Rowenta Air Force RH8548 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Air Force RH8548 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Creutzberg1 28-03-2014

Apparaat lade niet meer op. Was niet aan een nieuwe adapter te komen. Werd verwezen naar niet bestaande (belgische) onderdelensite. Ga het nu met een universele adapter proberen.
Maar je kunt beter een gewone stofzuiger nemen. Vind hem trouwens ook niet handzaam. Beschouw het als een miskoop.

Joke Tamming 18-01-2012

Had eerst een philips FC6148 minivac, maar deze ging snel stuk en een vervangend exemplaar idem dito. Geld terug of ander uitzoeken en toen voor deze Rowenta gekozen. Dit is een sterke kruimeldief met een steel. Had ik eigenlijk al meteen moeten kopen want het scheelt een hoop gebuk en zodoende rugklachten. Hij is zeer wendbaar door de zwenkende voet/steel. Twee standen voor harde vloeren en tapijt, op tapijt stand gaat de roterende borstel in werking. Kattenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon maar ook zand, kruimels, pluisjes e.d. Met één oplaadbeurt gaat hij 45 minuten mee in de lage stand. Legen is zeer aangenaam; filterhuis uitnemen en omkiepen in prullenbak. Filter zelf is van plastic {cyclone systeem als Dyson, alleen noemt Rowenta het Air force}. Hij bezit dus geen stoffilter welke na enige tijd vervangen moet worden. Heb hem in d ehoek van huiskamer staan vlak bij stopcontact dus altidj klaar voor gebruik. Door de lion accu's mag hij doorlopend aan de lader omdat dat geen negatief effect heeft op de levensduur. Voor de dagelijkse zuigbeurten is dit een perfect apparaat vooral met huisdieren. De normale slede stofzuiger heb ik nu minder nodig.