Samsung VCC5480 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VCC5480 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

testvrouw 04-08-2012
Geschreven voor: Samsung VCC5480 blauw

Deze Samsung gekocht omdat hij lekker licht is. En inderdaad hij weegt weinig, heeft een handige draagbeugel, je rolt het snoer op, schuift de buis in en je loopt zo trap op trap af het hele huis door. Maar dan: hij zuigt redelijk maar zeker niet fantastisch. Dat is deels op te lossen door de zuigkracht op maximaal te zetten MAAR dan is de herrie echt niet meer te hebben. Op halve kracht vind ik dat hij al veel geluid maakt, vooral de hoge toon van de motor is vervelend. Bovendien gaat hij stinken in de hoogste stand (oververhit?) dus dat durf ik niet lang te doen. Verder jammer dat er geen meubelmondstuk bij zit. (alleen de grote en een kierenzuiger met borsteltje). conclusie: ik ga op zoek naar een andere stofzuiger, een duurdere waarschijnlijk want eerlijk is eerlijk dit zuigertje is gunstig geprijsd.

monatoetje13 27-05-2012
Geschreven voor: Samsung VCC5480 blauw

Erg fijne stofzuiger met lekker veel zuigkracht. Zuigt haren goed weg(zelfs uit het tapijt) en door het lange snoer kom je makkelijk overal bij.
Je moet wel zorgen dat de stofzak goed in het houdertje zit anders zuig je alles erlangs. Hij maakt ook wel redelijk veel geluid voor zo'n klein ding.
Verder makkelijk te bedienen en een redelijk lange stang. Al met al een leuk stofzuigertje voor een leuk prijsje.

SuperZuiger1 07-01-2011
Geschreven voor: Samsung VCC5480 blauw

We hebben deze stofzuiger enkele weken in bezit.
Nooit verwacht dat we een Samsung stofzuiger zouden kopen na onze AEG stofzuiger die helaas kapot is gegaan. We waren positief verrast..

Compact en handzaam
Makkelijk op te bergen
Enorm veel zuigkracht
Prijs/kwaliteitverhouding

Maakt veel lawaai in verhouding tot bv. AEG/Bosch/Miele stofzuigers

Voor de prijs een krachtige en fijne stofzuiger.