AEG DBS5558

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG DBS5558 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RSFB 20-08-2012
Geschreven voor: AEG DBS5558

5 maanden geleden bij Kruidvat aangeschaft. Weigert sinds gisteren ineens met stoom afgeven. Maakt wel nog lawaai, maar lijkt geen water meer op te kunnen pakken. Advies klantenservice AEG: strijkijzer 20 cm boven de grond houden (snoer in verticale houding) want er zou lucht in zitten... nou, dat was erg kort door de bocht en natuurlijk niet de oplossing. Weet niet of ik na 59 euro aanschaf nog de moeite ga doen om dit ding op te sturen naar AEG; klantenservice gaf mij geen vertrouwen.
Strijkresultaten waren op zich goed, strijkijzer zelf voelt wel loodzwaar aan. Zou 'm nooit meer opnieuw aanschaffen. Goedkoop = duurkoop!

ivanvenrooij 31-10-2012

bij mij precies hetzelfde.
een aantal maanden geleden gekocht en toen begon hij lawaai te maken en gaf hij geen stoom meer.
we dachten dat de kalkfilter op was dus een nieuwe er in die overigens ook niet goedkoop was en moeilijk aan te komen. hielp niet.
toen las ik bovenstaande tip en dacht toch dat ik het even moest proberen. en hoera! hij doet het weer.
ik moest wel de kabel een beetje strak trekken en toen begon hij te pruttelen en te stomen en het harde zoem geluid is weg.

viviane007 29-04-2013

Yep ik vandaag exact hetzelfde. Echt erg hoor tegenwoordig dit zijn gewoon prut goedkope dingen in massa gemaakt voor het kruitvat maar kwaliteit ho maar . Heb geprobeerd met dat lucht gedoen maar niets hoor

MLG1975 06-01-2012
Geschreven voor: AEG DBS5558

Prima apparaat gekocht bij de kruitvat voor 59 euro snel klaar voor gebruik en afneembaar waterresevoir en niet onbelangrijk hij strijkt prima