Bosch BGS6PRO1 titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS6PRO1 titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

loedi 01-08-2012

---------- update review 01-08-2012 ----------
Wij zijn nog steeds tevreden over onze stofzuiger, alleen hebben wij het idee dat het snoer steeds korter wordt, heeft iemand dat ook ???, want voorheen konden wij gemakkelijk in de keuken komen maar dat wordt nu steeds moeilijker, maar voor de rest hebben wij geen spijt van dat wij deze hebben gekocht, hij zuigt nog steeds als een tierelier, dus het is een echte aanrader.Vooral als je huisdieren hebt, de haren zuigt hij nog steeds goed op, en de reiniging van de stofzuiger is ook zo gebeurd, wij zijn nog steeds blij dat wij geen dyson gebben gekocht, want dat is niet te vergelijken met deze Bosch.

---------- vijfde review 12-04-2012 ----------
Wij zijn nog steeds tevreden, wat een superding, als we eerder hadden geweten dat deze te koop was hadden wij hem eerder gekocht, want iedere keer een goedkope is ook niet altijd de goede oplossing, men kan beter iets meer uitgeven, dan heb je wat, dus wie nog zit te twijfelen zouden wij zeggen GEWOON DOEN.

---------- vierde review 24-12-2011 ----------
Wij zijn nog steeds blij met de stofzuiger, wij hebben er geen spijt van dat wij deze hebben gekocht, want de hondenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon, nee echt dit is een echte aanrader, dus als u twijfelt neem deze want een dyson kan hier niet tegenop, maar twijfelt u nog test ze dan in de winkel, dan komt u er vanzelf achter.

---------- derde review 05-09-2011 ----------
We hebben deze nu een tijdje en het is echt een aanrader, alleen 1 minpuntje en dat is als je op het snoer perongeluk gaat staan dat het gauw terug rolt, maar voor de rest helemaal geen spijt, hiermee hadden ze eerder moeten komen, de haren zijn niet meer te vinden hier, we weten niet hoe dit bij jullie is, geef maar een reactie, maar voor ons geen betere.

---------- tweede review 18-05-2011 ----------
Ja dierenvriend, de dyson is inderdaad niets vergeleken met de Bosch, we hebben er nog steeds geen spijt van hoor, en ja de hondenharen zijn zo weg door de enorme zuigkracht, en waarom zou je veel uitgeven aan een dyson als deze veel beterder is toch.

---------- eerste review 15-05-2011 ----------
We zijn blij met deze stofzuiger, wat zit daar een kracht achter, in een woord geweldig, alleen de levensduur kunnen wij niet bepalen omdat we hem nog maar pas hebben.
Het is wel even een grote uitgave maar dan heb je wat, want we hebben in de winkel ook de dysson getest maar de Bosch kwam er met de zuigkracht beter uit, en toen hebben wij de bosch genomen, en wij hebben er nog geen spijt van.

c.ringeling 20-05-2012
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

De stofzuiger zuigt als de beste met relatief weinig geluid (dit waren voor mij de belangrijkste criteria voor aankoop). Hij is echter vrij zwaar wat een nadeel is. Daarentegen loopt hij wel heel soepeltjes op de wielen. De lange slang is ook een voordeel bij het stofzuigen (slang + snoer ca. 11m).

zweefduif 18-04-2012
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Na een kwartaal gebruik zijn we nog steeds zeer tevreden over deze Bosch. Hij zuigt nog steeds als een tierelier. Op een laminaatvloer hoef je niet heel precies te zuigen. Je ziet de haren en het zand al op 5 cm afstand van de zuigmond opgezogen worden. Hij staat eigenlijk nooit op vol vermogen, dat is niet eens nodig.

De laminaatborstel werkt perfect, loopt lekker licht.

Je hoeft er ook niet voorzichtig mee te zijn. Een zanderige garagevloer, geen probleem. Een modderige achterbak van een auto, zo weg! Bakje vol, even leeggooien in de kliko en weer verder.

Ook ergonomisch is de Bosch dik in orde. De buis is lang genoeg zodat je niet bukkend hoeft te zuigen. De slang is lekker lang.

In de tussentijd hebben we denk ik al een kleine 20 euro aan zakken bespaard. Ook leuk meegenomen. Met drie honden en sinds kort een kat gaat dat best aantikken, al die zakken. Hij is iets duurder in aanschaf, maar dat verdienen we in een jaartje wel weer terug.

Klein nadeeltje, je moet niet vergeten af en toe het papieren filter goed schoon te kloppen.

Kortom, zeer tevreden, voor mensen met huisdieren een echte tijdbesparende oplossing.

zweefduif 30-12-2011
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

We waren het kopen van zakken beu omdat die al snel vol zaten (Miele).
Na enig onderzoek kwamen we op deze Bosch uit.
Prima stofzuiger als je honden hebt. Zuigt fenomenaal, je hoeft hem niet eens op de hoogste stand te zetten voor een goed resultaat.Hij is inderdaad ook redelijk stil. De turboborstel op een laminaatvloer is ook een uitkomst.

Loedi 01-01-2012

Zweefduif.
Blij dat jullie er tevreden over zijn, want ja ik kan maar 1 ding zeggen, het is gewoon een hele goede stofzuiger, en daar zijn jullie nu ook achter gekomen, heb je deze gekocht omdat de reviews goed waren of heeft iets anders jullie tot de beslissing gebracht??.

gerrie1 11-06-2011
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

prachtige stofzuiger die ook nog eens goed zuigt heb hem nu 3 weken in bezit heb nog nooit een zo goede zakloze stofzuiger gehad hij is wel wat zwaar maar daar krijg je ook veel voor terug hij is wel niet zo geschikt voor de trap i.v.m het gewicht verder niets dan lof over deze stofzuiger alles voelt degelijk aan en 10 jaar garantie op de moter
ik vindt het een echte aanrader wel ff goed rond kijken voor de prijs het kan z0 200 euro schelen

Dierenvriend 13-05-2011
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Een heerlijke stofzuiger die alle haren van de huisdieren met gemak aankan.
De manden zijn nog nooit zo schoon geweest alles ziet er weer als nieuw uit.
Hiervoor een Dyson DC 20,dit merk nooit meer.
Een echte aanrader!

Rob Kieskeurig 14-02-2011
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Stofzuiger zuigt als een tierelier alles grondig schoon. Je moet wel, als je ook 3 honden hebt, altijd na het stofzuigen even de opvangbak leeg maken. Das wel even wennen, zeker omdat we elke dag wel moeten stofzuigen. Scheelt een dure stofzak om de 2 weken. De tijd zal leren of ie ook lang meegaat.

Tinkerelf 13-02-2011
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Helaas, Bosch heeft volgens mij wel een goede machine in de markt gezet (kan dat natuurlijk nog niet 100% beoordelen), maar ze zijn op één punt door de mand gevallen: de slang maakt hele nare hoge tonen als er maar iets een ronding in komt. Dat doet zeer aan de oren en dat gaat meteen irriteren, je voelt je dan niet vrij om lekker de hele vloer te zuigen. Wat mij betreft echt een afknapper en ik snap niet dat Bosch (met hun reputatie) dit niet zelf hebben geconstateerd met het testen. Oftewel, NIET KOPEN totdat Bosch kenbaar heeft gemaakt hoe dit op te lossen. Echt zonde!

Visser1001 13-01-2011
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Vooral op de Duitse forums en test-sites wordt deze stofzuiger vaak genoemd. En wel heel positief.
Voor ons een reden er een te kopen.

Eerste indruk is dat de stofzuiger een stukje groter is dan de standaard maat. Het mooie design maakt alles goed.
De prestaties maken het meer dan goed.
Als je denkt dat Miele (1 jaar oud met turboborstel) schoonmaakt kom je bedrogen uit.

Deze Bosch laat de lucht stromen met 800 kilometer per uur. De snelheid van een straalvliegtuig dus.

Na een grondige schoonmaak met de 2200 Watt Miele zuigt deze Bosch werkelijk een hoeveelheid vuil uit een paar vierkante meter tapijt waar je U tegen zegt.

De wieltjes zorgen ervoor dat deze Bosch als een ballerina volgt.
De bijgeleverde borstels bieden alles wat nodig is.

Het snoer is fel rood. In plaats van een struikeldraad kiest deze Bosch voor een blikvanger.

Dure of goedkope (vaak slechte)stofzuigerzakken haalt deze stofzuiger een streep doorheen.
Dit is voortaan geheel gratis met altijd optimale zuigkracht.

Wie stofzak loos zuigen zegt, moet Dyson maar gauw vergeten. Weg met het goedkope plastic en irritante gefluit.

In de reklames hebben we alleen maar juistheden aangetroffen.

Onze lof.

Esquiva 04-07-2010
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Ik vind deze stofzuiger nogal lomp uitvallen.Als je deze rechtop wil wegzetten kan je deze bijna niet meer terug vastpakken. Echt zeer onhandig! Qua zuigkracht is alles ok. De kleine turbo-borstel die ik had bijbesteld, moet nu al in kracht inboeten.
Achteraf beschouwd had ik beter de Miele 'cat&dog' genomen.

sjdrent 31-05-2010
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO1 titanium

Sinds een paar dagen heb ik de Roxx in bezit. Het voelt allemaal degelijk aan, stevig materiaal. Hij is wel zwaar, dus meenemen op de trap zou ik niet doen..
Er zit een borstel bij met een knop voor harde vloeren en tapijt, de knop kan eenvoudig met de voet worden bediend. Instelbare zuikracht is ook handig op deze machine, want hij zuigt het kleed van de vloer, zo sterk is de zuigkracht. Prima dus. In een geheim vakje (zelfs de verkoper van Saturn wist dit niet) bevindt zich een extra opzetborsteltje voor gordijnen en meubels. Ik ben er erg blij mee. Ik heb hem nog maar net, dus de duurzaamheid moet nog blijken.
Hij is inderdaad aardig stil, zoals ook op de doos staat vermeld.