Samsung SC 9180 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC 9180 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Fam. Verhulsdonk 13-03-2011
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

Wat een fantastische maschine heb hem nu bijna één maand in bezit de zuigkracht is meer dan voldoende het geluid is vergeleken bij mijn vorige stofzuiger een verademing echt een aanrader maar toch een paar puntjes van kritiek, het 3 in 1 hulpstuk had ik liever in 3 apparte hulpstukken gezien en verder vindt ik het jammer dat er geen stootrand op zit.
Als de duurzaamheid net zo goed scoort als mijn andere apparaten van Samsung krijgt deze stofzuiger op voorhand van mij een dikke 10

Peter Buitenhuis 23-02-2011
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

1e half jaar erg tevreden. Daarna ging er van alles kapot. Ik had deze Samsung gekocht vanwege positieve reviews, maar de duurzaamheid is dus echt niet best. Ga nu (binnen 2 jaar) een andere stofzuiger kopen. Met mijn vorige Electrolux heb ik 15 jaar gedaan.

Erwin1963 16-02-2011
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

Vorige week deze stofzuiger gekocht. Wat een goed ding zeg ! Makkelijk te bedienen vanaf de handgreep (aan/uit, harder/zachter), prima zuigkracht, en met bijgeleverde borstels (ook een speciale parketborstel) werkt hij uitstekend. Stofbak is eenvoudig te verwijderen. Aantal decibellen valt ook mee. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen.
Voor mij geen Dyson van 300 - 400 euro. Voor 150 euro voldoet deze Samsung UITSTEKEND.

joyce26 28-12-2010
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

Sinds een paar weken in het bezit van deze fantastische stofzuiger! Hiervoor heb ik een dure AEG gehad en daarna een B merk. Deze stofzuiger is werkelijk geweldig en de AEG kan hier niet tegenop. Aanzetten via het handvat, het legen van de stofbak het wisselen van acc, het gaat allemaal makkelijk en soepel. De zuigkracht is meer dan goed en ik heb eigenlijk niks dan lof over deze stofzuiger te melden.

ckompier 13-12-2010
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

Wat een geweldig apparaat! Je kan via het handvat de stofzuiger starten. Hij maakt dan een grappig geluidje. Verder kan je ook de kracht hoger en lager zetten via het handvat. En geen gedoe met stofzuigerzakken. Echt een aanrader!

Snakeye2209 22-07-2010
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

Heb de stofzuiger nu een jaar en ben er erg tevreden over. Wat ik hieronder over het oprol mechanisme lees, dat begint bij mij lichtelijk. Hij schiet altijd een halve meter terug erin. Maar ik heb altijd genoeg snoer om mijn 4 kamer app. te stofzuigen. Ook de bijgeleverdere borstels zijn erg praktisch.

Ook het aan-,uit,harder en zachterknopje op het handvat van de stofzuigerstang is erg fijn. Ook het reinigen van de stofzuiger is ideaal. Niet meer naar de supermarkt om weerde juiste zakken te zoeken.

ilse1981 27-03-2010
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

We hebben deze stofzuiger inmiddels een half jaar en zijn er erg tevreden over.

De parketborstel is erg fijn en de twee standen zuigkracht ook. We zijn erg blij met het feit dat we geen stofzakken meer hoeven te kopen en het reservoir laat zich vrij eenvoudig schoonmaken.

Het apparaat is redelijk stil, behalve als het stofborsteltje erop zit.

Enige nadeel is dat hij best wel zwaar is, wat bij het stofzuigen van bijvoorbeeld te trap, wel eens onhandig is.

jurisco 13-02-2010
Geschreven voor: Samsung SC 9180 wit

Vandaag gekocht , direct kapot !
Ik heb hem aaan gezet, krijg hem niet meer uit !
'zal zien hoe met garantie zal gaan...

M. van Herk 01-10-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

Heb deze stofzuiger nu bijna 4 weken, de stofzuiger maakt op 2000watt veel lawaai (niet meer als mijn oude Philips), maar het 3-in-1 hulpstuk is werkelijk waardeloos. Het mondstuk om de banken te zuigen laat heel lelijke strepen achter die niet meer weggaan, later ben ik met het harige mondstuk de banken gaan zuigen, deze zuigt alle onderste haartjes van het mondstuk naar binnen, kortom waardeloos dus. Ik heb reeds contact gehad met Samsung hierover, maar zij menen dat ze hier niets aan kunnen doen en ik moest maar terug gaan naar de winkel, dat heb ik uiteraard gedaan, deze hebben ook met Samsung gebeld, ik heb het laatste gedeelte mee kunnen luisteren en Samsung meende dat de fout niet bij hun lag maar bij de winkel, belachelijk. Ik heb nu een speciaal universeel mondstuk voor banken gekocht (niet van Samsung) voor nog geen €10,00 en het werkt perfect.

Kortom mijn stofzuiger bevalt (weer) perfect, alleen de service van Samsung is werkelijk heel slecht, voor mij wel een rede om niet zo snel meer een product van Samsung te kopen.

Graaffr 24-08-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

Stofzuiger maakt ontzettend veel lawaai. Ook het mechanische piepsysteem blijft piepen ook al wordt er niet gezogen. Geen goed rolmechanisme en motor wordt heet. Een echte afrader.
Heb maar weer de ouderwetse Miele gekocht

Henk31 27-04-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

Heb hem sinds vandaag in bezit en even zitten testen. Het geluidsniveau is prima uit te houden, beter dan een dyson die ik ook heb gehad. Het enige en zeer zwaarwegende punt waarvoor ik hem ook weer terug ga brengen is de zuigmond. Een leuke test is strooi eens wat suiker langs een plint en als vloerbedekking tapijt, en ga er dan dwars langs met de zuigmond. De mond van deze samsung zuigt NAUWELIJKS wat op langs de rand, terwijl mijn oude miele van zeker 8 jaar geleden in een haal alles opzuigt! Niet zo onbelangrijk puntje lijkt me, wel bij samsung blijkbaar. Ook de kwaliteit van de zuigmond en de bijbehorende borstels is niet echt degelijk te noemen. Slechts een heel slap en dun randje borstelharen die waarschijnlijk zo versleten zijn. Erg jammer want de rest van deze stofzuiger is prima.

marlo 18-04-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

wat een heerlijke stofzuiger! Echt een aankoop waarvan je zou willen dat je het eerder had gedaan.
Een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Enorm goede zuigkracht, heel erg wendbaar, het rollen en aakt ook nauwelijks geluid. Het special parquet mondstuk is een must om gemakkelijk lastig te bereiken plekken te zuigen, zoals onder het bed en kleine hoekjes. Ook ziet de stofzuiger er erg mooi uit. We dachten eerst een Dyson te kopen, maar hebben nu sterk het idee dat we voor minder geld een net zo'n goede of betere stofzuiger hebben. Een aanrader

Huismuis 18-04-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

Mooi apparaatje ,je krijgt gewoon zin om te stofzuigen,het toestel geeft een melodietje waanneer je hem aanzet,grappig verzonnen.
Lag helemaal dubbel van het lachen : je kan batterijtjes in het handvat steken!! dan heb je via infrarood aan en uit en harder en zachter op het handvat,het moet niet veel gekker worden.

Dit terzijde ,je kan weer muziek luisteren of omgevingsgeluiden waarnemen.deze is echt stil.
Merk het aan de hond ,deze gaat niet meer lopen.

Wel had de slang iets langer en degelijker of van een zachter materiaal gemaakt mogen zijn.Slim bedacht is dan weer dat met een relatief korte slang er minder snel een knik inkomt.En dan kan het mindere materiaal weer perfect.

Heb een vergelijking met de DYSON gedaan.Maar dat toestel is werkelijk 2enhalf stuks van een Samsung in prijs.
Heb voor duurzaamheid een 10 gegeven gezien de waar voor het geld ten opzichte van de stofzakloze concurrentie.

En echt beter ,nee, kwalitatief sluiten de plastic delen vele malen beter bij de Samsung.

minpuntje is dat er een betere borstel voor tapijten als optie is te bestellen en nog een paar en deze er niet bijzitten.

Updates volgen wanneer de tapijtborstel aanwezig is.

Caviaplanet 25-03-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

We moesten 3 weken op de stofzuiger wachten omdat de levering via de importeur op zich liet wachten. Maar.... het was het wachten waard. Geweldige stofzuiger, wij hebben gladde vloeren en de stofzuiger glijd en draait met het grootste gemak, zuigkracht 2 standen, hand bediendbaar wat erg prettig is en hij is niet lawaaierig. Wat ook fijn is, is dat het snoer lang genoeg is. Onze vorige (Bosch) moest ik altijd van stopcontact verplaatsen. Hopelijk is hij ook duurzaam, dat is natuurlijk nog even afwachten maar hij presteert in ieder geval heel goed.

Peter_R 20-03-2009
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

Hiervoor vele jaren een Dyson DC05 gehad en na wat afbrekende onderdelen en uiteindelijk een verbrande motor op de Samsung als vervanger uitgekomen. Zonder verstoppende stofzak is toch echt heel makkelijk.
Na een lange tijd wachten gisteren eindelijk opgehaald. Eerste bevindingen:
- Hip model (hoewel dat het minst belangrijk is);
- heel goede zuigkracht (beter dan de Dyson);
- heel stil (vooral de wind door zuigbuizen en mondstuk hoor je, daarmee veel beter dan de Dyson);
- luxe uitgevoerd: bediening in handvat (backup op zuiger zelf), extra parket mondstuk
- stofreservoir makkelijk te reinigen en te demonteren, net zoals de filters

Na de eerste zuigactie bleek ook het meeste vuil tussen de diepe kieren van onze oude plankenvloer opgezogen te zijn; hiervoor moest ik vroeger met het mondstuk op de knietjes zuigen, ook trouwens met ons tijdelijke low-budget zuigertje.
Handvat bovenop lijkt minder handig; je pakt 'em snel op bij het handvat van het stofreservoir. De Samsung spoort goed.

Met andere woorden:
Een goede start !!

Kevin Houben 16-09-2008
Geschreven voor: Samsung SC 9180 zwart, blauw

Schitterende stofzuiger. Nu enkele dagen in het bezit. Handig in gebruik, gemakkelijk te hanteren. Door zijn 2000 watt sterke motortje is zijn zuigkracht optimaal. We zijn heel tevreden van deze aankoop. Kan zeker concureren met een Dyson. Het verschil zit hem enkel in de prijs. Een echte aanrader.