Siemens VS06G2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06G2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

jitter 31-03-2007
Geschreven voor: Siemens VS06G2000

Kwam deze stofzuiger toevallig tegen en nam hem mee omdat mijn huidge stofzuiger me soms wat ergernis bezorgt. Deze machine (volgens typeplaatje eigenlijk een VS04G2081/06) heeft een stofreservoir, maar je kunt er desgewenst ook gewone stofzakken in plaatsen. Dat is een fijne optie want hoewel de motor met 2000 W toch wel tot de sterkere behoort rooft het cycloon-stofreservoir wat van de zuigkracht. Een 1500 W zuiger met nieuwe zak zuigt harder (totdat de zak wat voller begint te raken, natuurlijk). In principe moet je het reservoir na elke zuigbeurt legen, maar dat gaat vrij makkelijk; verbaas je je ook meteen over hoeveel stof er stiekem al weer lag. En mocht je een keer echt hard moeten stofzuigen, plaats dan een zak, de motor is sterk genoeg. Alle filters zijn uitwasbaar.