Samsung SC 4581 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC 4581 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

jaap kees 13-11-2014
Geschreven voor: Samsung SC 4581 blauw

net in bezit gekregen en weet nu pas wat een stofzuiger is wat maakt ie schoon zeg,2000 watt en je ziet ook meteen wat je opzuigt in je reservoir.Makkelijk schoon te maken ook.de zuigmond is ook voor tapijt heb ik gemerkt.
De opmerking dat is zuigkracht verliest is iets wat samsung zelf zegt op de stofzuiger zelf en dat is het filter schoonmaken en hij wordt niet voor niks smerig!Dus zuigt ie goed.Hij is licht en oke dan valt ie snel om maar oke het is niet anders.Hij was voor de doorverkoop maar hou hem nu zelf en baal dat ik 20 jaar met aeg stofzuiger met 1100 watt heb gedaan.
aanrader!!!

ted iven 09-05-2011
Geschreven voor: Samsung SC 4581 blauw

tijdens het gebruik wordt de stofzuiger en zuigmond erg statisch, wol en haren kleven er erg aan.
de slang knikt erg, die is niet draaibaar in de stofzuiger.
er wordt veel stof via de filter naar buiten geblazen, doordat de stofzuiger statisch geladen is,is het een vies product om te zien.
tevens rolt de stofzuiger telkens om.

Ruben66 12-10-2010
Geschreven voor: Samsung SC 4581 blauw

Wanneer de tank leeg is, eb het filter schoon, zuigt tie als de beste. Maar bij een beetje vuil (hondenharen) loopt de zuigkracht snel terug,en moet je het tankje legen. Ook het filter eronder moet elke keer uitgeklopd worden.
Verder volgt hij niet goed over drempels. Valt vaak achterover.
Wel goed is het gemak om de tank te legen. Je haalt hem eruit alsof het een koffiekan is. Ook goed is de thermische beveiliging. Wanneer de motor te warm wordt door te wqeinig luchtstroming (filter + tank vol) slaat hij af. Moet je een tijd wachten (afkoelen), schoonmaken en weer verder zuigen.