Rowenta X-Trem Power Cyclonic 4A+ stofzuiger zonder zak RO7244 oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Trem Power Cyclonic 4A+ stofzuiger zonder zak RO7244 oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mar 20-07-2019

Fijne stofzuiger

Het is een krachtige stofzuiger. Die door het lichte gewicht makkelijk mee te nemen is door het hele huis. Houd er rekening mee dat het snoer niet heel lang is en dat je die regelmatig even van stopcontact moet wisselen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Extra mondstuk op de slang

Minpunten

• Snoerlengte
  • Wieletje piepte al binnen een maand

MariekemtH 17-07-2019

Goede stofzuiger met regelbare zuigkracht

Prettige krachtige zuiger met véél accessoires inclusief. Ik gebruik ze niet allemaal maar super wat er bij zit.
Opvangbak makkelijk te legen (niet met 1 hand, eerst de filter eraf tillen).
Zuigkracht goed te reguleren aan het handvat .
Goede sterkte stofzuiger voor een goede prijs

Pluspunten

• Regelbare zuigkracht aan het handvat
  • Veel accessoires
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Kort snoer
  • Valt op zijn kant

marjoleinR 01-07-2019

Super praktische stofzuiger

Een lichtgewicht stofzuiger die enorm krachtig is, ondanks dat je dat niet denkt.
De stofzuiger is goed wendbaar en makkelijk in gebruik. De kracht van de stofzuiger is echt enorm, op mijn ons vloerkleed moet ik hem echt zachter zetten want anders trek ik het kleed weg, maar schoon is ie wel!

Zonder zak is natuurlijk een enorm voordeel, na een stofzuigsessie door het huis leeg je stofreservoir en na 5 keer spoel je het filter schoon en laat het drogen.

Daarbij zijn alle opzetstukken handig in gebruik.

Pluspunten

• Zakloos
  • Krachtig
  • Lichtgewicht
  • Veel accessoires

Joser 29-06-2019

Zuigkracht is super

Mooi design, zuigt krachtig op zowel harde vloeren als vloerkleden. De stang is makkelijk te verstellen in hoogte. De easy brush zit vast aan de stang dit vind ik erg handig. De snoer is voor ons wat aan de korte kant. De afvalbak is er makkelijk af te halen en schoon te maken. De stofzuiger heeft wel al verschillende keren op zijn kop gelegen. Maakt weinig lawaai.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtig
  • stang goed verstelbaar
  • goed schoon te maken

Minpunten

• korte snoer
  • stang zwaar

Marijke 29-06-2019

Krachtige stofzuiger zonder zak met handige hulpstukken

Hele fijne krachtige stofzuiger. Doet wat hij moet doen! Door de vele bijgeleverde hulpstukken geschikt voor bijna alle klusjes.
Goed wendbaar. Heel fijn dat de stofzuiger zakloos is, maakt snel schoon en stinkt daardoor niet, iets wat stofzuigers met zak vaak doen.

Pluspunten

• krachtig zuigen
  • zakloos
  • veel bijgeleverde hulpstukken

Minpunten

• vrij groot

d1rk62 27-06-2019

Krachtige stofzuiger met fraai design

Na het eerste gebruik blijkt de stroomkabel wat aan de korte kant te zijn voor ons huis. Ca. 5 meter is net te kort om op alle verdiepingen de hele verdieping te doen, zonder de kabel in een andere (slaap-)kamer ergens in de muur te pluggen. Dat is echt een verbeterpuntje voor versie 2.0.

Wat positief opvalt is dat deze stofzuiger (hoewel ie wat groter is dan onze huidige) een stuk lichter is dan je denkt. Even de trap op naar de eerste of tweede verdieping gaat net wat makkelijker.

Qua vormgeving is deze stuifzuiger wat groter en minder rank dan een traditionele stofzuiger. De fel oranje kleur maakt echter wel duidelijk: 'Hier sta ik. Hup aan het werk jij :-)

De prestaties zijn onovertroffen.
In eerste instantie denk je: "Maar 550W vermogen, zal dat wel voldoende zijn, maar in het gebruik blijkt dat Rowenta het voor elkaar gekregen heeft om de zuigmond aan het tapijt vast te laten plakken.
Zonder de extra luchtschuif te gebruiken is het bijna niet mogelijk om de zuigmond op laagpolig tapijt vooruit te duwen, zo'n zuigkracht heeft dit ding!

Al met al dik tevreden !!!

Pluspunten

• Krachtige moor
  • Zuinig
  • Fraai design

Minpunten

• Snoerlengte

Cindyvanh 27-06-2019

Krachtige fijne stofzuiger

Krachtige stofzuiger die wordt geleverd met veel handige opzetstukjes. Maakt weinig herrie en is makkelijk in gebruik. Ook de stofbak is simpel te legen.

Mariska 26-06-2019

Mooi apparaat met hele goed zuigkracht

Ik heb dit nu een aantal dagen in gebruik en wat een feest is deze stofzuiger. Soepel en licht in het gebruik en bijna geen herrie. Het schoonmaken is een eitje en het reservoir is binnen no-time leeg en uitgespoeld. Ook het uiterlijk (niet onbelangrijk) vind ik erg mooi. Er zitten genoeg hulpstukken bij om ook in de kleinste gaatjes te kunnen komen. Kortom: Ik beveel m aan!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Uiterlijk
  • Wendbaarheid
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Niets