Rowenta RH20C0 X-Force Flex 9.60 Aqua RH20C0 Steelstofzuiger

Beste deals -8% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH20C0 X-Force Flex 9.60 Aqua RH20C0 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

team01 06-08-2023

Prima stofzuiger

Ik vindt deze steelstofzuiger zeker de moeite waard.
Deze steelstofzuiger doet goed wat hij moet doen. Sterke zuigkracht en grote opvangbak voor afval deze is ook gemakkelijk te legen.De zuigmond om te dweilen is wat zwaar en helaas zonder lverlichting. Verder is hij heel licht en gebruiksvriendelijk. De oplaadtijd tussen het zuigen en dweilen is vrij lang.

Pluspunten

• Knikfuntie
  • Dweilfunctie

Minpunten

• Zware dweilkop
  • Lang Laden tussen zuigen en dweilen

d***********@h********** 01-08-2023

Licht en wendbaar

Ik heb deze stofzuiger al drie weken in gebruik. Ik ben er heel tevreden over. Snoerloos vind ik een uitkomst. Licht in gewicht. Krachtige stofzuiger. Het opvang bakje kan je aan twee kanten openen. Dat is makkelijk want dan knoei je minder met legen. De bak is kleiner dan die van de oude versie. Het lampje is heel confronterend want je ziet veel meer stof en kattenharen liggen. En de flexibele stang is een uitkomst onder bedden en meubels. De dweil functie heb ik nog maar 1 keer gebruikt. Daar ben ik nog niet enthousiast over. Wel handig dat je zuigt en dweilt in 1 keer. Maar ik pak liever de dweil. Maar ik ben tevreden. De oude versie heb ik ook alweer een jaar of 2 a 3 maar deze werkt beter

Pluspunten

• Lamp op de borstelkop
  • Licht
  • Krachtig
  • Opvangbak kan aan de onderkant ook open

Minpunten

• Kleine stofzuiger kop

1********@g******** 30-07-2023

Makkelijker word het niet

Makkelijke lichtgewicht steelstofzuiger
Je kan door het ledlicht goed alle stof en haren zien en opzuigen
Door de knik kom je makkelijk onder je bank en bed
De opvangbak is makkelijk te los te klikken en te legen
Met de hulpstukken is de kruimelzuiger goed om je bank mee te doen
Het dweilen gaat ook prima
Enigste minpuntje is de duur van de accu want je moet de stofzuiger eerst weer opladen om na het stofzuigen te kunnen dweilen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Knik
  • Ledlicht
  • Dweilen
  • Kruimelzuiger

Minpunten

• Accu duur

longzeh 30-07-2023

Stofzuiger met unieke dweilfunctie.

Mooie stofzuiger. Hij is licht van gewicht en vooral snoerloos. De accu gaat lang genoeg mee op een hele verdieping te stofzuigen op de auto stand. Het geluid is veel minder dan een traditionele stofzuiger. De zuigkracht is verassend groot voor een snoerloze stofzuiger (100 airwatt). Bijzonder is dat hij op de auto stand ook zelf schakelt als er meer vuil is. Super handig is de verlichting, waardoor je veel stof en vuil ziet liggen. Een handigheidje is dat je de arm kan laten knikken, zodat je bijvoorbeeld met gemak onder tafel en kastjes kan stofzuiger. Op de kruimelzuiger zit al een vaste mondstuk. Deze zit ook op de lange steel. Zo hoef je deze niet elke keer te verwisselen. De stofzuiger is super uitgebreid geleverd. Er zit onder andere een extra filter bij. Het legen van de stofzuiger is naar mijn mening best simpel. Hij is goed schoon te maken.

Toppunt is toch echt de mogelijkheid om te dweilen met deze stofzuiger. Je doet wat water in de aparte voetstuk en je kan beginnen met dweilen! Hierbij moet ik wel zeggen dat dit het beste werk op de turbo stand. De accu is op de turbostand met ongeveer 8 minuten leeg. Al met al een super handige stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dweilfunctie
  • Verlichting aan de voet
  • knikbare arm
  • zeer compleet geleverd

Minpunten

• accu op turbo stand relatief kort

Sam 27-07-2023

Prima stofzuiger, dweil kan stukken beter

Als steelstofzuiger is het een prima product. De zuigkracht en flexibiliteit zijn goed. De accu gaat alleen niet lang mee, en het opladen duurt lang. Het gecombineerd stofzuigen en dweilen is een ander verhaal. Stofzuiger werkt dan niet. als je je hand eronder houdt voel je helemaal geen luchtstroom. Conclusie, duur product waarbij de kwaliteit tegenvalt.

Pluspunten

• flexibiliteit
  • zuigkracht stofzuiger (zonder dweil)

Minpunten

• accuduur
  • oplaadtijd
  • dweil

Zineb 26-07-2023

Rowenta 2 in 1 stofzuigen en dweilen

Deze heb ik nu een goede week in huis. Ik heb deze nu iedere dag gebruikt. Om de dag ook de dweilfunctie. Ik vind het echt een superhandig ding! Echt letterlijk met 1 hand. heel af en toe bij het dweilen gebruik ik allebei mijn handen. Ik dacht altijd dat het van die zware dingen zouden zijn. Maar nee hoor, heel vlotjes ga ik door mijn woonkamer, hal en keuken. En ik ben sneller klaar. De batterij gaat goed mee. Makkelijk ook schoon te maken.
Zuigkracht kun je ook verhogen. En dat is dan mijn enige minpuntje. Ik hou ervan dat een stofzuiger een hoge zuigkracht heeft. Nu ik de boost functie heb ontdekt, gebruik ik deze alleen in de boost functie.

patrickstroobach@gmail.com 18-07-2023

Lichtgewicht met kniksysteem

Niet eerder hadden we een draadloze steelstofzuiger in huis gehad. Het gebruiksgemak is zo veel beter tov een reguliere stofzuiger. Met regelmaat pakken we nu de stofzuiger. Het ingebouwde ledje is super handig, vuil is goed te zien en zo kun je eenvoudig de vuile delen te lijf. Met de extra hendel kan de boost functie geactiveerd worden, grote stukken vuil zijn in een handomdraai weg.

Wat verder opvalt zijn de vele accessoires die meegeleverd wordt. Zelf extra slijtage onderdelen zijn aanwezig. Wat deze stofzuiger uniek maakt is het knik-systeem waardoor je makkelijke onder de bank kunt zuigen.

Wat soms minder handig werkt is de automatische detectie voor de zuigkracht. Wanneer je over tapijt gaat de borstel soms zo hard dat deze blijft "plakken" aan de ondergrond. Verder fungeert de functie naar behoren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flex
  • Boost

Minpunten

• Automatisch zuigdetectie

Ralf Jansen 17-07-2023

Fijne stofzuiger, met dweilfunctie, voor het snelle werk.

De stofzuiger heeft een krachtige motor waar je gedurende een half uur prima mee kan stofzuigen. De turbo functie kost wat meer batterij, maar is wel fijn voor hogere vloerbedekking of het wat zwaardere/grotere vuil.

De dweilfunctie is handig voor als je geknoeid hebt, maar niet bedoelt om een hele woonkamer te dweilen.

Daarnaast wordt de stofzuiger wat zwaar als de waterbak gevuld is.

Als stofzuiger meer dan prima, als dweil meer voor spot cleaning

Pluspunten

• Snoerloos
  • Turbo functie

Minpunten

• Met gevulde waterbak wat aan de zware kant.