AEG AP71UB14AM

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

i**********@l****** 22-11-2023
Ik ben zeer verast over de steelstofzuiger. Ik heb hiervoor een dyson gehad en dacht dat geen enkele stofzuiger aan deze kon tippen. De steelstofzuiger van aeg komt hier dicht in de buurt. Het is een lichtgewichte stofzuiger met dezelfde functies als de dyson. Met de lichtfuntie kan je makkelijk onder het bed stofzuigen en ziet alle stofjes. Makkelijk op te hangen aan de muur. Enige minpuntje is dat de opvangbankje te klein is. Verder zeer tevreden over de stofzuiger

Jorretje 15-11-2023
De AEG AP71UB14AM Steelstofzuiger is echt heel handig, maar er is iets waar je op moet letten. Hier zijn de goede dingen.

Deze stofzuiger doet zijn werk erg goed. Het maakt je huis echt schoon, zelfs op lastige plekken. Ook is hij handig omdat je geen snoer nodig hebt en je hem voor veel dingen kunt gebruiken. Hij ziet er ook nog eens mooi uit.

Maar er is één probleem. Als je de stofzuiger op de hoogste stand zet, dan gaat de batterij snel leeg. Dit was ook bekend bij aanschaf maar wel een aandachtspunt. Als je de stofzuiger op een normale stand gebruikt, is de accu voldoende en zuigkracht ook goed. Maar als je hem altijd op de hoogste stand wilt gebruiken, moet je weten dat de batterij niet zo lang meegaat.

Dus, de AEG AP71UB14AM Steelstofzuiger is een goede keuze als je niet altijd de hoogste stand gebruikt. Maar als je dat wel wilt, dan moet je rekening houden met het batterijprobleem. De meegeleverde accessoires zijn zeker een een pluspunt

lisadek12 09-11-2023
ik zou iedereen de AEG draadloze steelstofzuiger aanraden. naast dat de stofzuiger makkelijk in gebruik is, ben ik ook nog erg tevreden over het resultaat. het neemt ieder vuiltje mee en kan goed iedere hoek van de kamer meenemen. daarom is de stofzuiger het geld ook echt zeker waard.

Pluspunten

• handig
  • goede kwaliteit

Minpunten

• gebruiksduur

carlijn 31-07-2023
Als moeder van 3 jonge kids pak ik regelmatig de stofzuiger... elke dag in de weer met dat zware kreng en de stekker in het stopcontact, ik was toe aan iets makkelijkers en die heb ik gevonden! Wat een fijne stofzuiger is dit, eentje die je er zo bij pakt, niet eerst een stopcontact zoeken, valt ligt in de hand, met het handige lampje zie je elk stofje/kruimeltje of etensrestje en ik vind hem in vergelijking met de stofzuiger minder herrie maken (maar dat ligt ook wel aan de soort stofzuiger). De accu gaat aardig lang mee, ik kan mijn hele woonkamer ermee doen en dan is die zeker nog niet op. Je bergt hem makkelijk op met het ophangsysteem waarbij die gelijkt oplaadt. Nooit meer anders, die stofzuiger pak ik nu hoogstens eens per week en de steelstofzuiger dagelijks! Top aankoop, ben er ontzettend blij mee!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Lampje waardoor je alles ziet
  • Accu gaat lang mee
  • Fijne extra opzetstukjes