Difrnce DIT1010 8GB 9,7 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Difrnce DIT1010 8GB 9,7 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

teizman1 26-04-2013

Ik gebruik zelf al 1.5jaar een samsung tab 10". Deze 8" kocht ik voor mijn dochter van 7.
Ik moet zeggen dat ik deze beter vind dan de samsung.
Vooral het formaat is heel aangenaam; je kan makkelijk het toestel vast houden met twee handen en typen met je twee duimen.

Hij is ook merkelijk sneller, en lichter.
Logitech micro ontvanger erin en ik kon meteen aan de slag met wireless keyboard en muis.

Spijtig dat je m niet kan kopen met sim kaart slot, anders kocht ik mezelf onmiddellijk zo eentje.

Beukhof 13-07-2012

Ik heb deze tablet gekocht bij de Gamma (!) en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Pluspunten:
1. Zeer goed IPS scherm, met goede kijkhoek en helderheid.
2. Mooi formaat en behoorlijk dun (net iets dikker dan iPad)
3. Goede accuduur. Snel oplaadbaar en gebruiksduur ongeveer 10 uur.
4. Google PlayStore niet standaard geïnstalleerd, maar na installatie volledig te gebruiken.
5. Wi-Fi gevoeligheid iets minder dan bij de iPad, maar zeer acceptabel.
6. Uitbreidbaar met 32gByte microSD.
7. Stabiel OS. Android 4.0
8. Films en YouTube goed af te spelen

Minpunten:
1. Geluid van microfoon en luidspreker aan de zachte kant.
2. Geen standaard USB aansluiting, maar via tussenkabeltje op Micro USB

Overall: een prima tablet voor een acceptabele prijs.

jurgen.gudrun 25-03-2013

Google PlayStore niet standaard geïnstalleerd, maar na installatie volledig te gebruiken. zegt u.
Kunt u mij vertellen hoe je dit dan op deze tablet doet ? Werkt alles dan naar behoren om Google play apps te downloaden ?
Groeten

philipbergwerf 26-11-2012

Beste meneer/mevrouw Beukhof,

Over de gebruiksduur van de accu: Staat hij echt 10 uur non stop aan?(?!) Dat is mijn twijfelpunt op dit apparaat. Alvast bedankt voor de reactie.

Grt. Philip Bergwerf