Tefal FV4350 - Ultraglide 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV4350 - Ultraglide 50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

bieder2003 30-08-2009
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

We hebben expres een Tefal gekocht (zoals vroeger) na een slechte ervaring met een Philips stoomgenerator.

Je kunt binnen de minuut bezig zijn, warmt lekker snel op en water bijvullen is makkelijk. Ben het met andere gebruikers eens dat de stoomknop regelaar er heel erg eng uitziet. Als ie het maar blijft doen...

Strijkt makkelijk en licht. In deze prijsklasse inderdaad een aanrader.

avangessel 03-05-2009
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

Bij de eerste strijkbeurt was ik laaiend enthousiast over dit strijkijzer. Maar na vaker gebruik merkte ik dat mijn wasgoed eerder nat werd dan dat de kreukels er zeg maar uitgleden. Dit strijkijzer bleef water lekken en werd niet goed warm..
Nadat ik de leverancier had gebeld kreeg ik prompt dezelfde week kosteloos een nieuw exemplaar.

Ondanks het zorgvuldig raadplegen van de gebruiksaanwijzing heeft ook dit strijkijzer dezelfde problemen. In plaats van stoom blijft er water uit strijkzool komen.

Strijken is al niet mijn grootste hobby..maar met dit strijkijzer wordt het helemaal een nachtmerrie!!!

Mk1 24-09-2008
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

voor de prijs is het een redelijk strijkijzer. Alleen zou ik hem niet opnieuw kopen. Het ontwerp is nogal fragiel en hij lekt regelmatig water.
Verder strijkt hij prima.

Renem 21-09-2008
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

Lekker licht strijkijzer. Geeft voldoende stoom voor een goed resultaat. De schuifregelaar voor de stoomtoevoer ziet er wel wat kwetsbaar uit.

keepertje 27-07-2008
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

Prima strijkijzer. Strijkt goed, licht van gewicht en glijdt lekker over de overhemden en linnen broeken. In deze prijscategorie een aanrader. Meer dan dertig euro voor dit model betalen is overigens te veel van het goede.

Irene Adam 25-05-2008
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

Na de vele negatieve reactie gelezen te hebben over de strijkijzers van tefal, een philips aangeschaft.
Voor mij een ware tegenvaller, wat een zwaar en lomp ding!
Gelukkig kon ik hem nog ruilen.
Deze tefal bevalt mij prima,is mooi licht van gewicht wat ivm reuma wel zo prettig is, je tilt zo'n ding onopgemerkt toch menig keer op.
Stoomt krachtig, lekt geen water, wel even de stoomknop uitzetten bij het wegbergen.
Strijkt de kreukels er erg gemakkelijk uit!
Mooi handzaam, ook ideaal voor de kleine kinderkleertjes.
Ik ben zeer tevreden! Over mijn vorige tefal trouwens ook, die heeft het 8 jaar volgehouden!!!

tefaltester 28-04-2008
Geschreven voor: Tefal FV4350 - Ultraglide 50

Degelijk strijkijzer voor weinig geld. Veel vermogen en niet te zwaar.