Miele S 381 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S 381 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Kieskeurig13 06-01-2014
Geschreven voor: Miele S 381 blauw

Vandaag begeeft mijn 3 jaar oude Miele S381 het plots.Na 1 minuut een brandlucht uit de uitblaasopening.Altijd gebruik gemaakt van orig. Miele sofcassetes en filters.Alleen voor het stofzuigen in huis gebruikt,tegelvloer en tapijt.Ziet er verder als nieuw uit.Duurzaamheid beneden peil!

Officiele reactie van Miele 08-01-2014

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw stofzuiger niet meer functioneert en daarom willen wij graag in contact met u komen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres en telefoonnummer in een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met u op.

Miele Nederland Webcare

terlo 19-09-2012
Geschreven voor: Miele S 381 blauw

de stofzuiger maakt te veel herrie. De zuigkracht van de stofzuigeris goed. De zuigmond van de stofzuiger is niet praktisch op harde vloeren.

Officiele reactie van Miele 20-09-2012

Wij willen in verband met de geluidsklachten graag naar uw stofzuiger kijken. Indien u geïnteresseerd bent kunt u een e-mail sturen naar webcare@miele.nl

Voor parket vloeren en vloeren waar snel krassen op ontstaan adviseren wij een Parketborstel. Voor vloeren die bestaan uit tegels en vloeren met een niet volledig vlakke ondergrond adviseren wij u een Plavuizenborstel.

Miele Nederland Webcare

fam.tulpenburcht 19-04-2011
Geschreven voor: Miele S 381 blauw

Een verschrikkelijk apparaat,valt al uit elkaar als je er naar kijkt.Hij is lood zwaar,en als je hem naar boven tilt schiet het klepje bovenop er altijd af.De stang werkt al jaren niet meer goed,kan niet meer vastgezet worden waardoor hij steeds naar binnen schiet onder het stofzuigen.De stekker heb ik al 5 keer moeten vervangen,het snoer rolt niet makkelijk op.Ook andere mensen die ik heb gesproken zijn er niet blij mee. Ik zou noooooit van mijn leven meer een mielle stofzuiger kopen.

ria van dongen 21-01-2012

ik heb alle apparaten van miele in huis en dat al oormeer dan 50 jaar. nu was er een stukje verpakkings-materiaal in mijn vaatwasser gevallen en wie weet hoe in de afvoer terecht gekomen. uw monteur heeft het euvel verholpen voor maar liefst l64 euro. wel een heel dure service van miele. de app. zijn al zo duur zit daar ook niet een beetje service in . ik heb er in totaal zeven mevr. r. vandongen

Wim en Peter 07-09-2010
Geschreven voor: Miele S 381 blauw

Miele, er is geen slechtere.
We dachten dat we een goed merk kochten, maar nu weten we beter. Na 5 jaar is de stofzuiger total loss.
De lucht gaat dwars door de spoelen van de electromotor. Die raken daardoor vervuild. Waarschijnlijk was het veertje van de koolstofborstel blijven hangen vanwege de langskomende stoflucht.
Dan kun je alleen een nieuwe motor kopen voor bijna de nieuwprijs.
Hopeloze flutconstructie en arrogante non-service.

Dennis545 23-11-2013

Beste Wim en Peter, je moet natuurlijk wel realistisch blijven. Je hebt het hier over vijf jaar. Je beschrijft niet waar je hem allemaal voor gebruikt hebt. Een product afkraken na vijf jaar is wel heel erg cheapy.