Philips FC9084 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC9084 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

.T. 03-01-2012
Geschreven voor: Philips FC9084 zwart

diep teleurgesteld in de stofzuiger, hooguit 30x gebruikt voor een kleine oppervlakte en nu is hij stuk. Er was een ratel en nu stofzuigt hij alleen als je de aan/uit ingedrukt blijft houden. Zeker geen aanrader!!!

.t. 05-01-2012

Ik heb de stofzuiger cadeau gekregen (de bon is niet bewaard) de stofzuiger komt uit 2009 dus ik heb pech! Ik heb al gebeld naar het servicenummer. Het meisje (ze klonk heel jong) dat ik heb gesproken was niet vriendelijk en absoluut niet behulpzaam aan de telefoon.

Officiele reactie van Philips Nederland 05-01-2012

Heeft u al contact gehad met de Philips klantenservice over deze klacht? U heeft namelijk standaard 2 jaar fabrieksgarantie op de stofzuiger.

Wij raden u aan om contact op te nemen met de Philips klantenservice op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076.

Philips Webcare

rini03 16-01-2011
Geschreven voor: Philips FC9084 zwart

Te kort in bezit om de duurzaamheid te kunnen testen. Wat stofzuigen betreft van grote oppervlakten grandioos, stil en lang snoer. Maar moet je ergens tussen of onder zijn (trap, kasten of in de auto) zit het speciale handvat echt in de weg en is mijn inzien onhandig. Is echt te groot en kan je ook niet verwijderen. Zit ook op de FC9082 en FC9086. Probeer nu een nieuwe slang met handvat zoals op de FC9081 er bij te krijgen.