC9073 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Jewel FC9073 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

kruid12 01-06-2012
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

De stofzuiger zuigt steeds vacuum zodat je hem steeds op half kracht moet zetten en erna weer volaan als je de bank aan stofzuigen bent. Verder was het onmogelijk om de stofzuigerzak te vervangen, het klepje sluit niet meer. Terug gebracht voor reparatie (garantie), ben hem nu 6 weken kwijt. Moet een tweede stofzuiger kopen om deze periode door te komen.
Slechte service en nooit meer een phillips.

Officiele reactie van Philips Nederland 27-11-2012

Beste Kruid12,

Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger. Ik betreur het om dit vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u dergelijke klachten ervaart met het apparaat. U heeft aangegeven dat uw apparaat reeds is gerepareerd bij ons service centrum, ik ga ervan uit dat hierdoor de genoemde klachten zijn verholpen.

Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen.

Philips Webcare

p van alen 19-10-2011
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

heb nu in 2 jaar tijd de derde stofzuiger gekocht hetzelfde merk omdat ik de zakken en hulpstukken nog kon gebruiken maar ben er nu helemaal klaar mee!! volumeregelaar verspringt uit zichzelf(bij mijn zus hetzelfde probleem) de slang schiet na een maand al uit de stofzuiger, de staal schuift snel in als je hem even verkeerd pakt, de slang rolt al snel niet meer op.
ik koop nooooit geen philips meer!

A.kreulen 06-09-2011
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

Een jaar in bezit en overgestapt op een ander. Houder stang werkte vanaf begin niet en ook de slang schiet steeds uit de stofzuiger. Knop waarmee de greep in de stang klemt ook snel stuk. Tevens rolt hij regelmatig over de kop. Zuigen doet ie wel goed maar in gebruik een lastig ding.

Socra 02-04-2011
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

Stofzuiger meer dan een jaar in bezit. Wij hebben een gezin met 4 kinderen, een hond en twee katten.
Voor de stofzuiger betekent dit dus dagelijks aan de bak.

Goed: Doet wat hij moet doen: Stofzuigen. Ik vind hem redelijk stil.
Slecht: Sleuf waarin je de stang kan "parkeren" werkt vanaf het begin niet. Stang blijft niet staan.
Inmiddels schiet ook steeds de slang uit de stofzuiger. Achter je aan trekken moet dus voorzichtig.

Ik ben geen fan van het platte elektra snoer. Het komt vast te zitten onder plinten van de keueken.

Corinne2 09-11-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

ik vind het een handige stofzuiger, klein en compact. Zuigt goed, standen makkelijk in te stellen en een geurdingetje tegen vieze luchtjes.

Wat echter wel een heel groot irritatiepunt is, zijn de aan de buis bevestigde hulpstukken! Deze vliegen er constant vanaf en vliegen door het hele huis heen. Alleen daarom al heb ik spijt van deze stofzuiger.
Daarnaast zuigt hij heel goed op gladde oppervlakten, maar als je ineens een kleedje stofzuigt vliegt de buis in elkaar en zo heb ik al een paar keer gehad dat m'n vinger er tussen kwam te zitten en een flinke haal er aan overgehouden.

soesja 02-10-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

Heb zelf een philps jewel (ruim 1 jaar) en heb 2 van mijn dochters een philips FC 9073 gegeven. Fijne stofzuigers, weinig lawaai, lekker licht.

bertdh 28-09-2008
Geschreven voor: Philips Jewel FC9073 zwart

Zeer te vreden, na een slechte ervaring met een ander merk ( vanwege het lawaai). Deze is geruisloos en hij zuigt zo goed dat we hem regelmatig op half vermogen gebruiken op de vloerbedekking. Lekker hukpstukken om de auto te stofzuigen