Nilfisk Action A100 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Action A100 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

guy02 10-02-2009

echt slechte stofzuiger lijkt gemaakt in china voor Nilfisk...ik kocht een Nilfisk om kwaliteit te krijgen en niets dan troep..

oorverdovend lawaai,warmùt vlug, slang plooidt te vlug dubbel, slecht ontworpen zuigstuk(verstopt vlug,ontoegangkelijk...)ook de zak, om het kort te houden ..alles....amen

Postbusbear 03-11-2008

Stofzuigerslang klapt telkens dubbel en de slang past niet goed in de stofzuigerbuis. Er zit een kliksysteem maar dit past niet in de buis. Hierdoor valt de buis er spontaan telkens uit. De stofzuigerzak is 2 x geklapt waardoor de gehele stofzuiger vol met afval kwam te zitten en hij, ondanks goed schoonmaken, nooit meer goed gezogen heeft. De stofzak is ondertussen aangepast omdat er een constructiefout in zat. Maar wel te laat.