Electrolux ZS204 Energica grijs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZS204 Energica grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Martin135 12-02-2011

Hij zuigt als een dolle, prima zuigkracht. Goede zuigmonden bijgeleverd, o.a. een turbo borstel die meedraait en die werkt ook prima. Het filter zit echter zeer snel vol. Om het filter zit eerst een ander filter die de meest grove dingen op moet vangen, maar daar glipt van alles tussendoor, omdat die niet goed aansluit. Het is daardoor vaak nodig het filter in water schoon te maken en helemaal op te laten drogen. Dat duurt minimaal een etmaal.

Verder is een steelstofzuiger toch niet zo ergonomisch als ik dacht. Het is een redelijk zwaar apparaat, maar zolang deze op de wielen van de zuigmond leunt is het goed te doen. De grote oppervlakten dat lukt daarom wel. Onder kastjes e.d. is lastiger. Verder is er om in hoekjes te komen een slang bijgevoegd. Je moet dan de zuigmond vervangen door de slang en de stofzuiger neerleggen. Er is een riem bijgeleverd om hem over je schouder te dragen, maar dan ben je niet echt ergonomisch meer bezig.