Kärcher WD 5.300 M zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WD 5.300 M zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Judith Verstappen 27-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD 5.300 M zwart

Deze stofzuiger heeft ons tijdens de huidige verbouwing heel wat werk uit handen genomen. Al het stof en kleinere betondeeltjes zijn moeiteloos door de zuiger verwijderd. De zuigkracht is zeer goed. Wel regelmatig de filter reinigen!
1 minpuntje: na 4 maanden intensief gebruik heeft hij ons in de steek gelaten!!!

A.P.M. 20-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD 5.300 M zwart

Ik ben sinds enkele maanden een tevreden bezitter van een karcher 5300. Ik heb een papagaai, en iedere papagaaienbezitter weet dat dit veel stof met zich meebrengt. Probleemloos blaas ik het stof met de handige blaasfunctie uit oa mijn elektrische apparatuur. Om het daarna op te zuigen. Door de krachtige motor heb ik al tientallen euro's uitgespaard bij de autowascentrale daar ik dit nu makkelijk thuis kan doen. Zeer goed voor het normale huishoudelijke werk.

Jacky S 19-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD 5.300 M zwart

Met recht een alleszuiger, water, stof (fijn en grof).
Wij maken van alle mogelijkheden met veel plezier gebruik, blaadjes op het terras, zet de slang over op de blaasfunctie en je hebt een prima bladblazer.
Vaas met bloemen omver, geen probleem, zo opgezogen.
Het apparaat is makkelijk te legen, kan een stootje hebben en is zeer krachtig.
Wij zijn er zeer tevreden over, met recht een prachtprijs om te winnen.

Cathrien Hut-Oosterhof 18-08-2011
Geschreven voor: Kärcher WD 5.300 M zwart

wij zijn de gelukkige winnaar van de karcher alleszuiger,we zijn erg blij met deze alleszuiger,
ik gebruik hem in huis,en mijn man zuigt ons terras ermee,alles superschoon,het is een krachtige zuiger, waar we ook water mee kunnen opzuigen,kortom overal inzetbaar!!