Bestron A1800S rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron A1800S rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

minala 06-02-2013
Geschreven voor: Bestron A1800S rood

Waardeloos product is dit. Ik heb een nu al een jaar denk ik.
Het snoer is te kort en de stang ook.
Maar nu is de deksel van de opvangbak lam geworden, dat word nu bij elkaar gehouden door een postelastiek. Het handvat van de stofzuiger zit ook aan de opvangbak, erg onhandig want dat kliksysteem is lam geworden en als ik 'm nu optil laat het los en sta ik met alleen de opvangbak in mijn handen! De trap stofzuigen is nu een hele klus geworden.

Voor mij tijd voor een nieuwe stofzuiger, erg jammer dat ik er maar zo kort gebruik van heb kunnen maken!

student_2011 22-01-2011
Geschreven voor: Bestron A1800S rood

Dit is een prima stofzuiger. Ik gebruik hem voor mijn studentenkamer van 50 vierkante meter en daar is deze dan ook uitermate voor geschikt. Hij is klein maar dit is juist erg handig omdat je er overal gemakkelijk bij kunt komen, de zuigkracht is ook perfect mits je de filter natuurlijk goed schoonhoud. De stofzuiger is juist erg goed schoon te maken en hoe dit moet staat ook goed vermeld in de handleiding. De stang van de stofzuiger is lang genoeg en ik krijg er in ieder geval geen rugklachten van. Goed product dus voor deze prijs.

Sjoerd Beukers 10-09-2010
Geschreven voor: Bestron A1800S rood

Wat een waardeloos apparaat.
zuigt voor geen meter!

alles is van heel goedkoop plastic en de filters zijn niet schoon te maken.

de voet en de opzetstukken zijn van slechte kwaliteit.

we gaan hem meteen terugbrengen!

Irmadewit 20-01-2010
Geschreven voor: Bestron A1800S rood

Zuigt prima, alleen de stang is veel te kort. Ik ben 1,67 en krijg er rugpijn van. Ook is het snoer erg kort.