Siemens VS06GP1267 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06GP1267 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

missespieters 11-06-2011
Geschreven voor: Siemens VS06GP1267 zwart

Hallo, deze stofzuiger afgelopen week gekocht.
Schetst mijn verbazing dat hij maar 1200watt moet zijn?
Dat geloof ik niet.
Mijn vorige 1 van philips (net na 2 jaar kapot gegaan)
was 2000 watt en zoog lang niet zo sterk als deze.
Heb er ook nog een oudje staan van 1800 watt(miele,cat and dog,) was altijd zeer goed en deze siemens doet hier echt niet aan onder.
De verkoopster zei ook dat hij 2200 watt moest zijn.
Ik heb namelijk allemaal huisdieren en heb echt een goeie stofzuiger nodig, en deze is gewoon puik!!!!
Duurzaamheid weet ik dus nog niet.
Maar vind hem een aanrader! (99 euro heb ik er voor gegeven bij mediamarkt).

shailin 07-12-2009
Geschreven voor: Siemens VS06GP1267 zwart

Gekocht op basis van technisch specificaties in verhouding met de prijs en energiezuiningheid.

Mijn verwachting van het apparaat was mede a.d.v.d. review hoger.

pluspunten:
- bij lage toeren beduidend minder lawaai en toch ruim voldoende zuigkracht.
- elektronisch zuigkracht regeling scheelt toch in energieconsumptie.
- lichte machine, ligt lekker in de hand.
- machine staat horizontaal en vertikaal stevig. Goed voor op de trap.
- bevestigingssteun voor de buis tijdens opslag is handig.

- Motorgeluid valt tegen. Komt bij maximaal toeren boven het geluid van de luchtstroom uit.
- zuigbuis i.c.m. het standaard mondstuk zwaarder in de hand dan verwacht.
- zuigkracht regeling bij het uiteinde van de slang is toch een ontbrekende luxe.
- stugge slang. zuigmond bij het handvat wil niet graag alle hoekjes van de trap zien.
- vrouwtje lief mist de finnesse van het oprollen van de snoer.

Ter vergelijking:
Had hiervoor ook een goede voor nat en droog in dezelfde prijsklasse met kunsstof buis en mondstuk. Kunsstof buis lag lekker in de hand, maar machine viel steeds om (hoog model).

Kortom. In deze prijsklasse is het kiezen of delen.

tpiller 24-11-2009
Geschreven voor: Siemens VS06GP1267 zwart

Ik heb in mijn hele leven maar een paar stofzuigers gehad. De laatste was echt een miskoop. Ik ben media markt binnen gestapt en alle modellen die ze daar hadden bekeken. Ik zag deze Siemens staan in een hoekje. Die zuinige motor sprak mij wel aan, want hoe minder vermogen je nodig hebt, hoe stiller de stofzuiger. Helaas kon ik de stofzuiger niet proberen, maar het was de goedkoopste met hepa filter. Dus gekocht en thuis meteen uitgeprobeerd en met een brede glimlach mijn vrouw laten zien wat een geweldige stofzuiger dit is. Voor mij is zelfs de helft van het vermogen (dus 600watt) voldoende voor de meeste situaties. De stofzuiger maakt wel wat geluid, maar dit is geen onaangenaam gehuil zoals de vorige (2000 watt, merkloos, stofzuigerzak loos kreng).

Conclusie: er zijn zeker betere stofzuigers op de maarkt, maar tot € 200 is dit voor mij de beste! Ik heb er € 109 voor betaald. Ik geef deze stofzuiger een dikke 9 op alle punten omdat je naar mijn mening meer krijgt dan je er voor betaald.