Asus Nexus 7 7,0 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Nexus 7 7,0 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jdacjdsd 17-12-2014

In het begin werkte het heel goed, het kon niet beter, maar na een jaar had ik mijn eerste reparatie. Hij kon niet meer opladen en opstarten, nu 4 maanden later heb ik de zelfde fout.
En als u eens goed kijkt op internet, zijn er veel mensen met die zelfde problemen...

jannief 18-12-2014

Had ook zoiets, soms startte hij niet en kon hem ook niet opladen, de volgende dag deed hij het dan weer wel....paar keer terug naar de winkel waar die het dan weer deed,dus werd ik weggestuurd.
Uiteindelijk door Paradigit opgestuurd, nieuwe batterij erin en glasplaatje vernieuwd, viel nog in de garantietijd....ben benieuwd..

koningin 09-01-2013

Geweldig product. Fijn scherm, zeer snel opgestart. Ik werk er liever mee dan een laptop. Speciaal voor een kleiner scherm gegaan ivm gemakkelijk in 1 hand vast te houden. Ook gemakkelijk vind ik de playstore app. Batterij gaat lang mee. Ik zet wel steeds de wifi uit als ik hem weg leg. Gaat dan zeker enkele dagen mee. 32Gb is meer dan voldoende. Er staan ondertussen rond de 300 eboeken op. Het lezen is wel even wennen.