Philips XD6142/12 Tas

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

m***********@m***** 18-07-2024
Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Wij waren een van de gelukkige die dit product mochten testen. We hebben hem samen met onze kinderen (12 & 14) getest en ook hun hebben hun mening gegeven.
Het geluid van de stofzuiger viel direct op dat deze niet al te hard is. Dit vinden wij erg belangrijk. Daarbij heeft hij een prima, regelbare, zuigkracht.
De bijgeleverde extra mondstukken waren prima, het enige nadeel is dat ze geen plek hebben in de stofzuiger zelf dus los blijven liggen. Het geïntegreerde borsteltje is wel super handig. Die zijn wij hier altijd kwijt.
Hij is ook niet zo zwaar waardoor hij makkelijk mee naar boven kan. Al met al vonden wij het een goede stofzuiger een echte aanrader.

k************@g******** 15-07-2024
Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Mooie, strakke en wendbare stofzuiger

We hebben deze stofzuiger een paar weken mogen testen. De bezorging was keurig, stofzuiger zat goed en stevig verpakt. Alle onderdelen zaten netjes beschermd in de doos. De gebruiksaanwijzing is duidelijk, stofzuiger makkelijk gereed klaar te maken.
Nieuw was voor ons de ledverlichting voorop de combizuigmond. Hiermee zie je inderdaad onder je bed, bank of kast alle stof of viezigheid beter liggen. De stootrand aan de stofzuiger is prettig, de zuigkracht is standaard, meer van verwacht. Wij hebben een aantal huisdieren in huis en hoopten dat de mini turbo borstel een groot verschil zou uitmaken, dit viel ons iets tegen, maar zal voldoende zijn bij opzuigen van haren bij 1 huisdier.
De lengte van het snoer is standaard, had 3 meter langer gemogen.

De stofzuiger is makkelijk wendbaar, wieltjes draaien goed mee. Verder niet te zwaar. Diverse mondstukken erbij, maar dat is voor iedereen persoonlijk of je die echt gaat gebruiken. Wij gebruikten vooral de mini turbo borstel.

Al met al een mooie stofzuiger, die doet wat hij zegt. Wij geven een dikke 8.

KDReview 13-07-2024

Prima stofzuiger, niet bijzonder

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Ik heb deze stofzuiger enkele weken mogen testen en dit hebben wij regelmatig gedaan. Wij hebben namelijk een grijze vloer, waar je alles op ziet. De stofzuiger is krachtig en niet te luid en doet wat die moet doen. Het lichtsysteem aan de voorkant is handig, vooral in het donker. Het uitschuifbare borsteltje vind ik iets te zacht en het snoer wat te kort. Een prima stofzuiger voor de prijs, maar verder niet geweldig.

Pluspunten

• Lichtsysteem
  • Krachtig genoeg

Minpunten

• Kort snoer
  • Zachte borstel

s*********@g******** 12-07-2024
Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Mijn partner en ik hebben deze stofzuiger twee weken kunnen testen. Wij hebben sinds kort hond en moet er vaker gestofzuigd worden. De stofzuiger werkt prima. Ook de handige meegeleverde accessoires, handig voor als je huisdieren hebt, waardoor bv een bank makkelijker schoon te maken is. Het Led lichtsysteem is handig in donkere ruimtes. In lichte ruimtes heeft het geen functie. Het lichtsysteem is ook niet helemaal geïntegreerd en werkt op batterijen die eens in de zoveel tijd wel vervangen moeten worden. De stofzuiger is makkelijk te verplaatsen en wendbaard. Een prima stofzuiger, maar niet de allerbeste.

VicdeViewer 12-07-2024

Krachtige machine met uitgebreide accessoire kit

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Heb dit apparaat voor een korte periode mogen testen. Het is een krachtige, zeer wendbare stofzuiger. Echter is de voet nogal aan de hoge kant. De toegevoegde verlichting is een functionele toevoeging, echter komt dat het gebruik niet ten goede, de voet past niet onder veel meubels. Het is over het algemeen een mooi design, ik had deze liever in een andere kleur gezien.

Pluspunten

• Vele toevoegingen
  • Wendbaar

Minpunten

• Batterijen
  • Snoerlengte

Joël 10-07-2024

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Wat mij als eerste opvalt is het mooie design. De kleur zwart is fantastisch. De vele accessoires maken het stofzuigen tot een makkelijke klus. Alles word gauw schoon. Kattenharen? geen probleem met het speciale mondstuk . De vensterbanken? Kan mooi alleen met buis waar ook een borsteltjes inzit. Ideaal. Het geluidsniveau is zeer acceptabel. Je hoeft de power niet eens op maximaal te zetten voor een geweldig resultaat. Dat scheelt ook een hoop decibel. Verder is de tri active led mondstuk een zeer nuttige toevoeging . Jammer dat de led op batterijen werkt en niet geïntegreerd is. Maar dit is het enige minpunt. Het snoer is lang genoeg voor mijn huis. De led verlichting zorgt ervoor dat je niks overslaat. Het snoer rolt makkelijk op en de stofzuiger is licht in gewicht. Kortom een top stofzuiger

Pluspunten

• led verlichting
  • krachtig
  • design
  • licht in gewicht

Minpunten

• led verlichting op batterijen

Zwitselaar 10-07-2024

aanrader!

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Ik heb de pe Philips 6000 series Stofzuiger XD6142/12 getest en het is een fantastische aanwinst in mijn huishouden. Het gebruiksgemak is hoog, vooral door het TriActive+LED mondstuk dat perfect stof en haren zichtbaar maakt. Dit is vooral handig in een huis met huisdieren. De geïntegreerde borstel en het meubelmondstuk maken het schoonmaken van meubels en kasten een fluitje van een cent. Het design van de stofzuiger is stijlvol en past goed in mijn interieur. De zuigkracht is sterk, waardoor al het vuil in één keer wordt opgezogen. Het kliksystem voor het wisselen van mondstukken is eenvoudig te gebruiken en bespaart veel tijd en moeite.

Pluspunten

• meedraaiende slang
  • lang snoer
  • goede zuigkracht
  • gebruiksgemak

Kimma88 10-07-2024
Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Zeker weten een aanrader! Ik heb deze stofzuiger enkele weken mogen testen en ik ben aangenaam verrast! Bij het uitpakken van de doos trof ik een zeer complete stofzuiger aan incl nieuwe stofzakken, batterijen voor het voetstuk en mondstukjes. De voet van deze stofzuiger heeft led-lampjes: hiermee zie je ontzettend goed waar er op de vloer nog stof ligt! In het handvat zit standaard een zachte borstel: zelf gebruik ik deze voor de jaloezie stofvrij te maken en bijv kruimels op te zuigen van aanrecht of tafels. Deze zit standaard op het handvat dus altijd bij de hand: nooit meer zoeken! Stofzuiger is erg wendbaar en loopt makkelijk achter je aan. Mocht ie botsen tegen meubels is dit geen groot probleem; er zit beschermend rubber omheen zodat de meubels en deurposten (en de stofzuiger zelf!) netjes blijven. Ook het extra onderdeel om bijv de bank haarvrij en stofvrij te maken werkt prima. Enige minpunt wat ik zelf kon ontdekken was de kortere kabel in vergelijking met mijn oude stofzuiger: ik moest even zoeken welke stopcontacten het handigst waren om de hele verdieping te kunnen stofzuigen. Al met al zeer zeker een apparaat waar ik erg tevreden over ben!

Pythastic 10-07-2024

hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Ik heb deze stofzuiger mogen testen en heb m nu ongeveer 2 weken in gebruik.
Wat een geweldige stofzuiger.
Lichtgewicht, veel opzetstukken, stevig, veel opties.
Als je alleen de stang gebruikt voor zuigen kan je nu een randje met haren naar beneden drukken en dan voorkom je krassen op de trap bijvoorbeeld.
In de zuigermond zit een lamp waardoor je lastigere plekken verlicht en je dus werkelijk alles kan opzuigen.
De trap op is geen probleem omdat deze stofzuiger een stuk minder zwaar is als mijn oude stofzuiger.
De extra opzetstukken zijn heel fijn om meubels vrij te maken van dierenharen bijvoorbeeld.
Ik ben verliefd.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • lamp in zuigmond
  • verschillende opzetstukken
  • soepel en flexibel met bewegen

J.W. Bos 09-07-2024

Degelijke stofzuiger, die prettig in het gebruik is

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Tijdens een periode van 2 weken werd ik in de gelegenheid gesteld om de Philips Performer Ultimate FC8955/09 te testen. Deze stofzuiger is opvallend licht en soepel in het gebruik, wat handig is voor het navigeren door kleine ruimtes en rondom meubels. Het TriActive+LED mondstuk is door de verlichting zeer effectief bij het zichtbaar maken van stof en vuil in donkere hoeken en onder lage meubels. Het is makkelijk om snel tussen verschillende oppervlakken te wisselen doordat de geïntegreerde borstel en meubelmondstuk slim geplaatst en eenvoudig toegankelijk zijn. Het ontwerp van de stofzuiger is strak en eigentijds, waardoor hij goed in elk interieur past. De zuigkracht is krachtig genoeg om vuil en stof grondig op te nemen, zowel op harde vloeren als op tapijten. Het enige minpunt zijn de meegeleverde losse accessoires, die niet bewaard kunnen worden in de stofzuiger. Al met al biedt deze stofzuiger een solide en betrouwbare schoonmaakervaring.

Pluspunten

• LED-verlichting in het mondstuk is zeer fijn
  • Soepel lopende wielen en zeer wendbaar

Minpunten

• Losse accessoires apart bewaren

Globetropper 08-07-2024

Goed product. Absoluut zijn geld waard.

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Een fijne stofzuiger dat dagelijkse schoomaak routine vergemakelijkt. Het beweegt soepel op verschillende oppervlakken. Zuigkracht makkelijk te regellen. Als je een beetje dunne kledje hebt, kan het zo meegenomen worden.
goed hulpstukken . Niet van onnodige atributten. Licht aan het zuikkop is erg handig, maar jammer dat het niet stroom opgeladen wordt. Baterij is toch minder milieubesparend.
Niet te vergen- mooi design.

Pluspunten

• licht
  • goede zuigkracht

Minpunten

• gebruik van baterijen

jdevriesknol 07-07-2024

Fijne handzame stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Deze stofzuiger is handig in het dagelijkse gebruik. We testen de stofzuiger nu een paar weken en zijn tevreden over! Hij heeft handige extra hulpjes zoals de extra borstel die aan de stang zit. Een klein handig borsteltje om even over een stoel heen te gaan oid. Jammer genoeg kan hij niet draaien, maar daar is mee te leven. Ook de speciale borstel om kattenharen te verwijderen vond ik heel prettig. Wat ik eerst gek vond maar nu handig zijn de lichtjes in het mondstuk. Hierdoor zie je goed waar je zuigt, ook op de wat donkere plekjes zie je het stof goed liggen. Wel jammer dat dit werkt op 3 batterijen en niet op de netstroom. De stofzuiger is niet zwaar, handig op te ruimen want de stang zet je vast aan de achterkant van de stofzuiger. Ik vind deze stofzuiger wel iets minder krachtig dan onze andere stofzuiger, maar hij werkt prima!

Pluspunten

• lang snoer
  • licht qua gewicht
  • handige extra hulpstukken

Minpunten

• iets minder krachtig dan gewend

GSu 02-07-2024

Mooie en complete Philips stofzuiger voor de prijs

Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Ik heb deze stofzuiger mogen testen en ben er zeer tevreden over.

Deze stofzuiger met zak ziet er goed uit en is compact en licht van gewicht. Uit de doos was deze makkelijk in elkaar te zetten en heeft verschillende opzet stukken voor hoeken etc. Was blij verrast met deze extra mogelijkheden.

Verder werkt de stofzuiger redelijk stil en is krachtig met zijn 900 watt vermogen. Ik heb er tapijt en laminaat mee gezogen, met een goed resultaat. Wel oppassen om de borstel uit te klappen ivm krassen op laminaat.

In vergelijking met mijn oude normale stofzuiger, en een steelstofzuiger is deze Philips een goede allrounder met de juiste kabel lengte, en ook lichten in de zuigkop. Jammer dat deze wel met 3 losse batterijen moet vs mijn Steelstofzuiger die dat zonder batterijen kan.

Zeer tevreden over deze stofzuiger voor de prijs en kan het zeker aanraden.

Pluspunten

• Krachtig en stil
  • Goed stofzuigresultaat
  • Perfecte kabel lengte
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Led in zuigkop met losse batterijen

H****************@h********** 01-07-2024
Geschreven voor: Philips XD6142/12 Tas

Fijne stofzuiger, relatief stil wat ik erg prettig vind.
Daarnaast zuigt hij alle oppervlakken goed schoon, af en toe gaat dit voor tapijt iets zwaarder, maar dan kan je de zuigkracht iets aanpassen. Ik vind het wel vervelend dat je allerlei losse onderdelen erbij krijgt die niet opbergbaar zijn in de stofzuiger zelf.
De stofzuiger wordt geleverd met stofzuigerzakken dus dat is erg fijn, dan kan je gelijk aan de slag.